شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دفاع راست تراکتور در رابطه با رویارویی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: فکر می‌کنم بتوانیم پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم بنابراین به کسب سوپرجام فکر می‌کنیم.

میلاد فخرالدینی

به گزارش خبرورزشی، میلاد فخرالدینی که فصل گذشته بعد از نیم‌فصل حضور در ذوب‌آهن راهی تراکتور شد و توانست با این تیم قهرمانی در جام‌حذفی را تجربه کند، درباره وضعیت تراکتور برای لیگ بیستم گفت: حدود ۱۴، ۱۵ روز است تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده‌ایم و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنیم. کار با منصوریان فوق العاده است؛ مخصوصاً برای بازیکنانی مثل من که در تیم امید و ذوب‌آهن سابقه همکاری با او را دارم و می‌دانم چه خواسته‌هایی دارد.

وی افزود: مطمئناً انتخاب منصوریان از طرف باشگاه انتخاب خیلی خوبی بود، چون او از نظر شخصیتی، مدیریتی و فنی فاکتورهای بالایی دارد و می‌تواند به تراکتور کمک کند. شاید تراکتور در سال‌های گذشته که من هم مدتی اینجا حضور داشتم، در آسیا نتایج خوبی نگرفته، اما مطمئنم منصوریان می‌تواند در آسیا هم این تیم را به عنوان یک مدعی مطرح کند.

او در رابطه با رویارویی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: بالاخره بازی بر سر تصاحب یک جام است و بازی حساسی در پیش داریم. فکر می‌کنم بتوانیم پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم بنابراین به کسب سوپرجام فکر می‌کنیم. کسب این جام قبل از لیگ برتر برای ما خیلی مهم است. اول از همه باید تمام تمرکزمان روی این بازی باشد و بعد به لیگ برتر فکر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی