نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فیفا و AFC و النصر چه فکری درباره ما می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس جنگ ناجوانمردانه‌ای را از النصر و AFC برد تا هوادارانش نفس راحتی بکشند. جنگ ناجوانمردانه‌ای که با محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر شروع شده بود و فعلاً هم ادامه دارد چون النصری‌ها برای اینکه با ناجوانمردی تمام به فینال برسند، به دادگاه CAS هم شکایت کرده‌اند!

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و فوتبال ایران این جنگ نابرابر را بردند اما مسئله اینجاست که این آخرین جنگ ما نخواهد بود. جنگ‌های الان هم که می‌دانید کاملاً ناجوانمردانه است. مثلاً آمریکا ایران را تحریم کرده و دارو به هزاران و شاید میلیون‌ها بیمار نمی‌رسد. کاری که AFC با عیسی ‌آل‌کثیر کرد هم چیزی در همین این مایه‌ها بود. خود آنها هم با توجه به عکس‌های قبلی عیسی با لباس نفت آبادان، می‌دانستند این مهاجم با آن شادی گلش تعمدی نداشته اما خب همان‌طور که ذکر شد جنگ‌های امروزی نابرابر است و حالا پرسپولیس باید کلی بدود و هزینه کند تا شاید (البته شاید) محرومیت آل‌کثیر بخشیده شود.

استقلال هم از عصر جمعه وارد یک جنگ نابرابر شد. آبی‌ها ۱۱ طلبکار داشتند که باید با آنها تسویه‌حساب می‌کردند اما هنوز مهلت‌شان تمام نشده، عده‌ای به AFC خط دادند که مدارک آنها جعلی است و... کاری به تفکرات این عده نداریم که از داخل به خارجی‌ها خط می‌دهند. احتمالاً برخی مشغول تسویه‌حساب هستند و شعارشان این است؛ چیزی که عوض دارد، گله ندارد! اما به هر حال استقلال هم مثل پرسپولیس باید مراقب این جنگ کاملاً نابرابر باشد. استقلال بدهی‌هایی دارد که باید پرداخت شود و در این شکی نیست. همان‌طور که پرسپولیس بالاخره باید پول برانکو را بدهد، استقلال هم باید پول شفر و سایر طلبکاران را بدهد اما مسئله اصلی و در واقع خطر اصلی که از خود AFC هم خطرناک‌تر است، وطن‌فروشان داخلی هستند که حاضرند پرسپولیس، استقلال و... محروم شوند تا لذتش را ببرند. عده معدودی از استقلالی‌ها و یا نهایتاً یکی، دو کانال استقلالی سر ماجرای النصر عربستان کارهایی کردند که واقعاً غلط بود و حالا عده قلیلی از پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها و... درصدد جبران هستند و می‌خواهند کاری کنند که استقلال از آسیا حذف شود. کاری به اینکه آخر و عاقبت این وطن‌فروشی‌ها چه می‌شود، نداریم اما بازی‌ای که راه افتاده هم بسیار زشت و زننده است و هم آخر و عاقبت خوبی ندارد. دوستان وطن‌فروش فقط یک لحظه به این قضیه فکر کنند که با این بساطی که راه افتاده AFC، فیفا، النصر و... چه فکری در مورد ما ایرانی‌ها می‌کنند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    واقعا شرم آوره
    • مانی GB ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      متاسفانه نویسنده تمام تلاششو کرده که خیانت الاستقلالیها رو لاپوشانی کنه و همه چیزو بندازه گردن پرسپو لیسیها و سپاهانیها
  • آرمین AT ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    شاید خیلی از این حرفها بویژه در مورد النصر و AFC درست باشد؛ ولی اینکه به خاطر تحریم؛ دارو به میلیون ها نفر نمی رسید دیگر افراط و فرافکنی محض است؛ تحریم ها هرگز شامل دارو نبوده و نیست اینکه ما بخواهیم بی کفایتی و بی لیاقتی مسولین را در مورد تهیه دارو به گردن تحریم ها بیاندازیم و از زیر بار مسولیت شانه خالی کنیم دیگر عادلانه نیست؛ حتی متاسفانه مسولین ایرانی شاغل در AFC هم بسیار ناکارامد و ناتوان و بی عرضه و نالایق اند و تنها به فکر حفظ صندلی بی خاصیت خود تحت هر شرایطی هستند! اگر جز این بود AFC جرات نمی کرد که علیه ما حکم های ظالمانه صادر کند! مثل حکم صد در صد ناعادلانه عیسی آل کثیر آنهم ۳ ساعت قبل از بازی!!! مثل اغلب داوری های بود دار علیه کل فوتبال ایران؛ پس لطفا بی خود دیگران را متهم نکنید و گناه بی عر ضگی و ناتوانی خودتان را به گردن دیگران نیاندازید!
  • fred US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    پرسپولیسی مثل استقلالی و مخصوصا اون معاون خائنش که در سوییس است , نمیباشد. تشت رسوایی استقلال مدت هاست که افتاده و البته تیمی که از حذف استقلال ذی نفع است , مشخص است. این وصله ها فقط به کیسه کش می چسبد. البته هیچ بعید نیست که آن سوئیس نشین که دستش از قدرت کوتاه شده , راپورت همین کیسه کش ها را هم بدهد.
  • کیسه آل حکومتی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    کیسه ورزشی چرا الان یاد افتاد این تحلیل گذاشتی؟!!!!! خوب چون تیم محبوب تو کیسه حکومتی و کیسه کش های وطن فروش ها این کارکردند چراسکوت کردید کیسه منفورترین وطن فروش ترین هستند مافیای سایت و رسانه ها از آنها حمایت می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی