سرمقاله| فینالیست آسیا باید چنین وضعیتی داشته باشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت فینالیست لیگ قهرمانان خوب نیست. یک بار پرسپولیس با برانکو به فینال رسید اما به دلیل سوءمدیریت، پنجره‌اش بسته شد و با دست بسته و بدون بازیکن به نایب‌قهرمانی تن داد. کاری نکنید که باز هم قهرمانی به دلیل سوءمدیریت بپرد.

 خبرورزشی/ علی جوادی؛ پرسپولیس در حالی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفته بود که به قول یحیی گل‌محمدی به عبور از کوهی از مشکلات تن داده بود. اگر ۱۵۰ میلیون تومان به مهدی ترابی می‌دادند، او تحت قرارداد پرسپولیس می‌ماند اما این پول را ندادند تا ۴۰۰ هزار دلار (به اضافه یک بازیکن باکیفیت) حق ترانسفر از دست پرسپولیس بپرد. علی علیپور هم بعد از آقای گلی لیگ برتر توقع داشت باشگاه نگاه محترمانه‌تری به او داشته باشد ولی این‌چنین نشد تا او هم به لیگ پرتغال برود. پرسپولیس با چنین وضعیتی به لیگ قهرمانان رفت و قبل از اولین بازی متوجه شد پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده است. گل‌محمدی و شاگردانش اما باز هم راه فینال را به سختی پیدا کردند و حالا منتظر نماینده شرق آسیا هستند اما اوضاع قرمزها با وجود فینالیست‌ شدن هم تغییر نکرد. شجاع خلیل‌زاده به دلیل مشکلات مالی تهدید به جدایی کرد و بشار رسن هم در آستانه جدایی است. غالباً این‌گونه است که بعد از موفقیتی بزرگ، مدیران اقدام به دادن پاداش و تقویت می‌کنند اما آنچه می‌بینیم این نیست. وضعیت فینالیست لیگ قهرمانان خوب نیست. یک بار پرسپولیس با برانکو به فینال رسید اما به دلیل سوءمدیریت، پنجره‌اش بسته شد و با دست بسته و بدون بازیکن به نایب‌قهرمانی تن داد. کاری نکنید که باز هم قهرمانی به دلیل سوءمدیریت بپرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    ما هیچ وقت مدیران فوتبالی و حرفه ای در فوتبال نداشتیم الان هم وضع همینطور است داریم ضربه میخوریم.. بنظر شما چرا ما نباید چهره های ورزشی پست های ورزشی در اختیار بگیرن چرا هیشکی سر جای خودش نیست چرا مث کشورهای پیشرفته نمیشیم حرفه ای نمیشیم شما رییس فوتبال آلمان ببینید کی هست...چهره های نامی ما الان کجای سیستم هستن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی