نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آینده‌نگری اصفهانی‌ها؛ منتظر سپاهان و ذوب‌آهن مدعی باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان به نظر می‌رسد در این فصل خود را به مدعیان نزدیک کند و با برنامه محرم در سال‌های آتی کاملاً چهره یک مدعی را به خود بگیرد. دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن هم شرایط نسبتاً مشابهی با سپاهان دارد.

به گزارش خبرورزشی، در پوست‌اندازی مربیان لیگ برتر فوتبال، سپاهان و ذوب‌آهن هم از قافله عقب نمانده وحتی پیشقراول بودند. سپاهانی‌ها از اواخر فصل گذشته و پس از ناکامی امیر قلعه‌نویی سکان هدایت خود را به نویدکیای محبوب سپردند تا محرم کشتی بحران‌زده سپاهان را به ساحل آرامش برساند. او در مصاف‌های دشوار در لیگ قهرمانان آسیا به محک شاگردانش پرداخت و حالا مدتی است وارد بازار نقل و انتقالات هم شده تا تیمی خوب را روانه مسابقات کند. از سپاهان در هر فصل انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود اما بی‌انصافی است اگر از نویدکیا در اولین سال حضورش در این تیم از ابتدای فصل، توقع قهرمانی داشت و تیمی که او بسته هم مؤید این نکته است. او با جمع کردن تعدادی از بازیکنان باتجربه، اضافه کردن چند بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان و حفظ اندوخته‌های ارزشمند تیم تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها گرد آورده تا هم کم‌کم به پوست‌اندازی در سپاهان و استفاده از ظرفیت‌های بومی تیم بپردازد و هم ‌تیمی در قامت قهرمانی را بسازد. سپاهان به نظر می‌رسد در این فصل خود را به مدعیان نزدیک کند و با برنامه محرم در سال‌های آتی کاملاً چهره یک مدعی را به خود بگیرد.

دیگرتیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن هم شرایط نسبتاً مشابهی با سپاهان دارد. رحمان رضایی که زودتر از محرم نویدکیا وارد وادی مربیگری شده و می‌خواهد خود را به سطح اول فوتبال ایران برساند هدایت این تیم را بر عهده گرفته در حالی که ذوبی‌ها در فصول اخیر تا حدودی وارد بحران شده‌اند اما اسم و رسم ذوب‌آهن همیشه از این تیم توقع یک مدعی را مطرح می‌کند و به نظر می‌رسد رضایی هم کار آسانی در اصفهان ندارد. او هم البته در سال اول حضورش در این تیم باید ساختار ذوب‌آهنی‌ها را تغییر داده و تیمی که در دو، سه فصل اخیر از جمع مدعیان دور بوده را تکان دهد. امسال سال مهمی برای تیم‌های اصفهانی است و این دو تیم با مربیان جوان خود می‌توانند نوید بازگشت اصفهان به قطب فوتبال ایران را داده و تیم‌های خوبی را برای آینده فوتبال ایران بسازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    سپاهان با هیئت مدیره های پیر و بی بهره از دانش خودش به هیچ جا نمی رسه
    • شیر اصفهانی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      خخخ خواهیم دید اون هیئت مدیره حکومتی نالایق دیگه نیستن بعدش اقای ساکت با تعصب و مدیریتی که داره نمیزاره سپاهان به حاشیه بره
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    سپاهان با وجود بازیکنان پابه سن گذاشته مثل خلعتبری و رسول نویدکیا و کیانی و شهباززاده به هیچ وجه نمیتونه قهرمان بشه و شاید بتونه فقط سهمیه کسب کنه
    • رفیق تتلیتی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      برای اولین بار باهات موافقم
    • طوفان زرد IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      تو مطمئنی هوادار سپاهانی خواهش نظرات تو رو نخواستیمو دیگه راجب سپاهان نظر نده برو نظریات دلسوزانتو واسه همون حمومیا بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی