نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سلامتی و کار با رعایت اصول بهداشتی اولویت اول ماست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس هیئت شنای استان اصفهان با تاکید بر اولویت سلامت و کار در این هیات ورزشی گفت: نمی‌گذاریم کرونا سد راه ما شود و تمرینات را در شهرستان های سفید استان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرورزشی، هیئت شنای استان اصفهان از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به عنوان هیئت شنای برتر کشور در سال ۹۸ معرفی شد. این اتفاق درحالی رقم خورد که در سال جاری و در همین شرایط سخت کرونایی، برخی از هیئت های ورزشی به این بهانه کار را تعطیل و یا کم کاری می کنند، اما هیئت شنای استان اصفهان همچنان با برگزاری کلاس های مجازی، فراهم کردن شرایط تمرین برای شناگران برتر اصفهان و بازدید از استخرهایی که دچار مشکل شده اند و یا استخرهای در حال احداث و بازدید از هیئت های شهرستان های تابعه و برگزاری فعالیت های فرهنگی مجازی، سخت در حال فعالیت است.  

پیمان گرامی، رئیس این هیئت در این ارتباط گفت: با این که کرونا آسیب های فراوان و جبران ناپذیری را به همه بخش‌های مختلف شنا وارد کرده است، اما ما سعی کردیم با تلاش و برنامه ریزی، این تهدیدات و خسارت ها را کم کنیم و شرایطی را در این وضعیت دشوار، فراهم کنیم تا شناگران ممتاز ما از آمادگی لازم، زیاد فاصله نگیرند و مربیان و داوران ما نیز با شرکت در کلاس ها و دوره های مجازی، به روز باشند و ارتقا یابند.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان که مسئولیت هیئت شنای بسیج اصفهان را نیز بر عهده دارد، گفت: به هیئت های شنای شهرستان های استان ابلاغ کرده ایم، نمی پذیریم به بهانه کرونا، فعالیت‌های خودشان را تعطیل کنند و یا حتی کم کاری کنند. باید با رعایت اصول بهداشتی، به هر شکل ممکن فعالیت کنند و خدمات بدهند.

وی با تشکر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون شنا افزود: در کنار فعالیت های گفته شده، بازدیدهایی به همراه مدیرکل و رئیس فدراسیون از استخرهایی که در شرایط کرونایی دچار خسارت شده اند و از تمرینات شناگران مان داشتیم تا بتوانیم بخشی از خسارت های وارد شده را جبران کنیم و البته حضور مسئولین ورزش استان و فدراسیون در استخرها، برای اهالی شنا در این شرایط سخت، بسیار روحیه بخش و دلگرم کننده بود.

گرامی با اشاره به سخت تر شدن اوضاع برای تداوم تمرینات شنا در شهر اصفهان افزود: سعی می‌کنیم با تشکیل اردوهای آمادگی کوتاه مدت در مناطق سفید استان، تمرینات شناگران‌مان تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: برپایی لیگ شنا در هر دو بخش آقایان و بانوان، اعزام تیم برتر اصفهان به مسابقات بین المللی، برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی و برگزاری مسابقات فرهنگی و افتتاح چند استخر در شهرستان های استان از اهداف و اهم فعالیت های این هیئت در سال ۹۹ خواهد بود که با رفع نگرانی ها و با کسب مجوزهای لازم سعی در اجرای این برنامه ها داریم.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای آحاد جامعه ورزش ایران به ویژه اهالی مظلوم شنای ایران، ابراز امیدواری کرد با کمرنگ شدن خطر این ویروس منحوس، ورزش ایران جان دوباره ای بگیرد، چراکه با رونق گرفتن مکان های ورزشی، آُسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی