نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۴
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۴ |
۰
هواداران پرسپولیس امروز مقابل ساختمان مجلس سورای اسلامی به دلیل اعتراض به وضعیت مدیریتی باشگاه تجمع کردند.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشخص است در کشور ما، فوتبال به صورت دولتی و نظارت مدیران هزینه اداره می شود؛ در نتیجه همه مدیران استقلال و پرسپولیس بدون هیچ توضیح خاصی می روند تا نوبت به نفر بعدی در همین سیکل وارونه و معیوب برسد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ نمی دانیم این چه طرز اداره دو باشگاه بزرگ توسط دستگاه ورزش کشور است که این گونه باید هر بار شاهد تجمع عده ای از هواداران مقابل دوایر دولتی باشیم. گویا همه ما دچار اشتباه محاسباتی شده ایم که نکند این دو باشگاه باید توسط ارگان های دیگری شوند؛ نه منحصرا توسط مدیران منصوب وزارت ورزش!

تعدادی از هواداران استقلال و بخشی از طرفداران پرسپولیس هر بار به بهانه ای که عمدتا در راستای مشکلات مالی و مدیریتی هر دو باشگاه است، تجمع و اعتراض می کنند. سوال این است؛ در فوتبالی که همه عالم و آدم در آن ادعای حرفه ای گری دارند، آیا نمونه ای برای این تجمعات در نقاط دیگر دنیا پیدا می شود؟

به عنوان مثال هواداران بارسلونا که از جدایی مسی دل خوشی نداشتند، آیا راهی پارلمان اسپانیا شدند و حقوق خود را از دستگاه قانون گذار مطالبه کردند؟ اگر روزی مادریدی ها زیدان را نخواهند یا از جدایی گرت بیل اظهار نارضایتی کنند، کجا می روند؛ مقابل ساختمان یک نهاد دولتی؟ از سوی دیگر، هواداران ما وقتی می بینند استقلال و پرسپولیس با مشکلات مالی و مدیریتی متعدد لاینحل مواجه شده اند به کجا باید پناه ببرند؟ وقتی سال ها در انتظار حل مشکلات حرفی نمی زنند و صبر می کنند، آیا کسی به آنها مدال می دهد که این امروز بابت تجمعاتی از این دست از آنها خرده بگیرند؟

مشخص است در کشور ما، فوتبال به صورت دولتی و نظارت مدیران هزینه اداره می شود؛ در نتیجه یک رو افتخاری می آید، روز دیگری فتحی و سعادتمند؛ همه شان هم بدون هیچ توضیح خاصی می روند تا نوبت به نفر بعدی در همین سیکل وارونه و معیوب برسد.

در پرسپولیس هم این بازی این گونه است؛ یک بار شاهد حضور طاهری هستیم، فردا گرشاسبی و این بار رسول پناه! گمان می کنید از عمر مدیریتی همین سرپرست آخر پرسپولیس چقدر باقی مانده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    گرشاسبی دوباره باید مدیرعامل پرسپولیس بشه مشکلات پرسپولیس هم حل می شود گرشاسبی بهترین مدیرعامل پرسپولیس است عابدینی و رویانیان هم مدیرعامل خوبی بودند
  • امید اس اس IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    آخه کجای دنیا دو تا تیم که ۵۰ ساله رقابت سنتی و قدیمی دارن باید زیر نظر یه وزارت خونه باشن؟؟ چرا هواداران در انتخاب مدیریت نقش ندارن؟؟ چرا نظرسنجی نمیزارن بگن دوس دارید کی مدیرتیمتون بشه؟؟ تا این وزیر هست استقلال آرامش نداره
    • کیسه حقیر IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      کیسه ورزشی چرا کامنت من چاپ نکردی دروغ گفتم طرز برخورد تجمع کنندگان مجلس کیسه با هوادلران کیسه و هواداران پرسپولیس تبعیض قائل شدند فکر کردی چون سایت وابسته کیسه هستید هرجوری صدای عدالتخواه پرسپولیس سانسور می کنید صدها سایت ها و جود دارد صدای و کامنت های ما چاپ میشه بهتر شما توهین فحاشی و دروغ های کامنت های افراطی کیسه کش چاپ کنید یا تحلیل دروغ علیه پرسپولیس به نفع کیسه کش ها منتشر کنید واقعا برای سایت شما متاسفم کامنت من نه توهین داشت چاپ نکردید چون حق گفتم چاپ نکردید
    • امید اس اس IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      منم برای سلامت روانی تو متاسفم همه میدونن این سایت پرسپولیسیه چوت بارها کامنت منو درمورد موسس پرسپولیس سانسور کرد رسانه مال شماست خبر لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی