چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
۵ |
۰
باشگاه پرسپولیس کمکی از هواداران نمی‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس خبر درخواست کمک از هواداران را از سایت و اینستاگرام خود پاک کرد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس ساعاتی قبل با صدور اطلاعیه‌ای و ذکر مشکلات مالی این باشگاه، شماره حسابی را معرفی و از هواداران خود درخواست کرد در صورتی که تمایل به حمایت و تقویت تیم در بخش اقتصادی دارند مبالغی را به این شماره حساب واریز کنند.

البته پس از واکنش منفی برخی پیشکسوتان و انتقادهای گسترده به خاطر این اقدام، سایت و اینستاگرام باشگاه پرسپولیس هم این خبر را حذف کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقگو IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    پرسپولیس در دستان علی بابا و چهل دزد بغداد اسیر شده این دستگاه های نظارتی ایا فقط نظاره گر هستند یا در رستای عدالت حرکتی خواهند کرد پاداش اسیایی کجا هزینه شد
    • آرمین توکلی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      طبق مستندات ایرانسل 98 میلیارد تومن توسط هواداران پرسپولیس و 88 میلیارد تومن هواداران استقلال به این دو باشگاه کمک مالی شده. استقلال که مشخصه پول های خودش رو در چه راهی خرج کرده. حالا باید از مدیران و دست اندرکاران پرسپولیس و مربیان و سرپرستان پرسید آیا شما این 98 میلیارد تومن رو بین خودتون تقسیم کردید و به اصطلاح هاپولی کردید و این پول ها به جای اینکه در جای مناسب خرج بشه رفته توی جیب خودتون ؟ حالا هواداران انقدر کمک کردن دیگه این چه حرفیه که ما از هواداران کمک نمی خواهیم نه تو رو خدا بازم کمک بخواهید. دیگه 98 میلیارد تومن پول کمیه که مردم به حساب شما ریختن. با این پولی که مردم ریختن می شه قرارداد 4 تا مثل برانکو را تسویه کرد. ولی الان همه عوامل تیم دنیال پول و دلار می گردن که به حساب برانکو بریزن و منتظرند دولت از بودجه بیت المال و پول مردم این پول رو پرداخت کنه. یعنی اون 98 میلیارد تومن در داخل باشگاه پرسپولیس هاپولی بشه و دوباره پول برانکو و دیگر طلبکاران رو دولت پرداخت کنه.هواداران این پول ها رو به شما ها ندادند که نوش جان کنید بلکه برای پرداخت بدهی ها دادند
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    بابا فکر کردید که چقدر از هوادار می تونید پول جمع کنید؟؟!! طاهری(مدیرعامل قبلی لونگ) چند فصل پیش یه گلریزون گذاشت بنا به اعلام رسمی باشکاه کلا ۱۵۰ میلیون تومان پول جمع شد..!! تا الان هم با پول بابا مسعود و عمو هدایتی و عابدینی و رویاتیان و شرکت فولاد و سامسونگ و بانک های دولتی و سایر دستگاهها تیم سوگلی لونگ رو اداره می کردن..حالا که شرلیط اقتصادی کشور بد شده به چه کنم چه کنم افتادن..!!
  • 000 US ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    به باشگاه دیناری نمیدم علی کریمی یاآقا یحیی شماره حساب اعلام کنندباکمال میل آنچه درتوان دارم میدم
  • فرشاد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    ریختم عزیزم. فیش واریز رو هم واتساپ کردم برات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی