پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
۶ |
۰
دریای سرخ توفانی شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه درگیر بحرانی جدید شده است. بازیکنان دست به اعتصاب زدند و هواداران این تیم هم خواهان برکناری مدیریت باشگاه هستد.

به گزارش خبرورزشی، «خشم»... این تنها کلمه‌ای است که می‌توان از صورت برافروخته هواداران، تفسیر کرد. هوادارانی که هنوز هم نمی‌دانند چه بلایی بر سرشان فرود آمده. آنها که ۱۱ روز قبل خوشبخت‌ترین انسان‌های روی زمین بودند، حالا هیچ چیز جز برکناری مدیرعامل و وزیر ورزش نمی‌خواهند. هواداران پرسپولیس درست مانند هواداران استقلال به خیابان مجاهدین پناه بردند. جایی که غالباً انسان‌های بی‌پناهی که حقی از آنها پایمال شده، در آن مکان تجمع می‌کنند. افرادی که پول‌شان خورده شده یا ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند. کارگران مظلوم و معلمان حق‌الزحمه‌ای که سال‌ها منتظر استخدام هستند. آنها که این خیابان را هر روز می‌بینند، اصولاً با اجتماع عده‌ای در این نقطه بیگانه نیستند اما اینها حرف دیگری داشتند. عشق‌شان را در خطر می‌بینند. شاید بسیاری از آنها بیکار هم باشند. خیلی از آنها شاید برابر خواسته‌های اهل خانه، مثل همیشه گفته باشند «ندارم»‌ اما با همه نداری، درد، بیکاری و غم‌های زندگی امروزه، دردی بزرگ‌تر داشتند که مجبور شدند به مجلس پناه ببرند. آنها که از نمایندگان می‌خواستند وزیر را برکنار کنند چون مشکلات وحشتناک امروز تیم را نتیجه انتخاب وزیر می‌دانند.

سرخپوشان مقابل مجلس، ابتدا ۴۰، ۵۰ نفر بودند ولی تا ۳۰۰ نفر افزایش پیدا کردند و بعد از امضای طومار علیه مدیرعامل و وزیر، راهی باشگاه شدند تا برخوردهای مستقیم آنجا شکل گیرد. وقتی معاون اقتصادی باشگاه را دیدند، همه عقده‌های‌شان را به کلماتی تبدیل کردند که شاید چندان خوشایند نبود اما چنین عصبانیت‌هایی با هیچ موعظه‌ای فروکش نمی‌کند.

هواداران از تمرین پرسپولیس با ۸ بازیکن و روند رو به افزایش جدایی بازیکنان به شدت کلافه هستند. بشار رسن سه‌شنبه‌شب استوری جدایی نوشت.... شجاع خلیل‌زاده هفته قبل در سازمان لیگ قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد تا داغ جدایی مهدی ترابی برای هواداران تازه شود... شایعه شد سیدجلال قصد دارد برای همیشه به گیلان برود و با ملوان از فوتبال خداحافظی کند... باز هم شایعه شده کمال کامیابی‌نیا با فولاد تمام کرده و می‌خواهد برود...  عیسی‌ آل‌کثیر که محروم است و علی علیپور هم به ماریتیمو پیوسته. اینها موجب شده رختکن پرسپولیس خالی‌تر از همیشه باشد. هواداران دیروز می‌گفتند؛ «تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و ۱۶ روز دیگر باید با عنوان قهرمان لیگ برتر، فصل جدید را آغاز کند، وضعیتش باید این‌گونه باشد؟»‌ البته حرف دیگری هم می‌زدند... آنها می‌گفتند؛ «مدیران باشگاه درباره پرداخت بدهی برانکو، مدام دروغ می‌گویند و این دروغ‌ها چهره بین‌المللی تیم را کاملاً خراب کرده است».

هواداران عصبانی پرسپولیس البته دیروز نگران یک مورد دیگر هم بودند: «شاید بخواهند سیدجلال را قربانی این ماجرا کنند». اگر این اتفاق بیفتد، عصبانیت هواداران دوباره اوج خواهد گرفت. آنها کاپیتان‌شان را دوست دارند و می‌دانند او با وجود این همه نیمکت‌نشینی، ذره‌ای حاشیه برای تیمش درست نکرد.

اعتراض و خشم هواداران کاهش پیدا نمی‌کند مگر آنکه به دو خواسته خود برسند اما بعید است هیچ یک از دو مدیری که آنها خواهان خلع‌شان هستند، برکنار شوند. با این حال دریای پرسپولیس همچنان توفانی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس بشه مشکلات پرسپولیس هم حل می شود و محمد دادکان هم رئیس هیئت مدیره
  • Amir perspolis CA ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    باید منطقی بود الان برکناری رسول پناه نه تنها دردی دوا نمیکنه بلکه هرکی جاش بیاد تا بخواد با حساب و کتاب پرسپولیس آشنا بشه کلی وقت تلف میشه و این خودش باعث میشه کسر امتیاز از پرسپولیس صورت بگیره بنظر من باید فشار به رسول پناه بیاریم که پول برانکو رو بده و با بازیکنا سازش کنه بعدش که این کارا رو انجام داد بریم برا برکنار کردنش و فقط با اومدن گرشاسبی رضایت بدیم
  • مهران IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    شجاع دو سال با پرسپولیس قرارداد دارد و پول قرارداد خودش کامل گرفت و این نامرد به خاطربدهی آپشن فسخ کرد شجاع اگه در این شرایط می خواهد از پرسپولیس جدا شود حق برگشت به پرسپولیس ندارد چون خیانتی که شجاع به پرسپوایس می کند هیچ کس نکرد چرا با وجود قرارداد به خاطر آپشن فسخ کرد شجاع پرسپولیس شجاع کرد وگرنه شجاع باید در تیم مس کرمان بازی می کرد مشخص شجاع از پرسپولیس رفتنی هست این فیلم هندی بازی کردن و فریب هواداران پرسپولیس مدیریت من نمی خواهد همه آن فیلم هست امیدوارم شجاع به پرسپولیس خیانت نکند و به خاطر قرارداد ۲ سال خود به پرسپولیس برگردد تعصب فقط بوسیدن لگوی پرسپولیس نیست تعصب باید در عمل باشد الان پرسپولیس یکی از مهمترین بازی خود فینال آسیا دارد شجاع تعصب خودش نشان دهد حداقل تا نیم فصل در پرسپولیس باشد و اگر در غیر این صورت باشد شجاع به باشگاه قطری برود حق برگشت به پرسپولیس ندارد و منفورترین بازیکن پرسپولیس خواهد بود امیدوارم این اتفاق نیافتد تعصب فقط یک نفر در پرسپولیس در عمل انجام داد آن هم محمد انصاری بود
  • آنالیزور IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    حالا که مثلا" مجلس تو قضیه استقلال ورود کرده ( هر چند یه فیلم جدیده و مجلس و وزارت ورزش سر و ته یه کرباس سوراخ و تاریخ گذشته و فاسد هستن ) و این ورود باید با یکسری نمایش جدید و مردم گول زن همراه باشه بایستی شخص وزیر نشون بده که هر جور رفتار کنی باز هم برخی از هواداران ناراضی خواهند بود و پیرو حرکت اعتراضی استقلالیا حالا نوبت رو دادن دست یکسری مواجب بگیر ، ساندیس خور که معلوم نیست بابت چی اعتراض دارن _ بابت اعطای جامهای اسنپی با اعمال ماده و تبصره های من درآوردی _ بابت وضع کردن قانونهای مسخره مثل عدم بکارگیری مربی خارجی و مثلا" هدر رفت بیت المال ( که مضحکترین روش مدیریتی رو نشون داد ) که تنها دلیلش ، نیامدن استراماچونی و نداشتن تن لرزه و استرس برای لنگیا س _ وای از روزی که نزدیکه و خیلی از مسائل پنهان این چند ساله مشخص میشه و ماه لنگیا پشت ابر نمیمونه _ اینقدر حرف از کثافتکاری وزارت و فدراسیون و داورا و .... بنفع لنگ و در جهت تخریب و تضعیف دیگر رقبا هست که مثنوی میشه باهاش نوشت
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      مجلس استقلالی نمی خوایم نمی خوایم کریمی می خواهد تمدید کند شیخ دیاباته هم که این فصل در کیسه هست این پرسپولیس است که بازیکنان خودش را از دست داده برانکو حرف درستی زد گفت کیسه شخصیت قهرمانی ندارد مشکلات پرسپولیس از رفتن گرشاسبی بهترین مدیرعامل پرسپولیس و برانکو بهترین سرمربی پرسپولیس و ایران شروع شد
  • لنگ حکومتی US ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    ۴نفر رفتن شده طوفانی، اونوقت استقلالیا که میرن... ، شرافت داشتن خوبه که بعضیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی