پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
۱ |
۰
عکس| وریا همچنان دور از میادین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال هنوز نتوانسته است سلامت خود را به طور کامل به دست بیاورد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار شد و بنا بر تصمیم محمود فکری و کادرفنی این تیم، بازیکنان در قالب دو تیم زرد و آبی به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش دو تیم با تساوی یک-یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا سجاد آقایی برای تیم زرد گلزنی کرد و سپس فرشید باقری از روی نقطه پنالتی دروازه تیم آبی را باز کرد تا این بازی که در قالب دو نیمه 35 دقیقه ای برگزار شد، با تساوی به پایان برسد.

در حاشیه این بازی، وریا غفوری کاپیتان استقلال با لباس شخصی در کنار زمین حاضر بود و در کنار اعضای کادرفنی و رشید مظاهری به تماشای این مسابقه پرداخت. وریا غفوری که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جدال برابر الاهلی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد، نتوانست در بازی حساس مقابل پاختاکور تیمش را همراهی کند و از آن زمان به بعد قادر به حضور در زمین و انجام تمرینات گروهی نبوده است.

پس مصدومیتی که در لیگ قهرمانان آسیا گریبانگیر غفوری شد، کاپیتان استقلال نتوانسته به تمرینات اصلی تیم اضافه شود و طی روزهای گذشته تنها به تمرین اختصاصی و نرم دوی در کنار زمین مشغول بوده تا پس از بهبودی کامل بتواند به تمرینات اصلی اضافه شود.

غفوری در تمرین امروز نیز تنها نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش بود و به نظر می‌رسد این بازیکن فعلا قادر به شرکت در تمرینات سنگین نیست تا پس از بهبودی کامل در زمین بازی حاضر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    وریا را یک تیم مصدوم نکرد یک قدرت مصدوم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی