نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نساجی مازندران؛ اسم رمز لیگ بیستم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امسال توجه به نساجی در لیگ مضاعف‌تر بوده و نام این تیم به‌نوعی اسم رمز لیگ بیستم خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جدایی پرسروصدای محمد فکری از نساجی مازندران و پیوستنش به استقلال تهران، بار دیگر نام تیم مازنی و تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر را بر سر زبان‌ها انداخت و سبب شد توجهات به این تیم پرطرفدار جلب شود. سوای این اتفاق نساجی امسال با دلایل دیگری هم در لیگ برتر مورد توجه خواهد بود که یکی از آنها حجم تقریباً بالای سرمربیان مازنی و نساجی‌چی در لیگ بیستم است.

دربی پایتخت به نوبه خود همواره حساس‌ترین بازی سال فوتبال ایران است اما امسال این بازی ویژگی خاصی برای مازنی‌ها پیدا کرده زیرا هم یحیی گل‌محمدی و هم محمود فکری سابقه سرمربیگری در نساجی مازندران را دارند و همین نکته این بازی را برای مازنی‌ها هم مهم می‌کند. این همه دارایی تیم مازنی در لیگ برتر نیست و جواد نکونام و سیدمجتبی حسینی هم نفرات دیگری هستند که سابقه مربیگری در نساجی مازندران را دارند. نکونام مربی‌ای است که پس از ۲۴ سال تیم نساجی مازندران را به سطح اول فوتبال کشور بازگرداند و سیدمجتبی حسینی هم علاوه بر سابقه بازی در این تیم، همراه با یحیی گل‌محمدی هدایت نساجی را یک فصل برعهده داشت و به همین دلیل عملکردش در لیگ بیستم زیر ذره‌بین مازنی‌ها خواهد بود. در کنار این چهار مربی، رحمان رضایی هم قرار دارد که اصالتاً مازندرانی است اما سابقه بازی در نساجی را ندارد اما همین اصالتش سبب می‌شود نتایجی که همراه ذوب‌آهن خواهد گرفت مورد توجه مازنی‌ها باشد و تقابلش با سایر مربیانی که سابقه هدایت این تیم را برعهده داشته‌اند جذاب از کار درآید اما خود نساجی امسال با یک مربی جوان و البته کم‌تجربه که تاکنون سابقه سرمربیگری نداشته گام به مسابقات می‌گذارد.

وحید فاضلی که در دو مقطع به‌عنوان دستیار محمود فکری در نساجی فعالیت کرد در لیگ بیستم سرمربی این تیم خواهد بود و هر چند هنوز به‌طور کامل مورد پذیرش هواداران این تیم قرار نگرفته اما نتایجی که با نساجی مازندران کسب خواهد کرد می‌تواند در آینده سرمربیگری‌اش تأثیرگذار باشد به‌خصوص در تقابل رودررو با مربیانی که سابقه هدایت نساجی مازندران را داشته‌اند. شاید همه این موارد به اعتباربخشی به باشگاه نساجی کمک کند اما برای مردم مازندران و هواداران نساجی نتایجی که این تیم می‌گیرد اهمیت دارد و اگر فاضلی برابر سایر مربیانی که هدایت نساجی را داشته‌اند ناکام بماند با دردسر مواجه شود. بنابراین امسال توجه به نساجی در لیگ مضاعف‌تر بوده و نام این تیم به‌نوعی اسم رمز لیگ بیستم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    نساجی گروگان مدیرانی که عشق به استقلال در تار و پودشون نهفته ست. تا نساجی به صاحبان واقعیش برنگرده روی آرامش را در تیم مون نمی بینیم. جالبه که تک تکشون از مالک باشگاه تا این مربیان معلوم الحال هر کدام به نوعی اسم و رسم شون را از نساجی گرفتند و منتی که سر هوادار میزارند انگار باید یه چیزی هم بهشون دستی بدیم!
  • دانیال IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    یعنی از بی مطلب بودن چه چیزایی میتویسید همه این افراد سوار پراید هم شدن و سایپا هم تو لیگ تبم داره راجع به پراید اسم رمز قهرمانی هم یه چیزی بنویسید ثواب داره
  • ابو ابی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    سلام بر مازندران ونساجی
  • ابوذر IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    سلام به نساجی و مازندران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی