شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
۳ |
۰
دفاع همه‌جانبه خلعتبری از مربی سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا خلعتبری معتقد است نباید گفت محرم نویدکیا تجربه‌ای در مربیگری ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محرم نویدکیا در شروع کار مربیگری‌اش هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفته و خیلی‌ها می‌گویند این انتخاب برای او یک چالش بزرگ بوده و ممکن است موجب فرصت‌سوزی شود. به هر صورت اگر نویدکیا در شروع مربیگری‌اش در سپاهان خوب نتیجه نگیرد، شاید این فرصت بزرگ را از دست بدهد. همانند اتفاقی که برای علی کریمی رخ داد. اما محمدرضا خلعتبری یکی از بازیکنان جدیدی که به اردوی تیم سپاهان ملحق شده، نظری غیر از این دارد و می‌گوید: نمی‌توان و نباید گفت محرم نویدکیا تجربه‌ای ندارد. وقتی شما ۱۵ تا ۲۰ سال در یک تیم باشید؛ با مردم، هواداران، جوّ و همه چیز آن تیم آشنا هستید. تجربه فقط این نیست که شما در میادین باشید. محرم کمک‌های خیلی قوی دارد. تکسیرا واقعاً به تیم کمک می‌کند. محمود کریمی سرد و گرم فوتبال را چشیده، او دو فصل کنار کرانچار بوده و چیزهای خیلی زیادی یاد گرفته است. در کنار همه اینها یک مدیر قوی به نام محمدرضا ساکت داریم که به همه چیز مسلط است. ما یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای هستیم و مطمئناً نویدکیا یک فصل خیلی خوب را همراه این بازیکنان پشت‌سر می‌گذارد.»

نکته جالب اینکه علی ربانی، مربی بدنساز فرهاد مجیدی در استقلال کارهای بدنسازی سپاهان را برعهده دارد. مربی جوانی که با انتقاد مواجه شد و البته فرهاد مجیدی از او دفاع کرد. محمدرضا خلعتبری در مورد او هم صحبت کرده و می‌گوید: «همه چیز تمرینات ما به روز است. علی ربانی، مربی بدنساز فصل قبل استقلال بود که به تیم ما اضافه شده، تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم. هم کارهای قدرتی و هم تمرینات تاکتیکی را زیر نظر نویدکیا انجام می‌دهیم و همه چیز به روز است. تمریناتی که در همه تیم‌های خوب برگزار می‌شود را ما هم انجام می‌دهیم و خدا را شکر مشکلی بابت تمرین نداریم. بحث دوستی من و خلعتبری مطرح نیست و برای محرم فرقی نمی‌کند. شرایط تیمی برای او مهمتر است. من از انتخابی که کردم صددرصد خوشحالم. واقعاً عاشق سپاهان و شهر اصفهان هستم. از بازی کردن در این شهر لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم امسال بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    بایدم دفاع کنه، تو ۳۷ سالگی با یه قرارداد سنگین اومده سپاهان و جای یه جوون رو اشغال کرده، دیگه چی میخواد خلعتبری؟
    • Sep IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      آره رئیستون قلعه خیلی مربی خوبی بود...مخصوصا فوق ستارش قربانی...میدونم خیلی ناراحتی دست مافیا بریده شد...میتونی بازی های گلگهرو دنبال کنی
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      اینجا همه چیز را نمیشه نوشت ولی سربسته میگم محرم نویدکیا اون دنیا خیلی خیلی کارش گیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی