جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
۰ |
۰
کومان: گریزمن را در یک منطقه حبس نکرده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان می‌گوید احتمال اینکه برخی بازیکنان مثل لیونل مسی به‌دلیل خستگی در بعضی بازی‌ها نیمکت‌نشین شوند، وجود دارد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ بارسلونا پس از وقفه برای دیدارهای ملی باید در لالیگا اسپانیا به مصاف ختافه برود و رونالد کومان پیش از این نبرد درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

کومان درباره خستگی شاگردانش گفت: «در شروع فصل، هر مربی سعی می‌کند بهترین ترکیب را به زمین بفرستد. مسی بهترین بازیکن دنیاست و همیشه در ترکیب حضور دارد ولی هفته به هفته با فشرده‌تر شدن بازی ها و به خصوص پس از وقفه بازی‌های ملی، بازیکنان خسته می‌شوند. خوشبختانه در آخرین تمرین، همه بازیکنانم را در فرمی خوب و با انگیزه دیدم و فردا هم بهترین تیم ممکن را به زمین می‌فرستم.»

آنتوان گریزمن بعد از گلزنی برای فرانسه در دیدار مقابل کرواسی گفته بود که پستش در فرانسه برخلاف بارسلونا ایده‌آل است، اظهاراتی که کومان را به واکنش واداشت: «هر کسی می‌تواند نظر خودش را بگوید. دیروز عصر با گریزمن صحبت کردم اما نه در مورد صحبت‌هایش. در مورد پست او و اینکه چگونه بهترین بازدهی را داشته باشد، حرف زدیم. به او گفتم که به دنبال بهترین ایده‌ها برای بارسا هستم و به مصالح تیم فکر می‌کنم. گریزمن در سمت راست بازی می‌کند ولی آزاد است هم شماره 9 باشد و هم 10. او را در یک منطقه محبوس نکرده‌ام. در نهایت تصمیم اینکه بازیکن کجا بازی کند، با من است و همیشه اول به تیم فکر می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی