جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
۰ |
۰
تأثیر کرونا و جنگ روی یورو ۲۰۲۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندر چفرین می‌گوید شیوع کرونا شاید باعث شود میزبانی یورو ۲۰۲۰ تغییر کند و شهرهای کمتری میزبان مسابقات باشند.

خبرورزشی/ جام ملت‌های اروپا؛ یورو ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاده و برنامه‌های یوفا برای این دوره مسابقات تحت‌تأثیر قرار گرفته است.

قرار بود این رقابت‌ها در ۱۲ شهر در سرتاسر اروپا که سن‌پترزبورگ (روسیه)، مونیخ (آلمان)، رم (ایتالیا)، باکو (آذربایجان)، بخارست (رومانی)، بوداپست (مجارستان)، کپنهاگ (دانمارک)، آمستردام (هلند)، بیلبائو (اسپانیا)، دوبلین (ایرلند جنوبی)، گلاسکو (اسکاتلند) و لندن (انگلیس) هستند، برگزار شود، اما شیوع کرونا و از طرفی جنگ آذربایجان و ارمنستان شاید این میزبانی را دستخوش تغییر کند و باکو که یکی از شهرهای میزبان است، از میزبانی‌اش محروم شود.

الکساندر چفرین رئیس یوفا این احتمال را رد نکرد و گفت: «از موقعیتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده نگرانیم، اما مطمئن هستیم که یورو ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. حتی شاید این رقابت‌ها طبق برنامه در ۱۲ کشور برگزار نشود، اما می‌توانیم در شهرهای کمتری مثلاً ۱۱، ۸ یا ۵ شهر یا حتی یک کشور مسابقات را برگزار کنیم.»

رئیس  یوفا اظهار داشت: ما از وضعیت شیوع ویروس کرونا نگران هستیم اما اطمینان کامل داریم که یورو ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. حتی اگر این رقابت‌ها طبق برنامه در ۱۲ کشور برگزار نشود قابلیت برگزاری در یازده، هشت، پنج یا یک کشور را دارد.

سن‌پترزبورگ (روسیه)، مونیخ (آلمان)، رم (ایتالیا)، باکو (آذربایجان)، بخارست (رومانی)، بوداپست (مجارستان)، کپنهاگ (دانمارک)، آمستردام (هلند)، بیلبائو (اسپانیا)، دوبلین (ایرلند جنوبی)، گلاسکو (اسکاتلند) و لندن (انگلیس) ۱۲ شهر میزبان یورو ۲۰۲۰ هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی