نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
۰ |
۰
کلوپ: در حال و هوای صحبت درباره گل مردود نیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ پس از اینکه کمک‌داور ویدیویی گل لیورپول را در دربی مرسی‌ساید مردود کرد، اعتراض خاصی نداشت.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول در دیداری عجیب مقابل اورتون در نهایت تن به تساوی 2-2 داد، در حالی که کمک‌داور ویدیویی آفسایدی میلیمتری روی گل سومی که دقیقه 90 به ثمر رساندند گرفت و همه را شگفت‌زده کرد.

یورگن کلوپ پس از این بازی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: «این پسران استثنایی هستند. این تیمی است که من افتخار مربیگری در آن را دارم. در مقابل ویلا بازی بدی انجام دادیم. با این واکنش تعجبم را نشان نمی‌دهم، اما هنوز این نتیجه یک تساوی است. با این حال بازی، عملکرد و واکنش تیمم خوب بود. اورتون هم تیمی هیجان‌انگیز است، اما ما برتر بودیم. نگران بازیکنانم نیستم و واقعاً حال و هوای این را ندارم که اطلاعاتی درباره گل مردود شده و بازیکنان مصدوم بدهم. ما امروز واکنش خوبی نشان دادیم. برای من آن صحنه (برخورد پیکفورد با فان‌دایک) پنالتی بود. بعد از آن پرچم آفساید بالا رفت. ارزش داشت خطای احتمالی بررسی شود، اما این اتفاق نیفتاد.»

کلوپ در واکنش به برخورد فان‌دایک با پیکفورد و آسیب‌دیدگی مدافع هلندی تیمش هم گفت: «ویرجیل خوب نیست. این چالشی نبود که یک دروازه‌بان انجام دهد. فان‌دایک با درد می‌خواهد بازی کند و هرگز یک بازی را هم از دست نمی‌دهد. نمی‌دانم آسیب‌دیدگی‌اش چقدر بد است، اما مطمئناً خوب هم نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی