نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
۶ |
۰
حرف آخر| استقلال با کدام مربی باید قهرمان شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک عده از کارشناسان و پیشکسوتان می‌گویند نباید از فکری توقع قهرمانی داشت و روی او و کادرش فشار ایجاد کرد اما یک نفر نمی‌گوید پس استقلال کی قرار است قهرمان شود و از کدام مربی و با چه ملیت و سابقه‌ای باید انتظار قهرمانی داشت؟

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ هر کس سرمربی استقلال می‌شود بلافاصله یک عده از کارشناسان و پیشکسوتان می‌گویند نباید توقع قهرمانی داشته باشیم و به کادر فنی فشار وارد کنیم (یکی نداند فکر می‌کند کادر فنی با حقوق کارگری می‌خواهد ۴ سر عائله را اداره کند که رویش فشار است) شفر که آمد گفتند آلمانی است و طول می‌کشد تا جو فوتبال ایران را بشناسد. استراماچونی که آمد همین حرف‌ها را زدند و ۶ هفته اول لیگ هم استقلال فقط ۴ امتیاز گرفت. مجیدی که آمد گفتند او در بد شرایطی تیم را تحویل گرفته و زیر فشار نام استراماچونی است. نامجومطلق که به آسیا رفت گفتند همین که در این شرایط حساس قبول مسئولیت کرده خیلی مرام داشته و... حالا هم می‌گویند نباید از فکری توقع قهرمانی داشت و روی او و کادرش فشار ایجاد کرد اما یک نفر نمی‌گوید پس استقلال کی قرار است قهرمان شود و از کدام مربی و با چه ملیت و سابقه‌ای باید انتظار قهرمانی داشت؟

همین امسال استقلال مهره‌های خوبی دارد. در خط دروازه که قطعاً با حضور رشید مظاهری شرایط بهتر از پارسال می‌شود. در خط دفاعی چشمی رفته که دو نفر بهتر از او آمده‌اند. در فاز هجومی هم اگر باشگاه عرضه داشته باشد قایدی و دیاباته را حفظ کند مسلماً قهرمانی دور از دسترس نیست. اگر هم عرضه نداشته باشند که خب باز هم باید شاهد قهرمانی پرسپولیس باشند. خوشبختانه وزیر ورزش هم هست که همه چیز را به او ربط بدهند و کسی از ضعف آشکار مدیریتی در باشگاه استقلال چیزی نگوید. در همین باشگاه و در زمان او بازی‌ها (مقابل سپاهان و پرسپولیس) آقای مدیرعامل دنبال این بود که با اسم استراماچونی بازی کند و در جایی گفته بود اگر او را بیاورم مجسه‌ام را می‌سازند و ۱۰ سال می‌مانم! این در حالی بود که استقلال بازی‌های فوق‌العاده حساسی با سپاهان (۲ بار) پرسپولیس و بعداً تراکتور در پیش داشت. حالا بماند که اشتباهات خود مجیدی و ضعف دروازه‌بانی هم به قهرمانی تراکتور خیلی کمک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ! IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تاروحانی هست نمیشه
    • سروش IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      قطعا با وجد این شکل هوادار باید هم نتیجه نگیره!!! وقتی ذهن هوادار آماده هجمه و انداختن به گردن این و اونه ، نباید هم قهرمان شن! قهرمان شدن لیاقت و شخصیت تیمی و حمایت هوادار میخواد که استقلال تو این 7 سال اخیر نداشته
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    کیسه با محمود قهرمان میشه ولی با محمود احمدی نژاد قهرمانی میشه نه محمود فکری
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    استقلال با بابا محمود قهرمان می شود
  • اس اس IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تا زمانی که بابا مسعود و این افراد سرکار هستند از حق و حقوق واقعی و جایگاه اصلی هیچ شخص و سرمربی و تیمی نمیشود حرف زد فعلا "حق " اسیر است
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    دقیقاً این ضعف آشکار مدیریتی باعث و بانیش کیه؟اینم بگید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی