نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ربیع‌خواه: احترام من و انصاری حفظ نشد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در فوتبال ایران در فضای مجازی و اینستاگرام راحت‌تر می‌توانی حق خودت را بگیری. من اهل بازی‌های اینستاگرامی نبوده و نیستم اما در این فوتبال از طریق فضای مجازی راحت‌تر شما می‌توانید حق و حقوق خودتان را بگیرید.  

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محسن ربیع‌خواه در لیگ ۹۵-۹۴ یکی از بهترین‌های صنعت نفت در راه صعود به لیگ برتر بود. به دلیل درخشش در صنعت نفت آبادان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی وقت پرسپولیس تصمیم گرفت که او را به عنوان جانشین کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی جذب کند. در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶-۹۵ محسن ربیع‌خواه با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. البته به دلیل عدم جذب شجاع خلیل‌زاده و تغییر پست محمد انصاری، از محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ استفاده شد. ربیع‌خواه در تعداد بالایی از مسابقاتی که برای پرسپولیس به میدان رفت چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه مسابقات داخلی ایران عملکرد قابل قبولی داشت و خیلی‌ها او را پسر برانکو خواندند! با رفتن برانکو اما روزگار این هافبک سختکوش سخت‌تر شد. گابریل کالدرون از او کم‌ و بیش بازی می‌گرفت اما یحیی گل‌محمدی اعتقاد چندانی به او نداشت. سرمربی موفق پرسپولیس به تازگی هم اسم این بازیکن بی‌حاشیه را در لیست مازاد خود گذاشته و با ارسال نامه‌ای به باشگاه، اعلام کرده به ربیع‌خواه و البته محمد انصاری نیازی ندارد. دیروز به همین بهانه با محسن ربیع‌خواه هم‌کلام شدیم.  

محسن ربیع‌خواه این روزها چه‌کار می‌کند؟
در بلاتکلیفی محض به سر می‌بریم! واقعاً شرایط جالبی نیست.  

چرا جمع می‌بندی؟ بلاتکلیفی به سر می‌بریم! منظورت خودت و محمد انصاری است؟
بله، احساس می‌کنم احترام من و محمد انصاری حفظ نشد. به هر حال هم من و هم محمد انصاری در همین تیم رباط صلیبی پاره کردیم و منتی هم نیست. آنقدر پرسپولیس و هوادارانش به ما لطف داشته‌اند که تا آخر عمر مدیون آنها باشیم اما در بلاتکلیفی محض نگه داشتن جالب نیست.  

خودت در مصاحبه‌ای گفتی گل‌محمدی حق دارد بازیکنان مد نظرش را انتخاب کند و بازیکنانی را هم نخواهد؟
بله، هنوز هم روی حرفم هستم. این حق یک مربی است که نفرات خودش را بخواهد. منظور من بلاتکلیف نگه داشتن من بود. اگر زودتر اعلام می‌شد یا قراردادم را فسخ می‌کردند چه بسا من راحت‌تر به پیشنهادات رسیده فکر می‌کردم. همین الان هم پیشنهاداتی دارم اما چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم نمی‌توانم جدا شوم.  

در جلسه با مهدی رسول‌پناه چه گذشت؟
همه این شرایط را توضیح دادم اما به من گفتند کمی صبر کن. چرا باید صبر کنم؟ سرمربی من را نمی‌خواهد و نامه هم به باشگاه زده است. تکلیف من را روشن کنند؛ این حداقل خواسته‌ام است.  

شاید نظر گل‌محمدی تغییر کند؟
نه، من در پرسپولیس دوران خوشی را سپری کردم و الان هم خدا را شاکرم همراه این تیم ۴ قهرمانی متوالی لیگ برتر و ۸ جام کسب کردم. این توفیقی بود که از کنار بازی در پرسپولیس به دست آوردم. حالا فقط انتظار دارم رضایتنامه‌ام بدون حاشیه صادر شود.  

ماجرای اینکه اگر رضایتنامه‌ات را ندهند از شنبه اینستاگرامی می‌شوی، چیست؟
این یک حقیقت محض است. در فوتبال ایران در فضای مجازی و اینستاگرام راحت‌تر می‌توانی حق خودت را بگیری. من اهل بازی‌های اینستاگرامی نبوده و نیستم اما در این فوتبال از طریق فضای مجازی راحت‌تر شما می‌توانید حق و حقوق خودتان را بگیرید.  

واضح‌تر می‌گویی؟
نیازی به توضیح بیشتر نیست. همه می‌دانند چگونه می‌توان از طریق اینستاگرام و فعالیت در فضای مجازی مربیان، باشگاه یا این و آن را تحت فشار گذاشت و امتیاز گرفت. من اهل این کارها نبوده و نیستم. من در یک خانواده زحمتکش به دنیا آمدم. در فوتبال و زندگی با سختکوشی پیش رفتم و باکی هم از مشکلات نداشته و ندارم. من قبلاً هم گفته‌ام کارهای سختی انجام دادم تا به این نقطه برسم.  

مثلاً شنیدیم باغبانی کردی یا اینکه...  
بله، کارهای مجالس عروسی را انجام می‌دادم و در کنارش هم فوتبال بازی می‌کردم. لطف خدا، تلاش خودم و دعای پدر و مادر باعث شد فوتبالیست شوم و افتخار بازی در پرسپولیس نصیب من شود. حالا هم دوست دارم بدون حاشیه و شلوغ‌بازی در اینستاگرام از تیم محبوبم جدا شوم.  

به عنوان حرف آخر چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟
عاشقانه همه هواداران پرسپولیس را دوست دارم. خیلی حرف‌ها در سینه دارم اما به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم و از همه طرفداران هم می‌خواهم محسن ربیع‌خواه را حلال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴+۶ IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    ربیع خواه بازیکن کم حاشیه و خوش اخلاق بود ولی در حد و اندازه پرسپولیس نبود امیدوارم در تیم جدید خودش موفق شود کاش شیری که خیلی سطح فنی پایین تر از ربیع خواه بود و دارای حاشیه هست مثل ربیع خواه از پرسپولیس جدا شود تا هواداران نفس راحت بکشند شیری نه سطح فنی ندارد پرو پرو اعتصاب می کند امروز برای بالا بردن قراردادش به باشگاه رفته این بنجل بی مصرف از پرسپولیس چی می خواهد بندازید بیرون این بازیکن سطح پایین نه بلد سانتر درست و حسابی کند نه بلد یک به یک رد کند و سوتی زیاده میده {...}
    • مسعود IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      کیس کش از طرف پرسپولیسیها نظر نده ربیع خواه و تیم 13 نفره و قهرمانی لیگ و فینال اسیا رو هیچ کس فراموش نمیکنه
    • حمید علوی CA ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      شاید دوستان پرسپولیسی از این حرف بنده (که استقلالی هستم) ناراحت بشن، اما به نظر بنده ایراد خیلی بزرگ آقای گل محمدی اینه که حرمت خوبان و بزرگان پرسپولیس رو نگه نمیداره و این شائبه رو‌ ایجاد میکنه که انگار به کسی که پرسپولیسیا دوستش دارن حسادت میکنه( از این نظر من رو یاد آقای دایی میندازه که همین شکل از حسادت رو ازش میدادیم). رفتارش با آقای مهدوی کیا، و حالا آقای انصاری ( که انصافن محترم ترین فوتبالیست شناخته شده ی حال حاضر فوتبال ما ست) و آقای ربیع خواه.
    • غضنفر IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      در مورد صحبتهای آقای علوی یحیی با اینکه در دوره خودش یکی از با اخلاق ترین بازیکنان فوتبال ما بود اما متاسفانه یکسری ویژگی هایی داره که تنهامختص به خودش نیست و در فوتبال ما زیاد دیده شده که میتونه پاشنه آشیلش باشه متاسفانه رفتار غیر حرفه ای و غیر دوستانه با برخی از ستاره ها و یا بازیکنان میتونه نشات گرفته از رفتاری باشه که یک روزی امثال علی پروین با برخی بازیکنان میکردند و یحیی شاهدش بوده! درآمد بازیکنان هم موضوع غم انگیزیه که مربیان امروزی ایران فکر میکنند مثل قلعه نوعی باید از همه بازیکنان تیم شون درآمد بیشتری داشته باشند اما داستان قلعه نوعی راهمه میدونن و قراردادهای عجیب و غریبش ک اصلا معیار خوبی نیست. امیدوارم یحیی بدونه که باید از گذشته درس گرفت همونطور که در بازیهای آسیایی با تمرکز بالا و آنالیزهای قوی تیم های قدر آسیا را از پیش رو برداشت بتونه رفتارهای اشتباهش را اصلاح کنه و رفتار یکسانی در قبال همه ی تیم داشته باشه. احترام احترام میاره اگر امروز ما با بازیکن و دروازبانی که یکروز به تیم خدمت کردند چنین رفتار سطح پایینی داشته باشیم فردا معلوم نیست که با ما چه رفتاری خواهد!
  • Amir perspolisi IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    نمیدونم چی بگم و ناراحتم همونجوری که پارسال بخاطر سروش و شایان ناراحت بودم ❤
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      امیر غمت تو نبینیم به خاطر رفتن ربیع خواه ناراحت نشو خیلی خوشحال شو
    • Amir perspolisi IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      داداش ❤
  • ساسان IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    حلالی پسراماشجاع راهشوبلده،هرچی باشه اصفهان بوده اصفهانی مغزاقتصادیه،چراکنعانی چیزی نمیگه چون ۲ریال بهش بدن میگه خدابده برکت،ولی پسرشجاعه نه خرس مهربون که داره فتنه میکنه ههههههههه
    • RU ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      البته کنعانی جلوتر از شجاع رفت باشگاه ب ای افزایش مبلغ قرارداد ولی کنعانی فعلا حق نداره بیشتر بخواد چون هیچ پیشنهادی هم نداره و فقط بازار گرمی می کنه
  • صمدقلی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    محسن عزیز همیشه در یاد ما هستی. هیچ وقت فداکاری هات را فراموش نمی کنیم. وعده ما جشن قهرمانی پرسپولیس در جام باشگاه های جهان
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      به من میشه توضیح بدهی ربیع خواه چه فدارکاری داشت؟!!!!
    • لنگی پلاک قرمز IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      چه جای کم یابی هم وعده گذاشتی.زارت خخخخخخخ
    • فرشید شهیدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      از جایی که شما ایستادی، جای دوری به نظر میاد. جات خوب نیست. از کبر و حاشیه کیسه کم کنین که بتونین جابجا بشین.
  • ضیا CA ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    نحوه کنار گذاشتن مهدوی کیا توسط یحیی را اگه یادت بیاد دیگه حرفش رو نمیزنی 7
  • مجید IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    محسن جان بابت تمام زحماتت سپاس گزاریم......این یک درد لاعلاج انگار.....بابا امثال این محسن عزیز فقط احترام میخواهند حالا این بنده خدا ایرانیه شاید بعدا مشکلی بوجود نیاد ولی رادو خارجی اگه با دلخوری بره و تکلیفش همینجا مشخص نشه باز یه پرونده دیگه رو پرونده های دیگه اضافه میشه اگه هر کسی را نمی خواهید کلا تسویه بگیرید تا فردا باعث آزار هوادار نشه در آخر این رسم برخورد با بازیکن نیست امثال حاج محمد بخاطر پرسپولیس از پیشنهاد های خارجی گذشت و رباط پاره کرد حقش نیست مورد ظلم قرار بگیره
  • پرسپولیسی RU ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    با تشکر از این دو بازیکن با اخلاق ولی همین که سال قبل به جای شما سروش و شایان از تیم رفتن نهایت خوش شانسی شما بود حالا هم انشاالله در ادامه راه موفق باشید.
  • کرد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    توی این فوتبال آدمهای پاک وسربزیر همیشه حقشون خورده شده از دیر بازهم همین بوده مثل اکبرپور احدی نعیم ابادی سرخاب کارگر وخیلی های دیگه همیشه درخدمت تیم متعصب واقعی اما یکی مثل کنعانی زادگان یه روز 4رونشون میده یه روز6 بعد ادعای تعصب داره هر روزم ازش مطلب مینویسید انصاری با اینکه دوسال پیش از لیگ چین پیشنهاد داشت نرفت الان بیرونش میکنند بخاطر تعصب ولی کنعانی ..........
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    چون بلد نیستین مثل شجاع دم کسی یا کسانی رو که باید ٫ببینین.دوستان لطفا بحث فنی رو پیش نکشین که حداقل کمتر از سلطان سوتی ٫به تیم ضربه زده..ممد انصاری هم که بماند.آرزو میکنم همه ما برای تشخیص خوب و بد و یا منافعمون یاد بگیریم خوب بیینیم و استدلال کنیم ....
  • 000 IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    شرمنتده تیم آقامحسن وفراموشت نمی کنیم برای مان بسیاربسیارمفیدبودی همدرهر4پست دفاعی هم ودرپست هتفبک دفاعی برای مان بسیارعالی بودی ودر4قهرمانی مان نقش خوبی ایفاکردی اطمینان دارم هرجاکه بری موفق خواهی شد خودم دوست دارم به یکی ازتیم هایی بری که پارسال بعدازقهرمانی مان برای مان تونل زدند هرتیمی لیاقت داشتن تورانداره
  • غ سعادت IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    با سلام خدمت آقا محسن از زحمات و بازیهای که شما در طول فصول مختلف برای پرسپولیس انجام دادید تشکر میکنم.
  • مافیای لُنگ IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    آقا محسن ناگفتنی های لُنگ در طول چهل سال قبل خیلی زیاد ایت.. فقط شما بعنوان یه بازیکن ففط برخی چیزها رو دیدی و مجبوری سکوت کنی.... حالا شما تصور کنید در پشت پرده فساد لُنگ و آل لُنگ چه داستان هایی است..!! متاسفانه مافیا و لابی های لُنگ امثال شما رو وادار به سکوت میکنن..!
    • مهدی پرسپولیسی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      تا کی میخواهید با کلماتی مثل وزیر، فدراسیون، حکومتی، جام اسنپی و ... خودتون رو گول بزنید یا تسکین بدید؟ بالاخره یه روز متوجه میشید که این کلمات اسم رمز بازیکنان، مربیان و مدیران و بعضی از پیشکسوتاتونه برای ماله کشی ضعف ها و کم کاریشون. هوادار به جای مواخذه بازیکن و کادر فنی و مدیریتی بعد هر ناکامی میره سراغ وزیر و وکیل و فدراسیون و ... و فراموش میکنه اصل مشکل از کجا بوده. درست برعکس پرسپولیس که برانکوی بزرگ بهش یاد داد نتیجه رو باید داخل مستطیل سبز جستجو کرد. بعد از اون شد که ما پشت سرهم جام گرفتیم و شما بهونه! به خودتون بیایید!
    • 000 IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      آقامهدی لطفابااین جماعت دهن به دهن نشو اینهاخودشون همه این حرف هارامیدانند پس بحث باان جماعت فایده ای نداره این هافقط میخواندتوکری کم نیارند والسلام .وگرنه واقعیت هارامیدانند پس بااینهابحث نکنید
  • Romeo DE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    هر جا می‌ری مؤفق باشی پسر خوب، بااخلاق و بی‌حاشیه ...
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    آقای ربیخواه امیدوارم روزی برسه که پشت پرده کثیف لونگ افشاگری بشه .. متاسفانه تمام افتخارات لونگ در این چهل سال با ناپاکی و جعل وتقلب بدست اومده و صدای هواداران به جایی نمی رسه..
    • مهدی پرسپولیسی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      تا کی میخواهید با کلماتی مثل وزیر، فدراسیون، حکومتی، جام اسنپی و ... خودتون رو گول بزنید یا تسکین بدید؟ بالاخره یه روز متوجه میشید که این کلمات اسم رمز بازیکنان، مربیان و مدیران و بعضی از پیشکسوتاتونه برای ماله کشی ضعف ها و کم کاریشون. هوادار به جای مواخذه بازیکن و کادر فنی و مدیریتی بعد هر ناکامی میره سراغ وزیر و وکیل و فدراسیون و ... و فراموش میکنه اصل مشکل از کجا بوده. درست برعکس پرسپولیس که برانکوی بزرگ بهش یاد داد نتیجه رو باید داخل مستطیل سبز جستجو کرد. بعد از اون شد که ما پشت سرهم جام گرفتیم و شما بهونه! به خودتون بیایید!
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    آقا جان شما خودت رو با محمد انصاری یکی نکن انصاری کارش درسته و حیف شد اما شما 4 سال دل هوادار رو خون کردی فقط پاس رو به عقب فقط پاس تو فاصله 2متری هیچی از فوتبال نمی دونی و در حد پرسپولیس هم نبودی حالا هم خسته نباشی و امیدوارم بری جایی که در حدش باشی بودن شما در پرسپولیس توهین به فوتبال هست پسر برانکو
  • javad US ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    vaghen kareh zeshthy kardeand, chera zodtar be in bazykonan nagofteand beravand? ,
  • فرشید شهیدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    یحیای عزیز دل، تو آدم محترمی هستی، پس محترمانه رفتار کن. پیش از هر چیز، من فکر می‌کنم وقتی گفتی پول برانکو رو بدین بره راحت شیم، لحن قدرشناسانه و محترمانه‌ای نسبت به برانکو نداشتی. از روزی که بگی فقط من رو ببینین، بر لب ‌بام غرور تلوتلو می‌خوری.. مست غرور بشی، افتادی یحیی جان! هیچکس کامل نیست. ما آدم‌ها باید از تجربه‌ها یاد بگیریم تا بزرگ بشیم. هیچکس از روز اول بزرگ نیست.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    از خصوصیات اخلاقی ربیع خواه همین بس که هنوز تماشاگران صنعت نفت تشویقش می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی