پشت پرده دعواهای فرهاد با مدیران استقلال؛ من به شما باج نمی‌دهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز برای هواداران استقلال سؤال است که چرا فرهاد مجیدی بعد از پیروزی‌های متوالی تیمش مقابل سپاهان و پرسپولیس ناگهان قبل از فینال جام حذفی استعفا داد و همه را شوکه کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اختلافات فرهاد با مدیران استقلال از ماه‌ها قبل شروع شده بود. او از اول با انتخاب احمد سعادتمند موافق نبود و البته یکی، دو عضو هیئت مدیره هم اختلافات زیادی با مجیدی داشتند و به قول معروف نتوانستند رگ خواب فرهاد را که خوب هم نتیجه گرفته بود به دست آورند.

جرقه اختلاف مجیدی با عبدیان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال قبل از بازی آبی‌پوشان با پارس ‌جنوبی جم زده شد؛ جایی که ۳ روز قبل از بازی عبدیان یک پست گذاشت و حرف از بازگشت استراماچونی زد و... قبل از بازی خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال به تلفن همراه مجیدی زنگ زد و گفت صدایت روی اسپیکر است و همه اعضای هیئت مدیره می‌شنوند. اینجا بود که ناگهان فرهاد که خیلی دلخور بود ماجرای پُست گذاشتن عبدیان را به رخش کشید و با صدای بلند گفت: «به گنده‌تر از تو هم باج نمی‌دهم و...» در این لحظه خلیل‌زاده سعی کرد مجیدی را آرام کند و به او گفت تو الان باید بری سَرِ بازی و باید تمرکز داشته باشی اما فرهاد که آرام نشده بود بازهم تأکید کرد که عضویت در هیئت مدیره استقلال ظرفیت می‌خواهد و... بعد از مدتی به مجیدی گفتند که عبدیان می‌خواهد سر تمرین بیاید که مجیدی اجازه نداد و طوری واکنش نشان داد که کلاً سر و کله عبدیان در چند کیلومتری تمرینات هم آفتابی نشد.

ماجرا وقتی عجیب‌تر شد که به مجیدی گفتند عبدیان پولدار است و می‌خواهد ۱۵۰ میلیون به بازیکنان استقلال پاداش بدهد حتی سیدحسین حسینی که گویا با عبدیان خوب بود ۱۵۰ میلیون را از عبدیان گرفت و پیش مجیدی برد اما در یک اتفاق جالب مجیدی پول عبدیان را پس داد و ۱۵۰ میلیون هم روی آن پول گذاشت و آن را تبدیل به دلار کرد و به وریا غفوری گفت حدود ۱۰ هزار دلار را بین بازیکنان تقسیم کند. این در واقع پاداش ۲ پیروزی متوالی مقابل سپاهان و برتری مقابل پرسپولیس در جام حذفی بود که مجیدی از جیب خودش داد تا پول عبدیان را به بازیکنان نداده باشد. وقتی یکی از نزدیکان فرهاد از او خواست با هیئت مدیره تعامل بیشتری داشته باشد و حداقل کاری به کارشان نداشته باشد مجیدی گفت: «من اگر یک چایی با اینها بخورم همه حمایتم می‌کنند اما این کار را نمی‌کنم چون نمی‌خواهم به بعضی از این آقایان باج بدهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد پودری IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    دعوا سر یک مشت پودر جک تری دی بود مدیران از مجیدی یک کم پودر جک تری خواستند تا انرژی زیاد بگیرند با مخالفت شدید مجیدی روبرو شدند و مجیدی هم در واکنش به درخواست مدیران کیسه گفت من به شما پودر و باج نمی دهم شما لیاقت پودر جک تری دی ندارید چه می کنه این پودر جک تری دی
    • رضا کریمی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      فرهاد مجیدی تک استار ایران ...شماها هزارتا چام و کاپ محلی از پروین تا گل‌باغالی هم بگیرید یک صدم اعتبار ناصر حجازی ندارید فرهاد مجیدی هم پلی در جای مربی خود گذلشته.
  • فرهاد تیشه برکمر مافیا زد IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تمام حرفهایی که مجیدی راجع به سعادتمند و وضعیت استقلال گفت موبه مو درست از آب در اومد برخی شاید هوادار استقلال هم باشند اما به خودشان به باندشان به جایگاهشان (!!!!) و به جیب شان خیلی بیشتر اهمیت میدهند استقلال مدیر دست نشانده و بله قربان گو نمیخواهد استقلال مدیرش باید از فرهادش شجاع تر و با جرات تر و در عین حال جنتلمن تر باشد آیا چنین فردی را می شناسید ؟
    • حمید علوی CA ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      بنظر بنده آقای مجیدی با رفتارهاش تیشه بر استقلال زد.. ( نه عمدأ، صرفن بخاطر عدم مدیریت واکنشهاش، پندارهای خود بزرگ بینانه ، رفتارهای باجگیرانه، ، ندانم کاری و نا شکیبایی). در واقع مجیدی برای اینکه به اصطلاح خودش باج نده، خودش باج میگرفت!
  • 4444 IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تا استقلال دست وزیره هیچ وقت آب خوش از گلوی استقلال پایین نمیره
  • Amir perspolisi IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    به عنوان یک پرسپولیسی دوست ندارم حتی استقلال هم تو اشوب باشه
    • Amir perspolisi IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      آقای {...} جای دیگران کامنت نزار به من ربطی نداره باشگاه استقلال چه اتفاقی توش میفته الله اکبر اون باری اومدی با اسمه من توهین کردی به فکری در حالیکه من واقعا فکری رو آدم با شرفی میدونم الانم اومدی اینجوری میگی که پرسپولیسیا رو با من لج کنی از خدا بترس و یکم ارزش برا خودت قائل شو گفتم من عددی نیستم ولی خدا به داد اونایی برسه که چهره ی مشهور هستن و هزار تا مثه تو در فکر خراب کردنشون
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      از دوستان خبر ورزشی خواهش میکنیم برای هر کسی که مایل به پست گذاشتم هست حساب کاربری مشخص باز کنن تاکسی با ۵۰ تا آی فیک نیاد و فضای هوادارای رو آلوده به تقلب نکنه.
    • با افتخار استقلالی ام IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      امیر عزیز از شما بعنوان یه پرسپولیسی فهیم و منطقی تشکر میکنم که شرایط استقلال تیم رقیب تان را درک میکنید.. و خودتان هم بهتر می دانید استقلال در این چند سال چقدر مشکلات داشته ولی بهر حال در تیم پرسپولیس شرایط بهتری مهیا تر بوده.. البته باید کری خوانی و هواداری هم جوانمردانه باشه..
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    وقتی با بردن چند تیم درپیتی هیس نشون می دادی فکر اخر عاقبتت هم می کردی
    • Amir perspolisi IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      تتلیتی بی شخصیت کم جای من کامنت بزار بخدا بخدا به جونه مادرم من جای تو خجالت میکشم لامصب
  • عرفانی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    مجیدی ظرفیت داشتن این پست بزرگ رو در تیم بزرگی مثل استقلال نداشت.... همون طور که در تیم ملی امید هم نداشت.....همون موقع که با مامور راهنمایی و رانندگی درگیر شد نشون داد که هنوز آب دیده نشده برای انجام کارهای بزرگ ونشونی از بلوغ در درفتار و کردار نداشت
    • فرشید شهیدی NL ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      بطور کلی تیپ شخصیتی اغلب بازیکن‌های خلاق، تیپ احساساتی و هیجانی‌ست. این تیپ شخصیتی برای سرمربی شدن مناسب نیست. خداداد و علی کریمی هم در سرمربیگری هنوز به توفیقی نرسیدند. هیئت مدیره‌ها و مدیرعامل‌ها به ندرت ممکن است، این تیپ شخصیتی را درک کنند و ارتباط مناسبی با آن برقرار کنند، بخصوص اگر فوتبالی نباشند. البته این یک طرف ماجراست. بازیکن‌ها هم نیاز دارند تا از طرف سرمربی مدیریت شوند و تیپ هیجانی برای مدیریت خوب نیست، همان قدر که برای خلاقیت خوب است.
  • fred US ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    کسی که این خبر را در مدح رجاله شیخ پرست ساخته , ناشی بوده. میگه: "... سیدحسین حسینی که گویا با عبدیان خوب بود ۱۵۰ میلیون را از عبدیان گرفت و پیش مجیدی برد اما در یک اتفاق جالب مجیدی پول عبدیان را پس داد و ۱۵۰ میلیون هم روی آن پول گذاشت و آن را تبدیل به دلار کرد ...." پس اینکه از ۱۰۰۰ تومن نمیگذره , پول را پس نداده. بلکه روش یه پولی گذاشته داده به بازیکن ها که گنگ درست کنه. در آخر هم فرمودند که باج نمی دن ؟ بپا النگوهات نشکنه پهلوون.
  • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    بابا خیلی زوده واسه یه سری لنگی که راجب بزرگترشون فرهاد خان مجیدی حرف بزنن1
    • martiz IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      خخخخ تو صدافرین بهت.. تو هروز بیا اینجا ازین لطیفه ها بگو.. ازینکه موجبات خنده ما پرسپولیسیا رو با لطیفه های زیبایت فراهم میکنی بسیار سپاسگزاریم از شخص جنابعالی اقای کیسه خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی