نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جوانی رحمتی یک حُسن است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو به خبرورزشی گفت: رحمتی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کاملاً به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف پیدا کرد و امیدوارم در رقابت‌های لیگ برتر بتواند توانایی‌های خود را اثبات کند.  

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فرشاد فرجی فصل گذشته یکی از خوب‌های شهرخودرو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود و ۲ گل در بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس هم به ثمر رساند. درخشش این مدافع مازندرانی سبب شد مورد توجه چند تیم دیگر قرار بگیرد ولی در نهایت تصمیم گرفت در تیم مشهدی باقی ‌مانده و در لیگ بیستم هم با پیراهن این تیم وارد میادین فوتبال شود.  

فرجی در این خصوص به خبرورزشی گفت: پس از بازگشت از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چند پیشنهاد به من رسید ولی در نهایت تصمیم گرفتم در شهرخودرو بمانم.  

او در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها خواستار جذب تو بودند؟ افزود: فکر می‌کنم حالا که در شهرخودرو ماندنی شدم، بردن نام این تیم‌ها چندان به صلاح نباشد. هرچه بود تمام شد و من اکنون مانند سال گذشته در خدمت شهرخودرو هستم و امیدوارم با نمایش‌های مطلوب بتوانم رضایت هواداران این تیم را جلب کنم.  

مدافع شهرخودرو با اشاره به اردوی این تیم در تهران ادامه داد: پس از بازگشت از قطر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چند روز استراحت کردیم و بعد از آن به صلاحدید کادر فنی راهی تهران شدیم تا اردویی ۱۲ روزه برگزار کنیم. در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم تا میان بازیکنان قدیم و جدید تیم هماهنگی بیشتری ایجاد شود که دیروز با بازی مقابل پیکان این اردو پایان یافت و منتظر برنامه جدید کادر فنی برای ادامه تمرینات در مشهد هستیم.  

فرجی درخصوص عملکرد سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو گفت: رحمتی سال‌ها در فوتبال حضور داشته و زیر نظر مربیان بزرگی فعالیت کرده و قطعاً تجربه زیادی اندوخته است. او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کاملاً به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف پیدا کرد و امیدوارم در رقابت‌های لیگ برتر بتواند توانایی‌های خود را اثبات کند.  

او درباره جوانی و بی‌تجربگی رحمتی تأکید کرد: به‌ نظر من جوانی بیشتر از اینکه عیب باشد، یک حُسن است زیرا مربی جوان، جسورتر رفتار می‌کند و قطعاً این جسارت به نفع تیم خواهد بود. تجربه هم در میدان عمل به دست می‌آید و تا کسی وارد میدان عمل نشود تجربه‌ای نخواهد داشت. رحمتی سال گذشته دروازه‌بان ما بود و اتفاقاً همین موضوع به او کمک می‌کند چون با شناخت کامل از تیم وارد عرصه شده و در بازی‌های اخیر هم نشان داده چیزهای زیادی برای انتقال به بازیکنان دارد.  

فرجی در پایان و درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج شهرخودرو در لیگ بیستم گفت: تیم ما امسال به‌ مراتب جوان‌تر از سال قبل شده و طبیعتاً باید چند هفته از لیگ بگذرد تا ارزیابی دقیق‌تری از آن داشته باشیم اما به‌ شخصه معتقدم بازیکنان ما همه توان خود را به کار خواهند گرفت تا مقابل هواداران سربلند باشند. درست است که امسال هم به‌ خاطر کرونا هواداری به استادیوم‌ها نخواهد آمد اما بالاخره ما نسبت به مردم خوب مشهد وظایفی داریم که باید به ‌نحو ‌احسن این وظایف را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی