نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
۰ |
۰
نورافکن: 4 بازی نفس گیر با تیم ملی در پیش داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: کل اعضای تیم می دانند 4 بازی نفس گیر و با حکم مرگ و زندگی در پیش داریم.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ امید نورافکن درباره اردوی مهرماه تیم ملی عنوان کرد: اردوی ازبکستان اردوی فوق‌العاده مفیدی بود.در این اردو، بازیکنان خود را با نظر سرمربی وفق دادند و اسکوچیچ هم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرد. بازی با ازبکستان در تاشکند هم مسابقه خوبی برای تیم ملی بود.

وی افزود: ازبکستان جزو تیم‌های خوب آسیا است و مهم تر از همه اینکه با پیروزی این کشور را ترک کردیم. در اردوی ترکیه هم به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی اما چند جلسه تمرینی خوب را در یک محیط ایده‌آل برگزار کردیم که به شناخت تیم و هماهنگی بیشتر کمک زیادی کرد.

وی ادامه داد: کل اعضای تیم به خوبی می‌دانند 4 بازی نفس گیر و مرگ و زندگی در پیش داریم که نیاز به حداکثر امتیازات است. برای رسیدن به اوج آمادگی و موفقیت در آن روزهای حساس لحظه‌شماری می‌کنیم.

نورافکن خاطرنشان کرد: چیزی که در اردوی تیم ملی برای من فوق‌العاده نمایان بود تلاش حداکثری کلیه اعضا بود. از سرمربی، مربی، بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان، کاپیتان تیم همه و همه بیشترین سعی و کوشش را انجام دادند. این نشان دهنده علاقه ملی پوشان برای موفقیت است و شک ندارم تیم ملی می‌تواند اوضاع جدول را تغییر دهد و از گروه صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی