امیر قلعه‌نویی: گویا من اصلاً پیشکسوت استقلال نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ قلعه‌نویی که با رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص این موضوع که  در فصل جدید با ۵ شاگرد سابق خود از جمله منصوریان، نکونام، فکری، رحمتی و نویدکیا باید رقابت کند، خاطرنشان کرد:  من خوشحالم که خانواده بزرگ استقلال مربیان خوبی تربیت کرده و تحویل جامعه فوتبال داده است، از حضور آنها خوشحالم، امیدوارم که بتوانند منشأ خیر و سازندگی باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان عنوان کرد: اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من ۲۲ سال در استقلال هم بازی کردم و هم مربیگری و در بدترین شرایط از دسته ۳ و نهمی جدول هم کنار استقلال بودم. در این ۵ سال این همه مدیرعامل آمد و رفت حتی یک نفرشان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. گویا مدیران بالادستی گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند. اصلا بحث پیشنهاد نیست به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای آقای فکری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به مدیران استقلال دستور دادند که به قلعه‌نویی نه حق دارید زنگ بزنید و نه حال او را بپرسید. من نمی‌دانم چه کسی دستور داده و علاقه‌ای هم ندارم بدانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    هوادار استقلال نه مشتهای گره کرده ی تو مقابل چشمانش رو از یاد میبره ، نه کارشکنی هایی که وقتی بیرون بودی علیه استقلال و‌مربیان وقتش میکردی.. خودتم میدونی چرا هوادار واقعی استقلال تو رو‌ حتی استقلالی نمیدونه تا برسه اینکه پیشکسوت استقلال بدونه!
    • میثم GB ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      آقای امیر قلعه نوعی، شما مطمئن باش که 40 میلیون هوادار استقلال هرگز کارهایی که شما برای موفقیت استقلال کردی را از یاد نمی برند. تمامی زحمت هایی که کشیدی و تمامی قهرمانی هایی که کسب کردی مخصوصا وقتی سرمربی استقلال بودی همیشه تو یاد و خاطره ما باقی می مونه. اتفاقا یکی از دلایلی که باعث شده روی اسم شما خط قرمر بکشن اینه که می ترسن شما سرمربی استقلال بشی و استقلال رو قهرمان لیگ یا جام حذفی کنی. پرسپولیسی ها می دونن قهرمانی های شما از کل افتخارات پرسپولیس بیشتره و برای همین بود که زیراب شما و حاج فتح الله زاده که استقلال رو با ناصر حجازی نایب قهرمان آسیا کرد زدند. اگه شما توی لیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال بودی اتفاقات دیگه ای رقم می خورد مخصوصا اینکه سیستم 3 5 2 تخصص شماست. خلاصه چند سالی هست مهندسین لیگ برتر روی ثبات پرسپولیس و تضعیف استقلال برنامه ریزی می کنند و چیزی نیست که کسی تعجب کنه. البته شما به دیسلایک ها توجه نکن کار لنگی هاست
    • حمید علوی CA ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      میثم جان صرفا جهت اطلاع ۱) سیستم ۳-۵-۲ (با دو‌ پیستون)در اروپا سال‌های بعد از جام جهانی ۱۹۸۶ پرطرفدار شد. در ایران هم در حالیکه تمام تیمها ۴-۴-۲ قدیمی بازی میکردن، سال ۱۳۶۹ شادروان منصورخان برای اولین بار از این سیستم در ایران (با استقلال) استفاده کرد.( کمک پرویزخان مظلومی، آقای صالح نیا و بونژاک مجاری). اونزمون امیرمافیا هافبک استقلال بود و سالها بعد مربی شد. ۲) سیستم ۳-۵-۲ (با دو‌پیستون ) در مجموع به خاطر شکنندگی که داشت و اجراش سخت بود (و به این دلیل که اگر دو پیستون کناری تیم بهر دلیل نمیتونستن بخوبی ۹۰ دقیقه رفت و برگشت کنن باعث افت تیم میشد) حتی در اروپا خیلی زود جاش رو به ۴-۴-۲ با دفاع زنجیره‌ ای داد. (و یا به ۳-۵-۲ های دیگه تغییر فرم داد). ۳) اصولا سیستم ها چیزی برای افتخار نیستن(حتی برای بوجود آورندگانشون).سیستم بر اساس دارایی تیم از نظر بازیکن عوض میشه و‌ بنابراین اگرکسی سالها چسبیده به یه سیستم لزومن نشونه ی مثبتی نیست،بلکه احتمالا بدلیل به روز نبودن طرفه. خود شادروان منصورخان هم که اولین بار ۳-۵-۲ رو به ایران آورد و تیمش رو قهرمان کشور و آسیا کرد، بعدها از ۳-۶-۱ استفاده کرد.
    • میثم GB ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      حمید علوی لنگی متن منو درست نخوندی. اولا اگه استقلالی اصیل بودی به پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر نمیگفتی مافیا. دوما تیم شیشپولیس با کمک وزرای مختلف از جمله بابا مسعود و سهیل جان و کمیته داوران و دپارتمان داوری و کمیته استیناف و دادرس بابا و با کلی زد و بند و تضعیف تیم های رقیب و مهندسی نتایج در داخل و خارج زمین تونست 4 سال قهرمان ایران بشه و پوکر کنه ولی امیر قلعه نوعی بدون این کارها و صرفا بر اساس درک مربیگری و قدرت مربیگری خودش به تنهایی 5 گانه کرده و اگه فرصت بیشتر داشت و زیرآبش رو نمیزدن مطمئنا قهرمانی های بیشتری کسب می کرد.اما در پاسخ به صحبت هات باید بگم کسی نگفت سیستم برتره و اختراع امیر قلعه نوعیه بلکه چون استراماچونی بزرگ سیستم 3 5 2 رو برای استقلال انتخاب کرده بود و استقلال با این روش به تیمی قدرتمند بدل شده بود بعد از استراماچونی و مخصوصا برای لیگ قهرمانان آسیا بهترین گزینه امیر قلعه نوعی بود که به خوبی با این سیستم آشنا بود و تخصص اصلی اون این سیستم بود. اینایی هم که گفتی یک تاریخچه بود و مشخضه اطلاعاتی از سیستم های بازی نداری.
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      میثم‌جان داداشم، ۱) اینکه استرا در ۳-۵-۲ عالی بود که مسلمه ( ۳-۵-۲ جدید نه اونی که امیرمافیا ۲۰ ساله رهاش نمیکنه) ۲) امیرمافیا شاید برای تو پر افتخارترین مربی لیگ برتر باشه، آنالیزای من که ۴۱ ساله هوادارا استقلال بودم (نه مثل تو در فضای مجازی البته)، قهرمانیهای امیر مافیا که با خریدن بازیکنای حریف ( و آوردنشون سال بعد به استقلال یا تیم قلعه نویی) بدست میومد (از جمله: محرم نژاد - تقی پور- نظری- بائو- توره و...) جز تعفن چیزی نبود. ضمنن فقط من نمیگم مافیا، ارباب امارت نشینت (مجیدی) هم به ایشون میگفت امیر مافیا.
    • ابرام US ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      **** الا یا ایها القندی فقل ماذا تو می لنگی؟ .***** که قندل سخت دیدم من ٬ بدینصورت که می لنگی *******اگرگویی که شا ورهم ٬ امورات خودت بنگر ..**** .... که رفته توی سیرجان و هنوزم سخت می لنگی ؟ *********حمید خا ن پند ما را داده ٬ فرموده است ..*****...... . حذر با ید زکژدم کرده ٬ در روزها ی دلتنگی ! *********برو شکر خدا کن ای کلک زانرو که این روزها ...****.... «خبر» مانع شود پاسخ دهم ٬آنجا که می لنگی *********حمید خان از« خبر» درخواست کن بندد دکان خود ..****... بدین محدود کردن ها بگو ٬ با زم که می لنگی !!
    • حمید علوی CA ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      میثم‌جان، اجازه بده در این مورد هم که میگی پرسپولیس با برنامه ی وزیر و وکیل و این و اون قهرمان شده ،هم باهات مخالفت کنم و بگم: آنکس که نداند و نداند که نداند .. در جهل مرکب ابدالدهر بماند. منظورم اینه که اگر ما استقلالیا تمام واقعیاتی که از درون خودمون باعث‌نتیجه نگرفتمنون شد و تمام واقعیات درونی پرسپولیس که باعث ۴ سال پیاپی قهرمان شدن و ۲ سال به فینال آسیا رفتنشون شد رو‌ نبینیم، و شکستهای که بیشتر بخاطر خبط های خودمون بوده رو بندازیم گردن وزیر و در و دیوار و مدیر عامل، وضعیت از این که هست هم بدتر میشه. همین امسال، وزیر گفت مجیدی سی بار قهر کنه؟ وزیر کفت ما در فینال حذفی مثل تیمای محلی بازی کنیم و در یک نیمه سه گل از تیم متوسط تراکتور بخوریم که نشه دیگه جبرانش کرد؟ وزیر گفت پرسپولیس النصر رو بزنه و بره فینال آسیا؟ وزیر گفت مجیدی بجای خاموش کردن بحران‌ها، خودش روزی یک بحران درست کنه و حتی عمو‌مدد رو هم عزل و نصب کنه؟! دوسداری خودت رو‌گول بزنی بزن، اما چرا به مردم دروغ میگی میثم جان؟!
    • حمید علوی CA ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      میثم‌جان اینم یادم رفت بگم که اولین کسی که در تاریخ استقلال زیر آب شادروان حجازی رو زد، امیر مافیا بود ( که شما بدون اطلاع و‌آگاهی داری میگی کسای دیگه زیر آب امیر مافیا ‌‌حجازی رو زدن!!). برو یذره مطالعه کن بعدن بیا بنویس داداشم. دانایی مقدم بر گفتن است.
    • حمید علوی CA ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      عامو‌ابرام شاعر پرسپولیسی، شعرات عین خودت مشدی ان. دمت گرم واقعن ‌خوش به حالت برای این سطح از توانایی ادبی
    • میثم GB ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      حمید علوی لنگی برای اینکه میگی امیر قلعه نوعی زیرآب ناصر حجازی رو زد مدرک و سند رو کن تا صحت حرفات معلوم بشه و اگه مدرک و سندی نداری یعنی اینکه داری دروغ میگی و می خوای دو اسطوره بزرگ استقلال رو با هم دشمن جلوه بدی که البته از لنگی ها این بعید نیست. اصلا مقایسه امیر قلعه نوعی با کلی افتخار و قهرمانی با فرهاد مجیدی بی تجربه کار درستی نیست. حالا شما لنگی ها این فرهاد رو جک تری دی خطاب می کنید اما حالا کار که به اینجا رسید حرفش رو قبول می کنید. البته یک عده ای که لنگی هم هستن به فرهاد مجیدی خط میدن و فرهاد هم چون احساساتیه حرفهایی می زنه که از روی احساسه.
    • میثم GB ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      سالی که پرسپولیس رفت فینال آسیا، تیمی که وینفرد شفر ساخته بود قوی ترین تیم غرب آسیا و اگه دقیق نگاه کنیم قوی ترین تیم آسیا بود. اما دست نشانده های مسعود سلطانی فر در استقلال قبل از بازی السد قطر و با وجود تاکید شفر بزرگ، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو تمدید نکردن تا استقلال مقابل السد حذف بشه تا شانس پرسپولیس برای رفتن به فینال آسیا بیشتر بشه. اگه اون تیم شفر بود استقلال به فینال آسیا می رفت و قهرمان هم می شد نه اینکه مثل پرسپولیس جلوی 100 هزار نفر و با هزینه 100 میلیاردی که برای پرسپولیس کردن بدون گل زده تنها دستاوردش لمس جام قهرمانی باشه. اینجا حضور وزیر و دست نشانده هاش بسیار پررنگه
    • میثم GB ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      برای لیگ قهرمانان امسال هم که استراماچونی رو دست نشانده های بابا مسعود بعد از 9 برد پیاپی و رسوندن استقلال به صدر جدول کله پا کردن تا استقلال بدون داشتن یک سرمربی بزرگ هم قهرمانی لیگ برتر از دست بده و هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا. اما فرهاد مجیدی با مشاوره های استراماچونی تونست تیم رو در لیگ دوم کنه و در جام حذفی هم پرسپولیس رو با 6 گل مغلوب کنه. اما احمد سعادتمند که دست نشانده مسعود سلطانی فر بود باز هم با یک فریب دیگه و انتشار خبر مذاکره و برگشت استراماچونی، روحیه تیم استقلال و فرهاد مجیدی رو به هم ریخت و تمرکز رو ازشون گرفت و باعث شد که استقلال در نیمه اول فینال جام حذفی از نظر روحی و روانی و ذهنی کاملا نا آماده باشه و در نیمه دوم به خودش اومد که دیگه کار از کار گذشته بود. شک نکن اگه احمد سعادتمند اون کارو نمی کرد استقلال قهرمان جام حذفی شده بود.
    • میثم GB ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      حالا وقتی که قرار شد استراماچونی رو بیارن و فرهاد به همین خاطر از استقلال رفت اینا نرفتن استراماچونی رو بیارن بلکه رفتن مجید نامجو مطلق رو گذاشتن سرمربی استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا درست 5 روز قبل از شروع رقابت ها. مگه مدیدی که مجید نامجو مطلق دیاباته رو در یکی از بازی ها بیرون کشید و دانشگر وارد بازی کرد. از همون تعویض مشخص بود که چیزی از مربیگری نمی دونه. باید امیر قلعه نوعی رو برای لیگ قهرمانان آسیا انتخاب می کردن تا استقلال نتیجه بگیره. اینجا هم می بینی که مسعود سلطانی فر تاثر مستقیمش رو روی استقلال گذاشت و اینبار سرمربی استقلال رو دوبار ازش گرفتند. این استقلالی که استراماچونی ساخته بود باز هم یکی از قوی ترین استقلال های تاریخ بود که به راحتی می تونست قهرمان آسیا بشه ولی خوب وقتی بابامسعود نخواد نمی شه.
    • حمید علوی CA ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      میثم جان ؛ موجودی که خودشو به خواب زده رو‌ نمیشه بیدار کرد. بجای اینکه حریص گفتن و‌نوشتن توهمات و‌ ندانسته هات باشی، برو یه مقدار مطالعه کن ببین جریان شادروان حجازی با قلعه نویی چی بوده ( انتظار ندارم البته اهل مطالعه باشی، ولی دست کم وقتی نمیدونی اظهار فضل نکن و مردم رو بیشتر به خودت نخندون. بیچاره استقلال ما بخاطر یه سری از باصطلاح هوادارای ناآگاه و پر مدعا و‌ مجازیش! )
    • میثم GB ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      اما ببین مسعود سلطانی فر برای پرسپولیسی ها چه سنگ تمومی گذاشت. یحیی گلمحمدی با تجربه رو سرمربی این تیم کرد و ثبات پرسپولیس رو کامل حفظ کرد و برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 7 بازیکن درجه یک برای این تیم گرفت و با اینکه فیفا اولتیماتوم داده بود ولی قبل از پایان زمان قرارداد همه بازیکن ها رو ثبت کرد تا پرسپولیس با بهترین و کامل ترین تیم وارد مسابقات بشه. اما از اون ور استقلال رو بدون سرمربی و بدون هیچ بازیکن جدیدی که جذب بشه و با تیمی از هم پاشیده از لحاظ روحی و روانی وارد مسابقات کردند که نتیجش رو همه دیدند. حالا اگه مسعود سلطانی فر شرایط استقلال رو در پرسپولیس پیاده سازی می کرد اینجوری می شد. کریم باقری سرمربی و تیم بدون جذب 7 بازیکن جدید و از نظر روحی و روانی به هم ریخته. حالا ببین پرسپولیس با این شرایط اصلا از گروهش بالا میومد که بخواد اصلا فینال بره. گرچه پرسپولیس السد رو با کمک داور برد که به دلیل VAR بود. در اصل پرسپولیس حذف شده است و با کمک داور بالا رفت.
    • میثم GB ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      اما برای استقلال می تونستن حداقل 5 بازیکن جدید بگیرن و اگه اونور یحیی گلمحمدی بود اینور امیر قلعه نوعی که تیم نداشت رو بذارن که سیستم 3 5 2 تخصص این آدم بود. البته مطمئن باش که سیتم 3 5 2 استراماچونی رو امیر قلعه نوعی کاملا بهش تسلط داشت و شما حمید علوی لنگی در سطحی نیستی که درباره یک سیستم نظر بدی که اون قدیمی بود و این جدید. اون هم جلوی مربی بزرگی مثل امیر قلعه نوعی.
    • GB ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      مشخص شد که این ابرام لنگی و حمید علوی لنگی هر دو یک نفر هستن. جالب ترین نکته ای که حمید علوی به خودش میگه سطح بالای ادبی اون هم برای یک شعر بدرد نخور. نه قافیه داره نه وزن. اگه فرساتی بود می گفت که ابرام لنگی شعرای آبکی تو فاجعه است
    • حمید علوی CA ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      میثم‌جان داداش در مورد اینکه میفرمایی بنده و عامو ابرام یکنفر هستیم (که خودم لایک دادم بهت) ؛ انصافن بنده یه انگشت عامو ابرام نمیشم. نه قربونت ما رفیقیم، ایشون پرسپولیسی تیر هست ، بنده استقلالی منصورخانی. چاکر ایشون و بقیه دوستان مشدی اینجا چه پرسپولیسی چه استقلالی هستن بنده. ضمنن عامو ابرام شاعر و‌امیر جان پرسپولیسی و‌میلاد سرخ و Retired و آقارضا ، یه رفیق جینک دارن بنام تتلیتی باهوش که یه مدته کم‌ پیداس. با خالو شمسعلی و بهنام رشتی استقلالی هم خیلی رفیقن. میخوای بقیه قدیمیا رو برات بگم؟
    • پدرام تاجی DE ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      حمید علوی ، لنگی، این چرک ترین کاری هست که به اسم تاجی به تاجیها لقبهایی رو میدی که برازنده ی پیشکسوت های لنگی و بابامسعودتون هست ، کل تاریخ لنگ عجین شده با مافیا ، امثال تو مثل موشهایی هستن که بویی از انسانیت نبردن
    • در پاسخ میثم اس اس ........... ابرام شاخ دیو شکن US ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      *****************جا هلان چون بدلیل از از خصم فرو مانند سلسله خصومت بجنبا نند . « سعدی»**************************** *************الا یا میثم ا لقَندی ٬قصیر العقل و ما زادی ********* یُشَبه دیک با لقُدقُد« یُسَمی النصر» با الوادی ***********************شنیدم گشته ای نالان٬ فراوان یا وه ها گفتی******* حمیدخان گفته ای ابرام ٬ دوباره بند آب دادی!! *************************تورا مکتوب بسیار است همه دانند چه ها سُفتی ******* مزخرف ها فراوان گفتی و چندباره لو دادی!! **************************حمید خا ن داده پیغامت ٬تو با ید نیک دریابی ******** ولی افسوس باید خورد ٬ چقدر بی مایه وادادی!! *************************تو با این شیوه ی دیوان و شعبان بی مخان باید ******* بدانی شاخِ دیوانْ بشکند ابرام ٬ با فَِرِّّ خدادادی ************************* تو با قندل بیامیز و ٬ حمید خا ن رفته با ابرام ******* برو دریاب حا جی را ٬ که قندل با تو وا دادی !
    • رضا کریمی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      تو هزاران جام و ...بگیری مث پروین تاریخ ثابت میکند بدون جیره و مواجب نماندی واول فقط خودتون دیدید.‌.. ححازی 2بار مربی شد و.... یک جام ، اما در دل کل ایران جای دارد
    • کیسه IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      استقلال یه تیم پوکیده بیش نیس به همراه عده قلیلی هوادار که معلوم نیس چی میزنن که اینقدر فضانوردی میکنن! یه روز میگن قهرمان آسیا شدیم، آمار و ارقام فیفا هم کشک! فرداش میگن شیش تا به پرسپولیس زدیم دقایق گلها رو نمیدونن!!
  • از سی وسه پل تا خواجو پرانتز IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    یا ابالفضل نویدکیا از خانواده بزرگ استقلاله:))))))))) (حالا فهمیدم چرا محرم قبول نمی کرد دستیارش بشه...یه بازیم اگه دستیارش میشد تا ۱۰۰۰سال دیگه مورد سرویس قرارمون میداد)
  • امیر استقلالیا IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    امیرخان ..خوب یه توقعی هم ما هواداران استقلال از شما پیشکسوتان اثرگذار داشتیم اون موقعی که استقلال دربی رو برد و رفت فینال حذفی و سعادتمند بنام استراماچونی شو اجرا کرد و باعث بهم زدن تمرکز فرهاد و آقا مجید شد و تیم رو بهم ریخت توقع داشتیم شماها پشت فرهاد ودر واقع پشت تیم دربیاین نه فقط شما بلکه مدیری مثل آقای فتح الله زاده هم غیبش زده بود بحث فقط فرهاد نبود استقلال که مال فرهاد یا حسن و حسین که نیست استقلال تیم مردمه تیم پیشکسوتانه فرهاد هم بخشی از این تاریخه باید همتون تو رسانه ها سعادتمند و مدیریت تیم رو به صُلابه میکشیدن
  • Iman IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    شما یکبار گفتین من شاهینی هستم. یادت میاد اقای قلعه نوعی؟!
  • هادی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    خوشم می یاد قلعه نویی هروقت مصاحبه می کنه ،می گه که با استقلال رفته بوده دسته سوم.
    • حمید علوی CA ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      هادی جان داداش تو دیگه عجب آدم ناقلای ماهیگیری هستی !
  • تاج کبیر IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    ژنرال تو این وضع چندسال اخیر خیلی جاتون تو باشگاه خالیه ولی تو دل میلیونها تاجی همیشه یادت هست امیدوارم برگردی افتخار افرینی کنی دوباره تا کور شه چشم هر چی حسوده
  • اس اس NL ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    همونهایی که از اسمت هم وحشت داشتند و دارند به یاد بیار آخرین بار که روی نیمکت استقلال بودی چه ها نکردند که استقلال قهرمان ایران و آسیا نشه به ویژه برنامه وزین نود در اون زمان با مدیر پرسپولیسیش !!زنده باد ژنرال.ممنون از همه زحمات و قهرمانیهات.
    • عامو ممد مایلی راستگو ملقب به حمید علوی CA ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      به نگایی به رتبه ی سپاهان در لیگ گذشته بکنی ‌بعد در مورد وحشت دیگران از اسم امیرمافیا بگی بد نیس
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      ژنرال رفت و برگشت
  • با افتخار استقلالی ام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    آقای قلعه نویی عزیز..! بنده بعنوان یه هوادارسی ساله استقلالی عارضم که شما علی رغم اینکه افتخارات خوبی برای استقلال بدست آوردید ولی حرمت استقلال و هوادار رو در این چند سال نگه نداشتید..!! چرا سیاست نداشتید؟؟ چرا به هوادار و باشگاهی که مدعی هستید پیش کسوت هستید احترام نگذاشتید؟؟ چرا با سیاست مکر و دسیسه لُنگ در آسیاب لُنگ آب ریختید و در جریان رسانه ای مکار این جماعت افتادید و فکر کردید همیشه درب روی یه پاشنه می چرخه؟؟ چطور میشه پیش کسوتان لُنگ در کسوت مربی وقتی جلوی لُنگ بازی دارن با سیاست و نیرنگ سعی میکنن اگر هم ناراحتی و کدورتی هم پیش بیاد پنهان کنن..؟؟ ولی شما و امثال شما احترام استقلال رو نگه نداشتید .. آقای قلعه نویی..!! هواداران به خوبی رفتار شما را قضاوت و تجزیه وتحلیل میکنند .... ولی متاسفانه شما ازاین آزمون سربلند بیرون نیامدید..
    • نیما سلطاني IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      سلام. لنگ، داداش خوبی لنگ، خیلی باحالی لنگ امیرفلعه نوعی نام خانوادگی ایشون قلعه نوعیه نه لنگ. شما نوشتتو بخون، به جای علایم نگارشی لنگ رو گذاشتی بنظرت همش درسته مطلبتت، امااین کجاش به امیرقلعه نویی داره موضوع لنگه قلعه نوعی وسیله است. تا هوادار استقلال مثل تو بنویسن و فکرکنن مگه دنبال لنگ باشی. من دعامیکنم انشالله تیم ما قهرمان نشه شما بشید ما ده سال نشدیم به این چیزاهم اهمیت ندادیم. تا روزی که هوادارامون بزرگ شدن دوم لیگ شدیم اماتشویق کردیم16جدول بودیم اما به کسی اعتراض نکردیم الانم ما جنبه داریم شما تاده سال بشیدقهرمان شاید عغده لنگ بذاره امیرقلعه نوعی رومربی 3دوره قهرمانیتو یادت بیاری آره لنگ، لنگ، لنگ، لنگ خدا جنبه بده به ماداد مانشون دادیم شما هم میده بخواید میده
  • GB ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    هواداران استقلال توجه داشته باشند حمید علوی یک لنگی دو آتیشه است و در این سایت با اسامی مختلف و متفاوت و با استفاده از فیلتر شکن های کشورهای مختلف دنیال اختلاف افکنی بین استقلالی هاست و مثلا می خواد نشون بده که استقلالی ها پیشکسوت های خودشون زرو قبول ندازن. بدونید هرکس علیه پیشکسوت های استقلال و بازیکن های استقلال بدگویی می کنه یک لنگیه که خودش رو استقلال جا زده. امیر قله نوعیه سرور هر چی لنگیه
    • اس اس ضد مافیا IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      این حمید علوی همونی نیست که دنبال سعادتمند راه افتاده بود و سعادت سعادت میکرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اینقدر تو سایتهای مختلف برای سعادتمند و علیه فرهاد پست و کامنت گذاشتن گفتم حتما شیرینی و پاداش خوبی گیرشون میاد اما از شانس شون سعادت رو بیرون کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بابا مسعود IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      ذات پلید این لونگی ها رو همه میشناسن.. چون ریشه و ذات شون جعل وتقلب است..
    • حمید علوی CA ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      عاقلان دانند.. عزیزانی که اینجا هستن تشخیص چه کسی متقلبه ‌و چه کسی راست میگه.. میدونن چه کسی استقلالی یا پرسپولیسیه واقعیه ‌چه کسی پول تو‌جیبی بگیر و فن فلان کس.. میدونن چه کسی با اسم خودش میاد ‌ ‌وجه مسی با ده تا آی دی فیک و فیلتر شکن.. توام خودتو خسته نکن، اینجا کسی رو‌نمیشه برای طولانی مدت گول زد.. برو درهم مورد نیازت رو از ارباب اماراتیت بگیر، شب مزد.
  • آرش جلیلیان IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    در جواب آقای میثم هوادار محترم استقلالی باید بگم که تا امثال شما هوادار استقلال هستید و فقط در توهم توطئه قرار دارید و موفقیت تیم رقیب رو حمایت وزیر و زمین و زمان میدانید تیمتون هیچ وقت رنگ موفقیت به چشم نمی بینه! امثال شما اینقدر بی منطق به مسائل نگاه میکنید متوجه حمایت تمام و کمال هوادارهای پرسپولیس از تیم محبوبشون بدون توجه به تیم های رقیب و با هر نتیجه ای که حاصل شده نمیشید، پرسپولیس با اومدن آقای برانکو در چند بازی اول نتیجه خوبی نمی گرفت، اما هواداراش فقط حمایت کردن و به تیم و کادر مربیگریش اعتماد داشتن. و با فوت مرحوم هادی نوروزی اتحاد و یکدلی بازیکناش بیشتر شد و برای شادی روح آقا هادی با تمام وجودشون تلاش کردن. و با وجود اینکه در بازی آخر قهرمانی رو از دست دادن بازم از تیم و کادرش حمایت کردن و در سال بعد همه هم قسم شده بودن بخاطر مرحوم نوروزی حتما قهرمان بشن،و با تلاش و حمایت بدور از حاشیه هواداراش قهرمان شدن. و فهمیدن با تلاش و اتحاد میتونن موفق بشن. با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و رفتن چند ستاره به فکر بهانه گیری از زمین و زمان نبودن و ...باز هم قهرمان شدند.
    • حمید علوی CA ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      با جناب آرش خان موافقم. استقلالی ام اما حرف راست و درستی داره میزنه.
  • مهدی _ ر DE ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    فقط اون قسمت از مصاحبه که یه اشاره ریزی به دسته ۳ رفتن کیسه داشت رو حال کنین . خخخخ
  • علی غریبی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    جناب آقای علوی بعنوان یک پرسپولیسی دواتیشه احترام خاصی برای شما قائلم چون هیچوقت اظهار نظری بدون تفکر و تعقل نداشتی وهمیشه بهترین نظرات راجع به تیمت استقلال بیان کرده واز همه مهمتر احترام بسیار شایسته ای درقبال هواداران پرسپولیس که رقیب همیشگی تیم مورد علاقه ات هستن گذاشته ومیگذاری این شخصیت نشانه با خانواده بودن شما وهمچنین نشان از فرهنگ بالای جنابعالی ست، بنده بعنوان هوادار رقیب منش و اخلاق جنابعالی را می ستایم وبهترین ها را برای شما جناب آقای علوی عزیز خواهانم.پایدار باشید کاش بقیه هواداران استقلال افکارمثبتی چون شما داشتند وفقط تیمشون راتشویق میکردن ودنبال بهانه های مسخره برای عدم نتیجه گیری تیمشون نبودند.
    • حمید علوی CA ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      ارادتمندیم جناب غریبی.. فقط راستی ست که میماند..
  • میثم GB ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    برای لیگ قهرمانان امسال هم که استراماچونی رو دست نشانده های بابا مسعود بعد از 9 برد پیاپی و رسوندن استقلال به صدر جدول کله پا کردن تا استقلال بدون داشتن یک سرمربی بزرگ هم قهرمانی لیگ برتر از دست بده و هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا. اما فرهاد مجیدی با مشاوره های استراماچونی تونست تیم رو در لیگ دوم کنه و در جام حذفی هم پرسپولیس رو با 6 گل مغلوب کنه. اما احمد سعادتمند که دست نشانده مسعود سلطانی فر بود باز هم با یک فریب دیگه و انتشار خبر مذاکره و برگشت استراماچونی، روحیه تیم استقلال و فرهاد مجیدی رو به هم ریخت و تمرکز رو ازشون گرفت و باعث شد که استقلال در نیمه اول فینال جام حذفی از نظر روحی و روانی و ذهنی کاملا نا آماده باشه و در نیمه دوم به خودش اومد که دیگه کار از کار گذشته بود. شک نکن اگه احمد سعادتمند اون کارو نمی کرد استقلال قهرمان جام حذفی شده بود.
  • پدرام DE ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوعیه حمید علویه لنگی تو نمونه ای از یک لنگیه واقعی هستی ، همون قدر متقلب ، همون قدر جعلی و همون قدر مافیاو ای فتنه انداختن القاب خودت رو نسبت میدی به تاجیا اسم ژنرال هنوز باعثه حقارت و ترس میشه توی وجودت حمید علویه لنگیه
  • اکبر معراجی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    تو باید از صحنه ورزش محو شوی یا بیرونت کنند...خیانتهای تو بیشمار هست...پول پرست، عوامفریب و... به خدای کعبه قسم اگر مسوولستی داشتم قلعه نویی را به جرم فسادهایش محاکمه میکردم...دوستان وهمبازیان ایشان شهادت میدهند که چکاره هست این قلعه نویی..
  • مشیز IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    کاربر با نام میثم چقدر عقده ای و بی ادب میباشد و این عقده بینایی او را به خطر انداخته هر چه بنده خدا اقای علوی سعی در توجیه او داره ان هم در کمال ادب و ارامش ولی از نظر ایشون مرغ یه پا داره و همه تقصیر ها به زعم وی از بابا مسعود و تیم سرورش پرسپولیس کبیر است.در ضمن اقا میثم تو که پنالتی ها رو گل شمار کرده ای و در بادش خوابیدی هر کار بکنی نمیتوانید داغ ان 6 گل سال 52 را هضم و فراموش کنی.
  • ماجد ساعی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    ژنرال عزیز امیرخان قسم بروح مادرم یک روز هم شما را فراموش نکردم .نامدیران حاضر از بابامسعود دستور و از شما میترسند بخاطر اینکه شما همیشه قهرمان بودی وهستی تاج سری تاجی اصیل
  • ! IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    سلطانی فر اجازه نداد
  • امین IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    همه میدونین اقای قلعه نویی زبان تند و تیزی داره.ودر هر شرایطی حرف هایش رو میزنم به همین دلیل توپهایی که تو این پنج سال میخواستن استقلال رو نابود کنند اولین کارشون این بود که قلعه نویی رو از استقلال دور کنند چون میدو نستند اگر بخوان تو زمان قلعه نویی کم کاری بشه قلعه نویی بلافاصله رسواشون میکنه
  • deep blue IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    سلام باعرض ارادت به پیشگاه جناب علوی و استاد ابراهیم گرامی و سایر بزرگواران پرسپولیسی و استقلالی که با حقظ حرمت مخاطب و فلم و بدون هواداری کورکورانه ی رنگی و برای آگاهی نسل جوان می نویسند و آداب ادب هوادارای و تعامل با هواداران رقیب را از نگاه انسانی خودشان ترجمان می کنند ، برخلاف و تاکید ممیزی رسانه خبر ورزشی مبنی بر حفظ حرمت مخاطبین و اشخاص حقیقی و حقوقی ، بسیاری از متون منتشره ، ناشی از بی آگاهی و بی سوادی و توهین و افترا به اظهار نظر کنندگان حی و حاضر است و حتا زنده یادان نیز از از زخم زبان و نیش قلمشان در امان نیستند ، من از اظهار نظر خودداری کردم و اینک درخواستم از جناب علوی و استاد ابراهیم خان و سایر عزیزانی که حرمت حفظ می کنند و از سرسپردگان دار و دسته ی سیسلی نیستند ، این است که اگر اسرار هویدا می کنند ، اجازه ندهند که درگیر سناریوهای نخ نمای دار و دسته ی مافیایی دلالی تیم های مورد تصدی صمتی شوند ، هر چه آتش است از گور تیم های وابسته به صمت بلند می شود و تا معدن و کارخانه و دلالی دار و دسته ی مافیایی هست ، بزرگوار کوچک هم هر هفته در رسانه های مختلف میانداری می کند ........
    • ابرام US ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      درود بر deep bgue گرامی و سعه ی صدر او و زنده باد منش و روش جوانمردی و آزادگی او .
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    زنده باد ژنرال همه ادوار فوتبال ایران ... مردی اصیل با خونی آبی ... لوتی و با گذشت و بامرام ... عاشق موفقیت و بردن ... به هیچکس باج نداد و با وکیل و وزیر و رانت و جعل سند قهرمان نشد ... نان بازویش را خورد و حرف حق زد ... همیشه زبانی تلخ داشت چون واقعیت ها را میگفت ... اکنون که سنش بالا رفته کمی افتاده تر شده ... در جوانی مغزی پویا داشت باهوش و شجاع و زحمتکش بود ... ژنرال امیر قلعه نویی در فوتبال ایران جزء مفاخر است ولی متاسفانه چون برخلاف آب شنا کرد و لنگی حکومتی نبود در حقش نامردی ها و نامرادی های بسیار رخ داد ... امیر قلعه نویی علی دایی علی کریمی ۳ تفنگدار فوتبال ایران هستند و همیشه و همه جا حقیقت را گفته اند برای همین گاهی منفور شده اند ... نان به نرخ روز خور و بوقلمون صفت نبوده اند ... ولی ژنرال چیز دیگری است زیرا فقط و فقط و فقط به خود متکی بوده است ... اگر ژنرال لنگی حکومتی بود ۴۴۴ سال سرمربی تیم ملی و بیش از ۱۰۰۰ سال سرمربی استقلال بود و همزمان استقلال و تیم ملی را هدایت می کرد ...حالا چون استقلالیست حقش را پایمال کرده اند دقیقا همانند مرحوم ناصرخان حجازی اسطوره اخلاق و مردانگی
    • US ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      سه تفنگدار رو مشخص کردی . داداش یه سیبلی هم براشون تعیین می کردی . آدم که نصفه و نیمه کا ر رو رها نمیکنه . چغندر پخته میخواهی برو یکسر تو بازارچه ٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬ سیراب شیردون هزار لا دارد وکلّه دوتا پاچه چرا دلواپسی جانم ٬بخور شلغم که میگویند ......... بهشتی هست و دارد پن سیلین ٬ پرُ توی بازارچه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی