دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
۱ |
۰
حرف آخر| این هوادار گناه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای وزیر ورزش، مشکل اصلی و دلیل از بین رفتن اتحاد و انسجام تیم، هرچه هست و هر که هست، حذفش کنید. جمله پیوس را تکرار می‌کنیم: این هوادار گناه دارد.

خبرورزشیعلی جوادی؛ فرشاد پیوس دیروز گفت: «این هوادار گناه دارد. حیف است پرسپولیس که تا اینجای لیگ قهرمانان آمده قهرمان آسیا نشود». بسیاری از هواداران پرسپولیس هم همین را می‌گویند اما کو گوش شنوا؟‌ دو ماه دیگر پرسپولیس باید فینال لیگ قهرمانان را برگزار کند اما تمرین این تیم هنوز تحت‌الشعاع اتفاقات و اختلافات چند روز اخیر است. اصولاً در چنین شرایطی که تیمی به موفقیت رسیده یا در آستانه کسب موفقیتی بزرگ باشد، همه در کنار هم قرار می‌گیرند؛ ولی در پرسپولیس همه چیز به شکلی غیر قابل باور تفاوت دارد و دریای این تیم به شدت توفانی شده چون هیچ‌کس نمی‌خواهد یک قدم از موضعش عقب بنشیند.

از دعوای شدید پیشکسوتان در مورد هر موضوعی گرفته تا اختلاف بر سر شیوه مدیریت تیم و تفرقه‌ای که در مورد بودن یا نبودن مدیرعامل و سرپرست تیم شکل گرفته و بازیکنانی که در چند سانتی‌متری در خروج هستند و کادر فنی نگران جدایی این بازیکنان اثرگذار است. باور کنید حال پرسپولیس خوب نیست. اینها را در مورد تیمی می‌گوییم که قهرمان دوره قبل لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. در سال‌های بحرانی قبل از برانکو که پرسپولیس رده‌های پایین جدول را تجربه می‌کرد، اتحاد بیشتری را شاهد بودیم تا اکنون که این تیم فقط یک گام تا فتح‌الفتوح فاصله دارد. 

آقای وزیر ورزش، مشکل اصلی و دلیل از بین رفتن اتحاد و انسجام تیم، هرچه هست و هر که هست، حذفش کنید. جمله پیوس را تکرار می‌کنیم: این هوادار گناه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه سرباز از ارتش سرخ IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    فکر کنم اگه قهرمان آسیا بشیم کلا پرسپولیس رو منحل کنن تا آتیشی که به هوادارای نادی الاستقلال میفته یکم آروم شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی