نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فکری باید نتایجی بگیرد تا هواداران، استراماچونی را فراموش کنند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: همه در این فصل از استقلال و محمود فکری انتظار قهرمانی دارند و این موضوع سطح توقعات را از آبی‌پوشان تهرانی بالا برده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید ‌مراغه‌چیان سال‌ها با پیراهن استقلال در مستطیل سبز حضور داشت و حالا ریاست آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده دارد. حرف‌های تازه او را درباره وضعیت امروز استقلال بخوانید:

*مگر می‌شود استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نباشد؟ نام استقلال یعنی مدعی قهرمانی بودن و به طور حتم این تیم در لیگی‌ که پیش رو است از شانس‌های اول قهرمانی خواهد بود.

*محمود فکری از بازیکنان قدیمی استقلال بود که سال‌ها پیراهن این تیم را پوشید و کاپیتانی این تیم را بر عهده داشت. او گزینه مناسبی بود و حالا هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که میلیون‌ها هوادار دارد. همه در این فصل از استقلال و محمود فکری انتظار قهرمانی دارند و این موضوع سطح توقعات را از آبی‌پوشان تهرانی بالا برده است.

*استراماچونی در استقلال نتایج‌ خوبی گرفت و همه این مربی ایتالیایی را دوست دارند. او هنوز در یادها و خاطرات هواداران استقلال باقی مانده است و به طور اگر فکری بتواند با استقلال نتایج خوبی کسب کند نام استراماچونی به فراموشی سپرده خواهد شد در غیر این صورت دوباره هواداران استقلال نام وی را فریاد خواهند زد.

*آرش برهانی سابقه حضور در استقلال را دارد و یکی از بازیکنان بزرگی این تیم محسوب می‌شد و به خوبی می‌تواند تجر‍بیاتش را به نسل جوان منتقل کند. برهانی به طورحتم می‌تواند در امیدهای استقلال به موفقیت برسد. او علاوه بر حضور در تیم امید در کادر فنی بزرگسالان حضور خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    جناب مزاغه چیان اولا ماشالله که آخ نگفتی خط نخوردی قالی کرمون. دوما که استراماچونی برای شما و هواداراتون اسطوره شده عکسش رفته وسط عکس مرحوم حجازی و پورحیدری. واسه ما خاطره خوش یک بچه مدرسه ای است به اسم مهدی عبدی
    • آبی عمیق IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      استراماچونی که فقط 12 هفته بود اما خاطره فقط داشعلی منصوریان که در همون اولین فصل حضورش تو استقلال پرفسورتون رو سه تایی کرد خخخخخخخخخخخخخخخ چالش مانکن که یادت نرفته هنوز ؟ تعظیم پرفسور برانکو چطور ؟
    • دانیال IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      اقایی ابی عمیق منظورت همون بازیه که فغانی ۲ دقیقه زودتر سوت زد تا نبازید از نظر ما مهم نیست . زیاد بردیمتون ۱۰ نفر ، ۱۰ دقیقع و ۳ گل رو چی اونم یادت هست همه پرسپولیسو به بردن های ۱۰ نفر میشناسن اینم یادت هست راستی راجع به اون خاطرتون بگم برای ما مهم نیست چون همیشه با داور بردید برای همینه خاطره برد خوب نداری
  • ! IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    باید نتیجه بگیرید از الان فاتحش خوندس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی