۰
نبرد جذاب ایرانی‌ها در لیگ ستارگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

العربی با حضور دو ستاره ایرانی خود مقابل ام‌صلال قرار می‌گیرد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ در دیدار ماقبل پایانی هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی با بهره‌مندی از مهرداد محمدی و مهدی ترابی در فهرست نفرات‌اش، از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه بزرگ حمد در حالی مقابل ام‌صلال قرار می‌گیرد که این تیم روزبه چشمی را در لیست خود دارد.

مهرداد محمدی که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دو مسابقه جام ستارگان نیز حضور داشته و دو گل به ثمر رسانده بود، امشب هم یکی از نفرات اصلی تیمش در دیدار با ام‌صلال است.

مهدی ترابی، دیگر ستاره ایرانی العربی نیز که اخیرا راهی العربی شده و پنج روز قبل نخستین بازی خود برای این تیم را در جام ستارگان برابر الریان انجام داد، امشب جزو نفرات اصلی بازی مقابل ام‌صلال خواهد بود.

همچنین روزبه چشمی، تنها بازیکن ایرانی ام‌صلال هم که در مسابقه گذشته تیمش در جام ستارگان قطر برابر الاهلی حضور ۷۷ دقیقه‌ای در زمین داشت، امشب نیز از ابتدا برابر العربی بازی می‌کند و باید مقابل حملات ترابی و محمدی بایستد.

تیم‌های العربی و ام‌صلال در سه بازی اخیرشان در جام ستارگان قطر یک مساوی و دو شکست داشتند و به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی