نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
۶ |
۰
مسعود ریگی فرمانده جدید استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود ریگی پس از یک فصل موفق در استقلال، اکنون خودش را به بازیکن ثابت این تیم تبدیل کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال استقلال امروز در یک دیدار دوستانه موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند و خودش را برای حضور پرقدرت در لیگ بیستم آماده کند.

مسعود ریگی هافبک مستحکم آبی پوشان که در این دیدار در ترکیب ثابت تیم حضور داشت، موفق شد در دقیقه 28 این بازی گل اول استقلال را به ثمر برساند تا آبی پوشان از حریف خود پیش بیفتند.

نکته مهم در مورد ریگی، حضور ثابت و مستمر این بازیکن از هفته هشتم در ترکیب فصل گذشته استقلال است. این بازیکن 29 ساله و بی حاشیه آبی پوشان، از هفته هشتم فصل گذشته در تمامی دیدارهای استقلال در هر لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان حضور داشت و تنها دیدار هفته بیست و پنجم مقابل صنعت نفت را به دلیل محرومیت از دست داد.

این بازیکن که در ابتدای فصل از شهرخودرو به استقلال پیوست، در لیگ هجدهم نیز در تمامی 30 بازی نماینده مشهد بدون وقفه حضور ثابت داشت و از این حیث رکورددار لیگ هجدهم بود و در فصل فوتبالی گذشته نیز 35 بار برای استقلال در تمامی دیدارها به میدان رفت.

پس از جدایی امید ابراهیمی از جمع آبی پوشان، استقلالی ها با به خدمت گرفتن مسعود ریگی سعی در پر کردن جای خالی ابراهیمی داشتند ولی ریگی در هفته های ابتدایی به دلیل عدم هماهنگی با تیم، نتوانست انتظارها را برآورده کند تا اینکه این بازیکن رفته رفته تبدیل به مهره اصلی استقلالی ها شد و اکنون نیز همچون یک تانک جنگنده، بدون کوچکترین حاشیه ای در میانه میدان برای استقلال بازی می کند.

با آغاز لیگ بیستم، محمود فکری سرمربی جدید آبی پوشان قطعا بر روی ریگی حساب ویژه ای باز خواهد کرد و این پسر محجوب فوتبال ایران، یکی از عناصر اصلی استقلال مدل 99-00 خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم DE ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    فرمانده اصلیی بابا مسعوده گوشع چپ داوره گوشه راست توهمه خخخ
    • محمد استقلالی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      شما کجا هستی با این سوزش ک صفحه استقلالی ها رو رها نمیکنی؟ هر جا میرم پیام گذاشتی . واقعا شر آوره
    • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      مسعود که بالای شماست، از پروین بپرس
    • 4444 IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      داداش برعکس میزنی مسعود و داوریا که ما خودتونه خودش که اینو میگه میگه بعد عمری یه تیم محبوبم تو فینال آسیا بردم صندلی منو ببرین و علیپور رو نبرین واز این حرفا البته تا 1400 هر بامبولی دارین در بیارین که فکر کنم به غار ابدیتون برمیگردین
  • محمدطاها IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    خب شاید ریگی بازیش زیاد به چشم نیاد ولی یکی از موثرترین و با تعصب ترین بازیکنای استقلال هست..بازم دمش گرررم بدون حاشیه فقط در خدمت تیمه، بازیکن ساده بدون ادا و اطوار و بی حاشیه از اون دست بازیکنایی که تو زمین حرفشو میزنه و به خوبی میدونه پیراهن چ تیم بزرگی رو بر تن کرده واقعا فرمانده استقلال برازندشه..
  • 4444 IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    انصافا ریگی تعصبش عیم امید ابراهیمیه خیلی تر و تمیز و جانانه و با تعصب بازی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی