دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
۰ |
۰
جنگ دستمزد در باشگاه بارسلونا بالا گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان بارسلونا نماینده‌ای به جلسه روز چهارشنبه با سران باشگاه نمی‌فرستند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا اخیرا طی گزارشی خبر از ضرر هنگفت باشگاه در دوران پاندمی کرونا داد. بدهی های باشگاه بارسلونا از مرز ۴۰۰ میلیون یورو گذشته و ضرر باشگاه در سال گذشته با وجود یک دور کاهش دستمزدها، ۹۰ میلیون یورو گزارش شد.

با توجه به اینکه امکان ورود تماشاگر به ورزشگاه ها در اسپانیا حداقل تا نیم فصل لالیگا وجود ندارد، باشگاه بارسلونا چاره ای جز کاهش مجدد دستمزدها به میزبان ۳۰ درصد ندارد تا مانع ضرر مالی بیشتر خود شود. هفته گذشته به تمام دپارتمان های باشگاه این قضیه اطلاع داده شد و قرار شده بود هر بخش نماینده‌ای برای مذاکره با باشگاه مشخص کند. طبق برنامه، بازیکنان باشگاه باید روز چهارشنبه نماینده‌ای برای مذاکره با باشگاه مشخص می کردند ولی اطلاع داده اند که در این جلسه هیچکس شرکت نخواهد کرد چرا که معتقدند با دیگر دپارتمان ها فرق دارند و مذاکره با آنها باید به شکلی دیگر باشد.

پیش از این اعلام شده بود که مارک‌آندره تراشتگن، سرجینیو دست، کلمنت لنگله، میرام پیانیچ و فرنکی دی‌یونگ تنها بازیکنانی هستند که حاضرند از دستمزد خود کم کنند اما در نهایت اکثریت بازیکنان که رئیس و هیئت مدیره فعلی را قبول ندارند، حاضر به مذاکره برای کاهش دستمزد نشدند و باشگاه باید یا به صورت یک طرفه اقدام به کاهش دستمزدها کند یا راه دیگری برای مذاکره پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی