صمد مرفاوی: خدا را شکر، امروز استقلال سر و سامان دارد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم استقلال از آخرین شرایط این تیم پیش از شروع رقابتهای لیگ برتر صحبت کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ صمد مرفاوی مربی تیم استقلال می گوید بازیکنان کلیدی فصل گذشته باید در تیم حفظ شوند تا بتوان برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری تلاش کرد. حرف های تازه مرفاوی را بخوانید.

* شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را هم برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر پشت‌سر گذاشته‌ایم. بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند تا برای اولین بازی لیگ آمادگی کامل داشته باشند.

* همیشه مربیان یکسری نگرانی‌ها دارند؛ یکی از این بابت که تمرینات را زود شروع نکردیم و وقت کمی را برای آماده‌سازی تیم در اختیار داریم و دوم اینکه بازیکنان هنوز کامل نیستند، بازیکنانی چون شیخ دیاباته، مهدی قائدی هنوز خودشان را به تیم معرفی نکرده‌اند.

* همین بدهی به مربیان خارجی گریبان تیم ما را گرفته است اما اینکه شکل تیم باید حفظ شود مسئله مهمی است و ما باید به هر طریق ممکن شیخ و میلیچ را در تیم حفظ کنیم.

* درباره شفر باید بگویم قبل از اینکه از ایران می‌رفت باید فکرش را می‌کردیم و نمی‌گذاشتیم کار به اینجا بکشد. تیم‌ها از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند و بهترین راه برای باشگاه‌ها این است که قراردادهایشان را ریالی ببندند نه به دلار.

* از لحاظ اخلاقی خوب نیست که من بخواهم جواب امید نمازی یا کسی را بدهم؛ هر کسی یک اعتقادی دارد و باید به آن احترام گذاشت اما این را باید بگویم که ما یک تیم هستیم و کار گروهی را پیش می‌بریم. من با امیر قلعه‌نویی هم در استقلال کرده‌ام و در آنجا هم همه یک گروه بودیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کردیم.

* پرویز مظلومی بزرگ ماست و سالها در این تیم زحمت کشیده است. تیمی به موفقیت می‌رسد که یکدل باشد. فکر می‌کنم در استقلال فعلی این اتفاق صورت گرفته است.

* هواداران قهرمانی می‌خواهند. حق هم دارند خود ما هم امسال به دنبال قهرمانی لیگ هستیم و باید این کار مهم را به سرانجام برسانیم. در دوران بازیگری و مربیگری قهرمانی‌های زیادی را با استقلال به دست آوردم اما زمانی که خودم سرمربی بودم مشکلاتی را برایم به وجود می‌آوردند. زمانی که من مربی استقلال بودم تیم مدیرعامل نداشت و هر روز یک نفر سر تمرین حضور پیدا می‌کرد اما خدا را شکر الان تیم یک سر و سامانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    من نمیدونم چه جور مخیتاریان بازیکن سابق دورتموند و آرسنال و منچستر یونایتد و فعلی رم در تست صمد مرفاوی رد شد صمد مرفاوی و حمید درخشان بدترین سرمربیان ایران هستند
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      دو باخت تعمدی با صبا جلوی استقلال را ذکر نکردی!! صمد مرفاوی مشتی نمونه خروار مربیان ایرانی به خصوص مربیان افتضاح رده های پایه هست اون گلمحمدی هم استثنا بود و بس
    • پیشرو IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      هیس عقده ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی