نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فریدون اصفهانیان: همه از بازگشت من خوشحال هستند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس کمیته داوران گفت: پیامک‌های تبریک زیادی داشتم و همه از بازگشت من خوشحال بودند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فریدون اصفهانیان در خصوص بازگشت به سمت ریاست کمیته داوران اظهار داشت: من عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستم. ۷ سال در کمیته داوران بودیم. مسائلی پیش آمد که گفتم استراحتی کنم؛‌ به هر حال سرباز مملکت هستم؛ هر جا نیاز باشد باید کمک کنم الان هم نیاز است و باید کمک کنم.

وی در خصوص انتقادهایی که به بازگشت او به مسئله بازنشستگی می‌شود، گفت:‌ خیلی از پیشکسوتان، رؤسای کمیته‌های داوران و حتی داوران عزیزمان به من پیامک دادند و تبریک گفتند. حالا چند نفر مخالف بودند و انتقادهایی کردند.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه آیا پیامک انتقادی در مورد بازگشتش دریافت کرده، اظهار داشت: ‌این طبیعی است  نمی‌توان گفت نداشتم ولی تقریبا در حد یک درصد بود.

اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که یعنی همه خوشحال بودند، عنوان کرد: بله نظرخواهی کنید، ‌استعفای من این طور بود و به مجلس هم گفتم که اگر کارم اجرایی حساب می‌شود کناره‌گیری کنم. طبق بررسی که انجام شد کار من اجرایی نبود.

وی تصریح کرد: ‌ما نه حقوق می‌گیرم نه اتاقی داریم. مثل هیئت رئیسه فدراسیون جلسات ما هم به صورت ماهیانه یا دو ماه یا سه ماه یک بار برگزار می‌شود تا سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم. کار اجرایی را دپارتمان کمیته داوران یعنی دبیر کمیته داوران انجام می‌دهد. دبیر مشخص است و کارهای اجرایی را انجام می‌دهد.

رئیس کمیته داوران اضافه کرد:‌ما هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس فدراسیون داریم ولی کارها را دبیر کل انجام می‌دهد. برنامه‌ریزی و هدف گذاری و سیاست گذاری را هیئت رئیسه انجام می‌دهد. توسط رئیس فدراسیون که الان حیدر بهاروند است به دبیر کل اعلام می‌شود و او کارها را انجام می‌دهد.

اصفهانیان ادامه داد: کمیته داوران هم همین طور است. برنامه‌ریزی و سیاست گذاری می‌کند و ابلاغ‌ها را صادر می‌کند ولی چه کسی کار را انجام می‌دهد. آنهایی که در فدراسیون مستقر هستند. ما که مستقر نیستیم. به خاطر جلسات در فدراسیون حاضر می‌شویم و سیاست‌گذاری می‌کنیم. تقویم ورزشی را که دپارتمان انجام نمی‌دهد.

وی در مورد قرار دادن نام علیرضا فغانی در لیست بین‌المللی داوران فوتبال ایران گفت: ما فغانی را سال گذشته معرفی کردیم. اینکه گفتند از لیست خارج شده درست نیست. فغانی در لیست حضور دارد. اصلا اسم او را سال گذشته و در ماه مهر فرستادیم.

رئیس کمیته داوران در گفت‌وگو با رادیوی تهران ورزشی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم اسم او را به عنوان داور بین‌المللی ارسال می‌کنند، اظهار داشت: اینها مسائلی است که باید کمیته داوران جلسه بگذارد و بعد به هیئت رئیسه فدراسیون ببرد و آنها تصمیم بگیرند.

اصفهانیان در خصوص اینکه آیا انجام تست کرونا بر عهده خود داوران قرار داده شده، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. با مهدی محمدنبی هم صحبت کردم؛ گفت نباید چنین چیزی باشد که ما تعهد نداریم، اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. ما می‌گوییم داوران وقتی می‌خواهند قضاوت کنند بگویند با رضایت خودمان آمده‌ایم و هر کسی که نیامد، نیامده. این طور نیست که ما تعهد نداشته باشیم. اینها داوران ما هستند و ما به آنها تعهد داریم همانطور که باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان‌شان تعهد دارند.

وی در مورد اینکه دو سه سال با بازنشسته‌ها مبارزه شد اما این مبارزه شکست خورد، گفت: نه، چرا؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانیال RO ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    منظورش از همه سپاهان والاستقلاله دوباره شاهد حکمهای ناعا لانه علیه پرسپولیس و تراکتور و پنالتی های اهدایی به سپاهان و الاستقلال خواهیم بود ظاهرا وزیر این سال اخری میخواد هرجور شده یک جام به الاستقلال بده
    • ضد مافیا IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      تا وقتی اصفهانیان تو کمیته داوری باشه لنگ خیالش راحته بیخودی هم فکر نکنین با لجن پراکنی به دیگران میتونین رد گم کنین ایشون یار غار حاج مهدی تون هستن
  • گلی و بابا مسعود IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    فریدون اصفهانیان یک لنگی حکومتی تمام عیار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی