نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیامک نعمتی: ۳۰ درصد تخفیف دادیم ولی باشگاه هیچ تشکری نکرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما ۳۰ درصد از مبلغ مطالبات‌مان را تخفیف دادیم ولی باشگاه هیچ تشکر و قدردانی از ما نکرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سیامک نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در تمرین تیمش غایب بود و به باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیران این باشگاه جلسه داشته باشد.

نعمتی پس از حضور در باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من چند وقتی بود باشگاه نیامده بودم و بابت یک‌سری مشکلات آمدم. قول‌هایی داده شده و ان‌شاالله تا یکی، دو روز آینده تکلیف را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی در تمرینات شرکت خواهد کرد، گفت: هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند. بابت حضور در تمرینات مشکلی نیست، ‌ فقط به ملی‌پوشان چند روزی استراحت دادند و هر وقت کادرفنی صلاح بداند شرکت می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث مبلغ قراردادش نیز توضیح داد: مشکلات مالی که همیشه وجود دارد، از قراردادهای فصل قبل ما خیلی طلبکار بودیم و هستیم. گله من از باشگاه این است که روزی که ما به همراه هفت، هشت نفر به باشگاه آمدیم و بابت مطالبات فصل قبل‌مان ۳۰ درصد تخفیف دادیم، هیچ تشکر و قدردانی نشد. ما بازیکنان نمی‌خواستیم سر پرسپولیس و هواداران منتی بگذاریم و به همین خاطر هم هیچ حرفی نزدیم. فکر نمی‌کنم هواداران هم این موضوع را بدانند. ما دلی پرسپولیس را دوست داریم و همه جوره برای خوشحالی هواداران تلاش کردیم. ما از سال ۹۶، ۹۷  طلب داشتم و در سال ۹۹ از این پول تخفیف دادیم و انتظار داشتیم باشگاه یک عکس‌العمل خوب داشته باشد. الان هم مشکلاتی وجود دارد و باشگاه قول داده که این‌ها برطرف شود.

نعمتی درباره ناراحتی هواداران از شرایط باشگاه، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که دل مردم را شاد کنیم. تمام هدف‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند حتی کسانی که هوادار پرسپولیس نبودند و از صعود ما به فینال خوشحال شدند و این برای ما دلگرم کننده است. ما نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدوارم باشگاه مشکلات را زودتر حل کند تا با قدرت در فصل جدید شرکت کنیم و آماده فینال لیگ قهرمانان شویم.

وی در مورد دعوتش به تیم ملی نیز بیان کرد: من از اسکوچیچ تشکر می‌کنم و ممنونم که به من اعتماد کرد. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و بتوانم نظر اسکوچیچ را جلب کنم.

مدافع - هافبک تیم پرسپولیس در خصوص حضورش در پست دفاع راست نیز توضیح داد: از نظر پستی من هیچ مشکلی ندارم. این را هم به گل‌محمدی و اسکوچیچ گفتم. آن‌ها هم گفتند که ما می‌دانیم که تو در سه، چهار پست مختلف بازی می‌کنی و در تمام این پست‌ها روی تو نظر داریم.

وی در خصوص عقب افتادن لیگ برتر نیز گفت: فکر می‌کنم به خاطر کرونا است و امیدوارم این موضوع هم حل شود و از حضور هواداران در استادیوم بهره ببریم. امیدوارم حداقل بعد از فینال لیگ قهرمانان در استادیوم آزادی بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

نعمتی درباره آخرین وضعیت شجاع خلیل‌زاده نیز عنوان کرد: از بابت قرارداد هیچ خبری ندارم و امیدوارم هر چیزی به صلاح او و پرسپولیس است رقم بخورد.

وی در پایان در واکنش به سوالی در خصوص اینکه گفته می‌شود او با پیشنهاداتی مواجه شده است، یادآور شد: یک‌سری  پیشنهاداتی است ولی چون یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم این موضوع در اختیار باشگاه است و باید ببینیم تصمیم چه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    آقای نعمتی با بچه صبحت نمی کنی امروز باید در تمرین حاضر می شدی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس امروز در تمرین حاضر می شدند امروز وحید امیری و نوراللهی در تمرین بود و مربیان به خصوص یحیی صلاح دید امروز همه در تمرین باشند ولی شما به خاطر مسائل مالی در تمرین حاضر نشدید بهتر با حرفهای دروغ خود مردم فریب ندهید ادعای دروغین عشق پرسپولیس نداشته باشید
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    از کسانی مثل سیامک باید حمایت بشه که همه جوره برای تیم مفیدن نه کسی مثل شجاع که بر عکس سیامک برای تیم مضره ولی چون حمایت مافیایی داره خیلی از دوستداران تیم بدون دقت به کیفیت فنی و اخلاقیش تحت تاثیر مافیا ازش حمایت میکنن .خواهشا اگه تیم رو دوست دارید٬ خوب ببینید ....
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      حمید علوی کیسه کش به تو ربطی ندارد پرسپولیس شجاع را می خواهد یا نمی خواهد بهتر با کاربری پرسپولیس کامنت نگذاری ای کیسه کش
  • javad US ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    shoma bejayeh in harfha shootzany ra yad begeir? hanouz balad nisthy yek shooteh dorost bezany? yadat naravad ke key boudy? dar peykan bazy mikardy? inghadr ham menat sareh havadar nagozar? shoma barayeh khodat bazy mikony na havadar? inghadr lotfan chaploucy nakonid? havadar chee girash miayad, joze herso joush khordan

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی