فریبا: قرعه استقلال تا دربی خوب است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: به اعتقاد من مسابقاتی که تا قبل از دربی برگزار می‌شود چندان دشوار نیست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره قرعه‌کشی لیگ برتر برای این تیم و شرایط قرارداد بازیکنان با ما همکلام شد.  

قرعه‌کشی لیگ برتر را دیده‌اید. به نظرتان وضعیت بازی‌های استقلال چطور است؟
به اعتقاد من مسابقاتی که تا قبل از دربی برگزار می‌شود چندان دشوار نیست. البته این به معنی ضعف رقبای استقلال نیست چون در لیگ برتر همه تیم‌ها خوب هستند ولی به نسبت تیم‌هایی که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند باید گفت که قرعه نسبتاً خوبی نصیب استقلال شده و شاید تنها بازی با فولاد تا حدی دشوار باشد.  

شرایط تیم با کادر فنی جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟
هنوز زود است که در این‌باره حرف بزنیم. همین که دور و بر محمود فکری پر است از مربیان اسبق استقلال مانند مرفاوی، مظلومی و عبداللهی این می‌تواند قوت قلب بزرگی برای فکری باشد که البته خودش هم سابقه مربیگری خوبی دارد ولی باز هم باید کمی صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.  

گفته بودید حضور احتمالی امید نمازی در استقلال موجب تنش می‌شود؟
به هر حال وقتی آرای موجود در کادر فنی زیاد شود مسائل هم بیشتر می‌شود. از طرفی مرفاوی دو بار در استقلال سرمربی بوده و اگر قرار باشد دستیار اول امید نمازی باشد این می‌تواند اختلاف ایجاد کند.  

نمازی را به عنوان مربی قبول دارید؟
ما که چیزی از او ندیدیم! در دورانی که با کی‌روش کار می‌کرد هم که ما بازی تیم کی‌روش را می‌دیدم نه نمازی! من با این مسائل کاری ندارم.  

فکر می‌کنید پول شفر به موقع پرداخته شود؟
آرزوی همه ما این است که این اتفاق بیفتد و در نهایت پنجره بسته تیم باز شود.

 نکته دیگری هم می‌تواند به موفقیت کادر جدید کمک کند؟
بله دو عامل مهم وجود دارد. یکی این است که حقوق بازیکنان به موقع پرداخت شود و از نظر فیزیکی در استفاده از زمین مناسب دردسری وجود نداشته باشد.  

... و دیگری؟
بازگشت به موقع دیاباته و تمدید قرارداد علی کریمی که البته شنیده‌ام اتفاقات خوبی رخ داده و شاید این وضعیت بلاتکلیفی به زودی تمام شود. فکر می‌کنم با نفرات جدیدی که گرفته شده و بازیکنان قبلی استقلال چیزی کم و کسر نداشته باشد. چه در کادرفنی و چه در جمع بازیکنانش.  

میلیچ بماند بهتر است یا نه؟
قطعاً او به کار استقلال می‌آید. ما در چپ بهتر از او نداریم. هم عقب بازی می‌کند و هم تا درون ۱۸ قدم حریف پیشروی دارد. او با هوش بالایی که دارد پاس‌های توی عمق خوبی می‌دهد. گل هم می‌زند. فکر می‌کنم باشگاه باید تلاشش را بکند تا میلیچ بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    امثال همینا فردا پس فردا موقع فیفا دی میان میگن چرا بازیکن تو اروپا نداریم کریمی رو چرا باید نگه دارن وقتی پیشنهاد اروپایی داره؟؟ اگه یه روز همین آقا خواست راجب تیم ملی نظر بده دوست دارم رودر رو بهش بگم آقای فریبا وقتی خودت مخالف لژیونر شدن کریمی هستی لطفا ساکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی