نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازگشت دو ملی پوش پرسپولیس در روز تمرین سبک سرخپوشان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت سه ملی پوش خود برگزار شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سرخپوشان تمرین امروز سه‌شنبه خود را از ساعت یازده در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

از تمرین امروز، وحید امیری و احمد نوراللهی نیز از جمع ملی‌پوشان، به اعضای تیم اضافه شدند. از سیامک نعمتی و محمد حسین کنعانی زادگان در این تمرین خبری نشد. شجاع خلیل زاده دیگر ملی پوش این تیم هم همچنان در تمرین حاضر نمی شود.

*شروع تمرین بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی با گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، با عبور از موانع انجام شد.

*در ادامه، تمرینات ترکیبی و تاکتیکی در دستور کار بود. سانتر از جناحین و گلزنی با شوت و ضربه سر در این بخش انجام شد و در نهایت، بازی درون تیمی به مدت 20 دقیقه برگزار شد. کمال کامیابی‌نیا نیز همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال کرد.

*تمرین امروز با توجه به بازی دوستانه فردا چهارشنبه، سبک‌تر و در زمان 50 دقیقه‌ای انجام شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی عصر چهارشنبه در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    درد بلای احمدنوراللهی و محمد انصاری باتعصب بخور سر امثال شجاع کنعانی و نعمتی که به خاطر پول تمرین پرسپولیس تحریم کردند به درک که شجاع کنعانی و نعمتی به تمرین نیامند بهتر هرکس دلش با پرسپولیس نیست از پرسپولیس جدا شود هواداران بیچاره به خاطر پرسپولیس دارند اضطراب و ناراحتی می کشند این آقایان باج گیر انگار نه انگار هواداران برای آنها ارزش دارد
  • محمدطاها US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    ماشالاااا با غیرت ها چ خبرشووونه..آب که سر بالا بره همینم میشه خخخخخخخخ ..خب حالا مشکلی نیست پالایشگاه پیروزی نفری دو میلیارد اضافه کنه رو قرارداد با تعصب هاشون همه چی حلهههه..به قول کنعانی که گفت سلامتی ولی نعمتان سرخ..حالا لنگیا کامنت کنید اون نوووش جووونش قشنگه رو خخخخخخخخ..
  • کاج دوچرخه سوار آل کیسه ی وطن فروش IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    آخه ممل تاقا شما به چاه نفت و وزارت خونه وصلید ما تا حالا هفت هشت میلیون دلار دقت کن دلار از آسیا درآمد داشتیم که شما ها تا حالا سرپا موند پس ببند در ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی