نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۴ |
۰
چالش‌های عجیب کارگزار پرسپولیس با کریم باقری!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است کارگزار باشگاه پرسپولیس به دلیل فعالیت تبلیغاتی یکی از مربیان این تیم در فضای مجازی پیام‌های گلایه‌آمیز به مدیران باشگاه داده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ از اول تیر ماه امسال کریم باقری به دلیل عقد قرارداد با یک شرکت تجاری و تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام)، نوع فعالیت خود را تغییر داد. مربی پرسپولیس طبق این قراردادی که بسته، میهمانان مختلفی را دعوت می‌کند و با انجام مصاحبه، با شرکت مذکور همکاری خود را پیش می برد. کریم باقری حتی در برخی مواقع با شخصیت‌های ورزشی و هنری به صورت زنده در اینستاگرام نیز گفت‌وگو می‌کند. 

ظاهرا این فعالیت تبلیغاتی باقری چندان به مذاق کارگزار پرحاشیه پرسپولیس خوش نیامده و در مدتی که کریم باقری برنامه اجرا کرده، در پیام‌هایی به مسئولان باشگاه تذکر و گلایه کرده‌اند. مسئولان شرکت آتیه داده پرداز که در این مدت انتقادهای زیادی به نحوه قرارداد آنها با پرسپولیس وارد شده و خیلی از افراد معتقد هستند که این قرارداد بیشتر از اینکه به نفع باشگاه باشد به نفع این شرکت است و آنها با بهره از برند به دنبال سهم‌خواهی‌های بیشتری نیز هستند، در پیامی که به این باشگاه بابت فعالیت‌های کریم باقری ارسال کرده اند، متذکر شده‌اند که بازیکنان و مربیان حق ندارند بدون اجازه این شرکت در فعالیت‌های تجاری غیر از این کارگزار حضور پیدا کنند و این کار کریم باقری مانع از درآمدزایی این شرکت می‌شود. 

طبق اخباری که رسیده این تذکرها به گوش کریم باقری هم رسیده و این مربی ظاهرا بابت این گلایه کارگزار ناراحت شده است. وی معتقد است که فعالیت او در فضای مجازی مربوط به باشگاه نمی‌شود و در حیطه فعالیت‌های شخصی او است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴+۶ IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    آقایان کارگزار میناوند و کریمی دست از سر پرسپولیس بردارید حالا حمله شما به پیروانی تمام شده دنبال باقری هستید از جون پرسپولیس چی می خواهد فقط دنبال این هستند با حاشیه و بهم ریختن آرامش تیم چه از طریق کارگزاران و میناوند و کریمی مانع قهرمانی پرسپولیس در آسیا بشوند
  • Amir perspolis IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    بیخود کردن که اعتراض کردن کریم در پیج شخصی خودش و جدا از باشگاه فعالیت داره بعدشم کریم باقری خودش یه برند برا پرسپولیس و فوتبال ایران محسوب میشه اگه کارگزار دوس داره میتونه با آقا کریم هم یه قرارداد جدا ببنده البته اگه شاه کریم قبول کنه ❤
  • غضنفر IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    بیانیه چند روز پیش کارگزار طوری بود که وانمود میکرد یک اسپانسر حرفه ایه، در حالی که نمیدونه هوادار پرسپولیس از اون هوادارا نیست که بتونی از روی همچین مربی پیشکسوتی رد بشی حتی با کریمی میناوند که جای خود داره. پرسپولیسیا اجازه نمیدن به ستونی که در تمام این سالها یکی از مهم ترین ارکان موفقیتش بوده جسارت بشه، برو یه تجدید نظری در فعالیتهای تبلیغاتی ت بکن!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    بنده کاری با کارگزار باشگاه پرسپولیس و استقلال و بقیه تیم‌های ایرانی( تیم نه باشگاه چون ما در ایران باشگاه نداریم) ندارم و یک چیز را بیان میکنم و آن این است در دنیای فکورزش حرفه‌ای و خصوصا فوتبال ممکن است یک باشگاه و تیم آن با یک برند تجاری قرارداد ببندند و مربیان و بازیکنان زمانی که در تمرین و مسابقه هستند موظف به پایبندی به قرارداد تیم و باشگاه با اسپانسر یا حامی مالی تیم یا در ایران اسمش شده کارگزار هستند ولی در خارج از فضای تمرین و بازی‌های تیم مربیان و بازیکنان حرفه ای برای خودشان اسپانسر دارند و کار تبلیغاتی انجام می‌دهند مانند رونالدو پرتغالی یا مسی آرژانتینی که در تمرینات و بازی‌ها از قوانین تبلیغاتی باشگاه و تیمشان پیروی می‌کنند ولی در خارج از چارچوب‌ باشگاه و تیم قراردادهای تبلیغاتی جداگانه‌ با اسپانسرهای خودشان دارند مانند عکس مسی یا رونالدو روی بازی‌های فیفا یا pes که بابت آن پول میگیرند و درآمد جداگانه دارند یا تبلیغ شرکت پپسی که با بازی زیدان و چند نفر دیگر یک یا دو سال پیش پخش شد و اسپانسرهای رئال و بقیه تیم‌ها هیچ اعتراضی نکردند چون یک قرارداد شخصی بود و ربطی به تیم ن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی