نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۳ |
۰
سرمقاله| سرمایه‌هایی که مفت می‌روند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس سرمایه‌هایش را خیلی مفت از دست می‌دهد و این بسیار عذاب‌آور است. هواداران دوست دارند سرمایه‌هایشان در تیم بمانند و اگر قرار به رفتن مهره‌های کلیدی است، ترانسفر، پولی به حساب باشگاه بریزد.

خبرورزشیعلی جوادی؛ نشریه قطری نوشت شجاع خلیل‌زاده با الریان قطر به توافق نهایی رسیده و قرارداد به زودی امضا خواهد شد. این خبر مبارکی بود که دیروز به خبر یک رسانه‌های مجازی تبدیل شد. بعد از ترابی و علیپور این سومین بازیکن ارزشمند پرسپولیس است که از دست می‌رود اما این روند قرار است تا کجا ادامه پیدا کند؟

از مجموع این ۳ ترانسفر، هزار تومان هم دست پرسپولیس را نگرفت و این دقیقاً نکته تلخ و مهم ماجراست. پرسپولیس سرمایه‌هایش را خیلی مفت از دست می‌دهد و این بسیار عذاب‌آور است. هواداران دوست دارند سرمایه‌هایشان در تیم بمانند و اگر قرار به رفتن مهره‌های کلیدی است، ترانسفر، پولی به حساب باشگاه بریزد درست مانند انتقال دائمی مهدی مهدوی‌کیا به هامبورگ که ۳ میلیون مارک به حساب پرسپولیس ریخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    این روند تا نابودی کامل پرسپولیس ادامه دارد
  • ابرام US ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    جناب سر دبیر ٬ با سلام لطف بفرمایید بعد از نصیحت و هدایت براه راست و امر بمعروف که از اهم امور و قریب به واجب است همانطور که می بینید و نا ظرید ٬ دست کم یک تظر سنجی هم از خوانندگان و مرجوعین به سایت مبارکه در مورد کیفیت و علاقه آنها به تحولات انجام گرفته در سا یت و کیفیت ایجاد شده اخیر بفرما یید که کلکم اجمعین منا فع دنیوی و اخروی آن نصیب نشریه وزین خبر ورزشی خواهد شد و در کنار آن مرجوعین به نشریه هم بی نصیب نخواهند شد . اجرکم عندالله و نثارکم ادعیه ارسالی مرجوعین محروم و مستضعف نشریه مبارکه خبر ورزشی. و ..... العا قل یکفیه الاشاره .
  • فریدون طاهرپور FR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    تا زمانیکه مدیریت باشگاه بین ادمهای شهرت طلب دست به دست می شود نباید انتظار موفقیت داشت. هر کدام که می اید فقط اسم خودش را در زبانها جاری می سازد. ضمنا وقتی به حق و حقوق بازیکان اهمیتی داده نمی شود انتظار رسیدن به حق هم نباید باشد.متاسفانه در کشور بیشتر کارفرمایان فقط به منافع خودشان توجه دارند و حالا دیگر مثل قدیم نیست که برده داری باشد و زیر دست طغیان می کند درست همین کاری را که بازیکنان پرسپولیس دارند انجام می دهند و حقشان نیز هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی