نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سعید لطفی: کادر فنی استقلال اصلاً شلوغ نیست 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کادر فنی پرتعداد استقلال نه تنها عیب نیست، بلکه یک حُسن محسوب می‌شود. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سعید لطفی نسبت به آینده این استقلال با کادر فنی جدیدش ابراز امیدواری می‌کند و معتقد است کادر فنی پرتعداد استقلال نه تنها عیب نیست، بلکه یک حُسن محسوب می‌شود. 

از استقلال خبر دارید؟
مگر می‌توانم بی‌خبر باشم؟ این روزها بیشترین دغدغه‌ام بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است و اینکه آیا واقعاً پولی به طلبکاران داده می‌شود یا نه!

چطور؟
پیش از این هم در چند نوبت درباره پرداخت مطالبات بازیکنان یا مربیان خارجی حرف‌هایی از اتاق مدیریت باشگاه به بیرون مخابره شده بود ولی در برخی موارد گذر زمان نشان داد هیچ پرداختی انجام نشده و تنها شکایت و جریمه شامل حال باشگاه شده است. پروپییچ را به یاد دارید؟ یا همان میلیچ که گفتند مدرک واریزی‌اش فتوشاپ بوده. البته ما این موارد پرداختی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم استقلال هم بتواند با اضافه کردن نفرات جدید به لیست تیمش با قدرت بیشتری وارد لیگ شود. 

برنامه مسابقات استقلال که خیلی دشوار نیست.
اتفاقاً اصلاً نباید این‌گونه فکر کرد. در چند سال اخیر اینقدر شروع‌های تیم در لیگ بد بوده که یادم هست لیگ هفدهم تا رده آخر جدول هم پایین رفتیم. امیدوارم این بار با حضور آقای فکری و سایر بزرگانی که در کادر فنی حضور یافته‌اند، استقلال لیگ را پرقدرت شروع کند و پرقدرت‌تر هم ادامه دهد. این آرزوی قلبی همه هواداران است و هر بار ما را می‌بینند، در این باره حرف می‌زنند. 

لیگ هم که یک هفته به تعویق افتاد.
بالاخره یک اتفاق به سود استقلال در برنامه‌ریزی لیگ برتر رقم خورد. همیشه این قبیل برنامه‌ریزی‌ها به ضرر استقلال می‌شد ولی این بار با توجه به اینکه استقلال دو، سه هفته نسبت به رقبایش دیرتر شروع کرده بود، این 6 روز به سود کادر فنی شد. خدا کند ظرف این مدت پنجره هم باز شود و بازیکنان جدید بتوانند به لیست اضافه شوند تا دست کادر فنی بازتر شود. 

عده‌ای به شلوغی کادر فنی انتقاد دارند. نظر شما چیست؟
اتفاقاً خیلی هم خوب است. وقتی نفرات دور و بر آقامحمود بیشتر باشند، نقاط ضعف هم کمتر از چشم دور می‌مانند. اگر تقسیم وظایف به درستی انجام شود، حتماً بهتر نتیجه می‌گیرند. این را در تیم‌های لیگ برتر انگلیس ببینید و تعداد مربیان تیم را بشمارید آن وقت متوجه می‌شوید که اغلب تیم‌ها به همین تعداد مربی، ماساژور، آنالیزور و تدارکات دارند تا بهترین سرویس را به سرمربی بدهند و او بدون دغدغه کارش را بکند. از صمیم قلب برای کادر فنی جدید آرزوی موفقیت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    شلوغ نیست اما تا دلشون میخواد شلوغ بازی در میارند !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی