نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امیر قلعه‌نویی: اگر بخواهم درباره استقلال صحبت کنم 2 کتاب می‌شود!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل گهر سیرجان گفت: از مدت‌ها قبل برنامه‌مان را جوری چیده بودیم که برای شروع مسابقات در آن مقطع آماده شویم و از این جهت ضرر کردیم. البته دلیل این تعویق زمان را می‌دانیم و همه می‌دانند که چرا این تصمیم گرفته شده است!

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در گل‌گهر، دلیل انتخاب این تیم برای فصل جدید و همچنین پاره ای از مسائل فوتبال ما گفت‌وگویی را انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید.

* بعد از پایان فصل گذشته دوستان زیادی لطف داشتند و پیشنهاداتی دادند و از میان آنها با مطالعه و مشورت و همفکری با همکارانم شرایط گل گهر را مناسب دیدیم و بستر مناسبی در آنجا وجود داشت که تصمیم گرفتیم به این تیم و مردم این شهر خدمت کنیم. من پیش از این هم در مس کرمان و استقلال اهواز حضور داشتم و تجربه حضور در تیم‌هایی که شرایط ایده آلی تا پیش از آن نداشتند را داشته‌ام و در تیم‌های مطرحی هم که بودم همیشه شرایطشان نسبت به قبل و بعد خوب نبود و مسائل و مشکلات مالی وجود داشت.

* عقب افتادن یک هفته‌ای برنامه مسابقات لیگ به ضرر ما و تیم‌هایی است که برنامه ریزی کرده‌اند. ما از مدت‌ها قبل برنامه‌مان را جوری چیده بودیم که برای شروع مسابقات در آن مقطع آماده شویم و از این جهت ضرر کردیم. البته دلیل این تعویق زمان را می‌دانیم و همه می‌دانند که چرا این تصمیم گرفته شده است و همانطور که فصل قبل هم تصمیمات این چنینی گرفته شد این فصل هم دلیلش همان است که همه از آن با خبر هستند.

* وضعیت تیم ملی هم برگرفته از وضعیت کلی فوتبال ماست و نمی‌شود توقع دیگری از آن داشت. البته تغییراتی در تیم انجام شده که نیاز به زمان دارد تا بشود در موردش قضاوت کرد ولی بازی با ازبکستان بازی خوبی بود.

* تقابل با سپاهان هم یک دیدار مثل سایر بازی‌هاست و برای من به شخصه حساسیت خاصی ندارد و مثل سایر بازی‌ها 3 امتیاز دارد. اگر بخواهم به این توجه کنم که سپاهان تیم سابقم است من در خیلی تیم‌های دیگر هم کار کردم و باید مقابل همه آنها بگویم تیم سابقم است و فرق می‌کند ولی اینطور نیست.

* من گلایه‌ای از کسی ندارم چون انتظاری هم از کسی ندارم. از من سوال شد چرا در مورد استقلال صحبت نمی‌کنی و من هم جواب آن سوال را دادم و اگر بخواهم صحبت کنم به اندازه 2 کتاب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق تتلیتی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    کلا استقلال همیشه مشکل داشته واعظ آشتیانی با این همه ادعا هیچ کاری برای استقلال نکرد سال ۸۸ بعد از قهرمانی قلعه نویی آشتیانی به بهانه آوردن مربی با علم فوتبالی برکنارش کرد و یه مربی بسیار ضعیف آورد هواداران هم در استادیوم میگفتن آشتیانی دروغگو. فوتبال علمی ات کو؟؟ البته ببین امیرخان تو دیگه ژنرال محبوب نیستی قبلا فوتبال تیمای قلعه نویی اروپایی هجومی بود ولی الان فقط بکش زیرش و دفاعی بازی میکنه تو هرجایی میری که پول بیشتری بهت بدن دیگه از چشم ما افتادی
    • امید اس اس IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      جناب رفیق تتلیتی امیر مافیا از وقتی رفت شله زرد اینطوری شد ناسلامتی لنگ و شله زرد هردواز یک مکتبن {...}.
    • دانیال GB ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      امیز قلعه نوعی هر وقت میخواد تعصبشو نسبت به استقلال نشون بده سریع ماجرای دسته رو میکوبونه تو سر استقلالیها که کنار تیم مونده و ...
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      پرسپولیس و سپاهان هر دو از مکتب و ریشه شاهین هستند پرسپولیس با تراکتور هم روابط خوبی داشت قبل از اینکه زنوزی مالک تراکتور شود پرسپولیس بازیکنان سرباز خود را به تراکتور می داد اما استقلال بازیکنان سرباز خود را برای اینکه به رقبا ندهد به تیم های دسته اولی می داد
    • کیهان IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      پرسپولیس ، شاهین ، سپاهان ، تراکتور، ابومسلم ، ملوان ، نفت ابادان و .... همه از یک خانواده هستن به سادگی و با نگاهی به پیشکسوتهاشون و رابطه بین اونها ، سبک بازی و فرهنگ رفتاری پیشکسوتها و هواداراشون میشه براحتی اینو فهمید نقطه مشترکشون مردمی بودنه . به این معنی که مردم بهشون هویت و جابگاه دادن نه حکومتها و رانتها
    • دشمن لنگی های فیک IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      امید جان خبر خوبی برات دارم این موجود نادان نام کاربری دیگه اش (با حقارت شرم استقلالی هستم) هست از روی سوزش و عقده به این روز افتاده
    • دانیال IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      درپست قبلی کلمه دسته ۳ جا افتاده امیز قلعه نوعی هر وقت میخواد تعصبشو نسبت به استقلال نشون بده سریع ماجرای دسته ۳ رو میکوبونه تو سر استقلالیها که کنار تیم مونده من جای استقلالیها بودم همیشه بیخیال گیر دادن به قلعه نوعی میشدم چون تا یه چیزی میشه با گفتن دسته ۳ ابروی استقلالو میبره یه زمانی از ماجرای ۶ تا معروف گفت و از جواد ا... وروی خواست که بگه شب قبل اون ۶ تای معروف بازیکنان استقلال کجا بودن و چیکار میکردن
    • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      اگه استقلال یکبار رفته دسته 3 ایران در عوض تیم پرسپولیس 5 سال توی دسته یک تهران بازی می کرده. ضمنا توجه کنید اگه در مساله طارمی در سطح ریاست جمهوری با اردوغان رایزنی نمی کردند چند سال پرسپولیس توی دسته یک یا دو باید بازی می کرد. امسال هم که هرچه در توان داشتن گذاشتند تا 100 میلیارد تومن برای پرسپولیس جور کنند تا نره دسته پایین تر بازی کنه.
    • كيسه سوز IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      مرد حسابي ،تو نيم ساعت تمريناي لوركوزن رو از يشت فنس ديدي،،الان 15ساله اندازه دويست تا كتاب خاطره تعريف كردي،،در مورد كيسه بايد يه هزار جلدي از مافيا،،و جامهاي كثيف و رانت و خصوصا "على" بنويسي!!!!
    • رفیق تتلیتی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      در جواب کیهان لنگ تیمی بود که به واسطه حضور عبده درساواک و فرستادن بازیکنای اصلی خود به مناطق ساواک محبوب شد شله زرد هم درست همینطوره من نمیدونم این دروغ مردمی بودن لنگ رو کجات در آوردی ولی اینو بدون که تیم عبده قمار باز یه روزی منحل میشه
  • امید اس اس IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    ژنرال محبوب دیروز امیر مافیای منفور امروز....
  • ابرام US ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    کتابت را نخواهند خواند مردم چون که تلبیس است ٬ اگر مفت هم دهی هیچکس نمیگیرد بخواند پند های یاوه و صد من یه غازت را ! رفیقان من ای آقا حمید خان ٬ دیپ بلو یا دیگران یا هر که هستید یا که در هرجا مکان دارید ٬ دوباره روزاز نو روزی ازنو آمده است یا رو بمیدان و بما گوید که« کل یوم » هستیم ما درون کنفرانس های کذایی با علی ها « یا علی » گوییم نسق گیریم و با اون کُرده و اون یک لُرِه هر جا که خواستیم سَر کشیم با هر که هم کردیم اراده در بیفتیم شاخ اورا بشکنیم حالش بگیریم در سرِ جایش نشانیم و نسق گیریم.+++++++ به سیرجان رفته ایم آنجا دوباره با بساط خود فلانی و فلانی گرِدِ خود آریم و بر کس هم نشاید تا بگوید ما ستتان ترش است یا در شیرتان آب است فراوان ای شعبون خان ٬ بی مخ٬ ای شا ه بخش دوران ٬ای یل بازارچه سوسکی ای سمندر رفته در یخچال کرمان برده آنجا زیره از تهران و حومه یا سپاهان.+++++++ زمستان است ٬ هوا هم پر زدود و داتماََ آلوده ٬ بی باران و سنگین است .
  • deep blue IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    سلام با ادب و احترام به پیشگاه ابرام خان گرامی ، این بزرگوار کوچک آخرین بازمانده ی موگانهای تقلبی ، هرچه می خواهد بگوید و هر چه می خواهد بسراید ، البته شما و من به خوبی می دانیم که بزرگوار کوچک حتا نمی نواند تشخیص دهد نام خانوادگی واقعی او چیست ؟ منسوب به مکانی است یا گونه ای از از انواع گونه های مکانی ! اینک می خواهد کتاب بنویسد ، اشکال ندارد ، او که دست به قرارداد بستن پشت پرده ایش اظهر من الشمس است ! قراردادی با اهل فن حرفه ای که در مقام مرده شورند ، ببندد تا از کژی مطلق در فوتبال مافیایی دلالی ، مصلح و دلسوز و شخصیت عادل و پاک نهاد و پاک سرشتی در حد اعلا و بی بدیل بنویسند که زمینیان به به ، چه چه کنند و در روز جزای عدل الهی هم آمر و هم عامل را به هیزم کشی دوزخیان بگمارند ، برادر عزیزم جناب ابرام خان ، بگذار بتازد که در این مسابقه ی تک سواری ، چابک سوار معلوم الحال مافیایی دلالی با الاغ نیز به مقام نخست می رسد ، فرصتی باید که نوبت حساب کشی از خیل کژاندیشان ورزشی این کهن دیار نیز برسد ، افسوس که این دار ودسته ی سیسیلی کژی ها ، ده ها تابعیت شیطانی دشمنان این مرز و بوم را دارند ..
    • ابرام US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      دیپ بلو ی عزیز ٬ همیشه در خودم و با خودم گفته ام دیپ بلو جان زنده یا شی که چه خوب : آنچه را می گویی به خوبی احساس و درک می کنم و در وا قع مصداق این نیم بیتی مشهور ادبیا ت فارسی در ارتبا ط با این حقیری که ......... جانا سخن از زبا ن ما می گویی . زنده و پایدار با شی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی