نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اصغر حاجیلو: تمام صحبت‌های احمد سعادتمند دروغ بود!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه ادعای مدیرعامل سابق این باشگاه برای بازگرداندن آندره استراماچونی دروغ بود، گفت: او با این حرف ها هواداران را به سُخره گرفت.

 خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اصغر حاجیلو با اشاره به اتفاقاتی که در چند ماه گذشته برای تیم استقلال افتاده است، گفت: با وضعیتی که در استقلال وجود داشت، سوءمدیریت کاملاً مشهود بود. مدیرعامل قبلی با حرف‌هایی که می‌زد هواداران را به سخره گرفت، آبروی بازیکنان را برد، باشگاه را به هم ریخت و مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد. طرفدارانی که فکر می‌کردند مدیرعامل در تلاش است تا استراماچونی را بازگرداند. آن هواداری که هزار کیلومتر از استقلال دور بود، به این حرف‌ها دلخوش بود و خوشحال بود که استراماچونی بازخواهد گشت اما تمام صحبت‌های این مدیرعامل دروغ محض بود و چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در مورد بازیکنان هم حرف‌های او درست نبود. استقلال در دو جام مدعی بود و می‌توانست پس از پیروزی برابر سپاهان و پرسپولیس که بازی قابل قبولی ارائه داد، خود را به قهرمانی برساند اما متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که آبی پوشان دستشان به جام نرسید و او مأموریتی که داشت را به درستی انجام داد.

حاجیلو خاطرنشان کرد: بعد از بُرد برابر پرسپولیس روحیه قهرمانی خوبی برای استقلال به وجود آمده بود و این تیم می‌توانست به این مهم دست پیدا کند اما با آوردن اسم استراماچونی شرایط فرق کرد، اگر چه فرهاد محبوب هواداران بود اما با مطرح کردن نام استراماچونی باعث شدند تا هواداران موافق بازگشت این مربی ایتالیایی باشند. دیدیم که در یک هفته استقلال هم قهرمانی در جام حذفی را از دست داد و هم نتوانست در لیگ قهرمانان موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: اشتباهات مدیران گذشته بسیار زیاد بود. مگر می‌شود یک مدیرعامل نداند که نمی‌تواند ۱۵۰ هزار دلار را از طریق فرودگاه به خارج از کشور ببرد. این اتفاق افتاد تا پاداش‌ها عقب بیفتد. بازیکنان می‌توانستند با دریافت پاداش با روحیه بهتری کار را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

حاجیلو تأکید کرد: نزدیک به ۷۴ سال است که از قدمت باشگاه استقلال می‌گذرد. این تیم ۳۰ میلیون هوادار دارد که عاشق تیمشان هستند و تمام هدفشان موفقیت این تیم است اما متأسفانه اختلافاتی باعث شده تا هر کسی دنبال یک نفر باشد. پازل گمشده استقلال جنگیدن برای یک پرچم است. متأسفانه این اتفاق مدت هاست در استقلال به وجود آمده است. اگر می‌خواهیم موفق باشیم، همه باید با یکدیگر دست به دست هم داده و زیر یک پرچم از تیم محبوبمان حمایت کنیم. چند دستگی در استقلال بلای جان این تیم شده است.

وی با انتقاد از تعدادی از پیشکسوتان استقلال یادآور شد: متأسفانه پیشکسوتان استقلال هشت تکه شده‌اند و هر کدام در گروه و تیمی قرار گرفته‌اند، حتی برخی از این تیم‌ها بیشتر متشکل از خوانندگان، بازیگران و کاسب‌های بازار شده است. آن وقت از بازیکنان جوان چه انتظاری داریم؟ آنها وقتی این اتفاقات بد را می‌بینند، امیدی به آینده نخواهند داشت. پیشکسوتان باید یکدل و یکصدا باشند تا بتوانند در کنار همدیگر برای موفقیت استقلال تلاش کنند. اینکه آنها را بیاوریم، یک لوح تقدیر و یا دو کارت ۵۰۰ هزار تومانی به آنها بدهیم، دردی را دوا نمی‌کند. شأن پیشکسوتان استقلال بالاتر از این حرفهاست. آنها سال‌ها برای این تیم بدون چشمداشت مالی زحمت کشیده‌اند و بعید می دانم زندگی آنها با این کارتهای هدیه تغییر پیدا کند.

وی با انتقاد از دست‌های پنهانی که در قراردادهای آبی پوشان وجود دارد، گفت: متأسفانه دلال‌هایی در فوتبال ما هستند که رقم قرارداد را آنها تعیین می‌کند. دست‌های پنهانی که به فوتبال ما ضربه زده‌اند و شاید نمونه آن وینفرد شفر باشد. این مربی آلمانی از استقلال شکایت کرده و حاضر نیست حتی یک ریالش را ببخشد. مدیرعامل وقت آن زمان بیشترین رقم را برای او در نظر گرفت. مدیرعامل وقت شب فینال جام حذفی ساعتها با شفر جلسه داشت و این مربی که می‌دانست هواداران به دنبال قهرمانی هستند هر چه خواست گفت و باشگاه را مجبور به انجام آن کرد. حالا هم که رفته و شکایت کرده است. یادم می‌آید ۱۷۵ هزار دلار از AFC گرفتیم و قرار بود ۸۰ هزار دلار را به شفر بدهیم اما اتفاقاتی رخ داد که متأسفانه مشکلات زیادی برای استقلال به وجود آمد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم عدالت مالی برای همه بازیکنان و مربیان برقرار شود، نه اینکه چند بازیکن خارجی پول بگیرند و دیگران منتظر بمانند. عدالت مالی این است که به همه به یک اندازه بدهیم و هیچ فرقی بین بازیکنان نگذاریم.

حاجیلو در پایان در خصوص حضور محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: فکری از بازیکنان متعصب است و انتخاب او را به فال نیک می‌گیریم. کادر فنی خیلی خوبی هم دارد که همه استقلالی هستند. مطمئنم که او می‌تواند با وحدت و همدلی که به وجود می‌آورد شرایط را برای موفقیت استقلال مهیا کند. در گذشته دیدیم که اختلافات زیاد بود اما به طور حتم اگر همه در زیر یک پرچم آن هم پرچم استقلال دست به دست هم دهیم، می‌توانیم با حمایت هواداران، هیئت مدیره‌ای که برای استقلال زحمت می‌کشد و کادر فنی، روزهای خوبی را برای استقلال شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید اس اس IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    سعادتمند {...} اومده بود استقلالو نابود کنه مثل فتحی و افتخاری و افشار زاده فقط مرحوم خسروانی و شوالیه فتح الله زاده واقعا استقلالی بودن
    • امید اس اس IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      باشه،خبرلنگی سانسور کن ولی اینو بدون که بی ادبانه ترین کامنت ها از لنگیا رو گزاشتی چون رسانه اوناست تا روزی که ادمین سایتتون تغییر نکنه همینه مرد باش بیا بگو چرا سانسور میکنی معیارت چیه؟
    • امید اس اس DE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      ‌من یک استقلالی متوهم بیکار الافم خخخ
    • امید اس اس DE ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      اقای که میای جا من نظر میدی که سانسور می کنید این کار مشخصه کار ی سپاهانی یا پرسپولیسیه زشته
    • امید اس اس IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      خدا شفام بده.کامنت میزارم خودم خودمو توجیه کنم جلب توجه کنم.الحق کیسه مریضی ام
    • امید اس اس IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      این {...} فک کرده کسی نمیفمه به اسم من کامنت میزاره از آلمان هستی به شفر سلام برسون لنگی
    • مانی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      امید اس اس واقعا خدا شفات بده همه اون پستها رو خودت گذاشتی . فقط برای اینکه دیگران رو بدنام کنی و مثلا خودتو صاحب فکر رو اندیشه معرفی کنی سبک نگارش همه مثل همه و دقیقا مثل نوشته های خودته فیلتر شکن و لوکیشن ها نشون میده که همه ش مال خودته نکن بچه جان دوره اینکارها خیلی وقته گذشته . حداقل 10 سال
  • ارباب تاریکی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    یه لنگی شده بود مدیرعامل استقلال
  • آبدارچی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    سعدی علیه الرحمه هشتصد سال پیش درمورد افرادی مثل سعادتمند گفته بود : چو دزدی با چراغ آید گزیده تر بَرَد کالا !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی