تبریز در انتظار تراکتور گلزن‌تر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از مشکلات تراکتور در فصل گذشته به خط حمله این تیم مربوط می‌شد که زهر لازم را نداشت. در چند بازی ساسان انصاری و آزادی و... اصلاً انتظارات را برآورده نکردند که البته دیگر در تراکتور نیستند و منصوریان باید خط آتش جدیدی را در تراکتور بنا کند و البته از ساختار دفاعی تیمش هم غافل نشود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علیرضا منصوریان گفته سه بازیکن جدیدی که می‌خواستیم ۳۰ میلیارد تومان می‌خواستند که قید آنها را زدیم! تا اینجای کار حق با منصوریان است اما تراکتوری که پارسال در لیگ کلی مشکل داشت، در جام حذفی قهرمان شد که شایستگی‌اش را هم داشت اما نان اختلافات داخلی استقلال را هم خورد. با این حال منصوریان چاره‌ای ندارد جز آنکه تراکتور را تا حدی جوان کند. پارسال مسعود شجاعی اصلاً روی فرم نبود ولی حاج‌صفی و دژاگه بد کار نکردند و حتی دژاگه ستاره تیمش در فینال جام حذفی بود. حاج‌صفی هم با اینکه می‌گفت از یونان پیشنهاد دارد اما در نهایت ماندنی شد اما باید دید منصوریان در تراکتور می‌خواهد به اسم‌ها بازی بدهد یا آماده‌ها؟! اگر این سه بازیکن آماده باشند (مثل دژاگه که معمولاً خوب است) کسی نمی‌گوید چرا بازی کردند اما در بسیاری از بازی‌های پارسال شجاعی دوندگی و آمادگی لازم را نداشت و فیکس هم بازی می‌کرد. منصوریان خوب می‌داند که در تراکتور حتماً باید نتیجه بگیرد وگرنه عمر حضورش در تبریز زیاد نخواهد بود. در این راه او باید هرگونه تعارف و رودربایستی با ستاره‌ها را کنار بگذارد و فقط به آماده‌ها و با انگیزه‌ها بازی بدهد. خود منصوریان در جوانی فوتبالیست خوبی بود اما سال‌های آخر حضورش در استقلال آشکارا افت کرد اتفاقی که حالا برای مسعود شجاعی افتاده است و...

یکی از مشکلات تراکتور در فصل گذشته به خط حمله این تیم مربوط می‌شد که زهر لازم را نداشت. در چند بازی ساسان انصاری و آزادی و... اصلاً انتظارات را برآورده نکردند که البته دیگر در تراکتور نیستند و منصوریان باید خط آتش جدیدی را در تراکتور بنا کند و البته از ساختار دفاعی تیمش هم غافل نشود. در همین بازی آخر تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی، دفاع تراکتور در نیمه دوم واقعاً ضعیف بود و استقلال نیمه دوم می‌توانست حداقل ۵ گل بزند؛ همان‌طور که در نیمه اول تراکتور می‌توانست ۵ گل بزند و ۳ گل زد و در نهایت با همان سه گل هم بازی و جام را برد. تراکتور و منصوریان برای تقویت خط حمله حتماً فکری کرده‌اند و هواداران انتظار دارند نسبت به پارسال تیم گلزن‌تری را ببینند، تیمی که برای کسب سهمیه آسیا منتظر جام حذفی نباشد. تراکتور پارسال در لیگ چهارم شد اما قرار نیست امسال هم چهارم و حتی سوم شود. منصوریان که می‌گفت نباید از فرهاد مجیدی در استقلال توقع قهرمانی داشت حتماً بهتر از همه می‌داند که فوتبال‌دوستان تبریزی به کمتر از قهرمانی راضی نیستند به خصوص حالا که قهرمان جام حذفی هم شده‌اند. 
نکته: تراکتور مدت‌ها دنبال قوچان‌نژاد بود ولی این انتقال تا امروز انجام نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی