نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
۹ |
۰
نیازی به ثبت فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده نیست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران می‌گوید نیازی نیست فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده در این هیئت ثبت شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شجاع خلیل‌زاده که ۱۴ مهر قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده بود، امروز با سفر به قطر در آستانه حضور در تیم الریان قطر قرار گرفته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با ارائه مستندات خود به کمیته وضعیت به فسخ قرارداد خلیل زاده اعتراض کرده و از آنجاییکه همچنان وی را بازیکن خود می‌داند با ارسال نامه ای اعتراض‌آمیز به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده در صورت عقد قرارداد با این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد.

در این میان شائبه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به دلیل ثبت نشدن فسخ قرارداد شجاع در هیات فوتبال تهران می‌تواند از این موضوع هم به سود خود استفاده کند. عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران درباره این موضوع اظهار داشت: یک بازیکن می‌تواند روی یک کاغذ بدون مهر و امضاء فسخ قرارداد خود را اعلام کرده و حتی با یک پیامک این موضوع را به باشگاه اعلام کند اما اینکه فسخ قرارداد قانونی یا حق بازیکن بوده یا باشگاه محق است، باید در کمیته وضعیت مشخص شود و در این کمیته رای صادر می شود.

دبیر هیئت فوتبال تهران افزود: دلایل تفصیلی زیادی برای فسخ قرارداد وجود دارد اما بازیکن لیگ حرفه ای و لیگ برتری برای فسخ قرارداد نیازی به حضور در هیات فوتبال ندارد و تنها با اعلام به سازمان لیگ و ثبت در آن رسمیت پیدا می کند. پس از ثبت در سازمان لیگ هم کمیته وضعیت درباره فسخ قرارداد نظر و رای می دهد. شجاع خلیل‌زاده هم نیازی به ثبت فسخ قرارداد خود نیازی به تأیید هیئت فوتبال تهران نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    باشه جیره خوار کیسه ناپاک اما مطمن باش تیمتون با اون بازیکنان قلیونی و بی شخصیت بازم چیزی نمی شه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    برانکو دژی ساخته بود که هیچ کسی به هیچ طریقی نمیتونست درش نفوذ کنه و به پرسپولیس ضربه بزنه .ما هم رقبا رو شکست میادیم هم ناداورها رو وهم مافیای حامی تیم های خاص خلاصه تمام کسانی رو که بد خواه تیم بودن...رمز موفیت ما جم کردن حاشیه ها تیم توسط برانکو بود .دلیل اینکه همش دارن از شجاع مینویسن اینکه راه نفوذ به دژ رو از داخل تیم پیدا کردن و اون شجاع هستش که متاسفانه نمیتونن کنترولش کنن بجای انداختش بیرون ٬ نازشو میکشن برای همینه که میگم این بابا سم برا تیم .پرسولیس مال ما هوداراست و وظیفه ماست ازش مراقبت کنیم.همه ما باید فشار بیاریم شجاع رو بندازن بیرون وگرنه نمیشه تیمو جمع کرد و برمیگردیم به دوران قبل از برانکو.همه با هم حمایت از پرسپولیس....
  • غضنفر IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    رفتن این آقا خوشحالمون کرده مثل ترابی مثل طارمی اما یک سوال چرا بازیکن یک تیم خاص موفق به فسخ قرارداد نمیشن اما بازیکن اکثر تیم ها به راحتی فسخ میکنند؟!!!
  • Amir perspolis IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    اسمه بازیکن : هوادار مدت قراداد: مادام العمر رقم قرارداد: صفر ❤
    • كيسه سوز IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      اولا واسه من،،سنك محك تعصب شجاع،بود،،،با رفتن شجاع در دايره لغات من جيزي به اسم تعصب وجود نداره!!! من بعد هم هر بازيكني حرف از تعصب زد،،بايد با يشت دست توي دهنش زد و كفت،،حرف مفت نزن،،يول ميكيري كه بازي كني،،يس منت سر هوادار نزار..... تيم داشت ميرفت قطر بازيهاي آسيايي به شش تاشون ويزا ندادن،،و كلي داستان و تست كرونا و قرنطينه و از اين حرفا!!اون وقت شجاع ديروز يهو از بعضي حرفها ناراحت شد و بليط كرفت و بعد از ظهر رفت قطر!!كارى كه شجاع با يرسيوليس كرد عينا كارى بود كه علييور با يرسيوليس كرد..شجاع خيلي قبل تر از اين حرفها با قطريها بسته بود.هزار و يه جور انتقاد به رسول يناه دارم،اما در مورد شجاع و علييور صد در صد حق با رسول يناه بود،در مورد علييور ثابت شد،در مورد شجاع هم خواهد شد.. حرف آخر،،نيم فصل يا نهايتا آخر فصل،،آقا شجاع يشيمون ميشه،،ميخاد كه هوادارا ببخشن و اشتباه كردم و از اين حرفها!!!از الان هواداراي يرسيوليس بدونن،هر كدومشون كه خام اين حرفها ميشن،همونطور كه در مورد احمدزاده و رامين و طارمي شدن،بدونن،نه يرسيوليسي هستن،نه غيرت دارن!!!!شجاع واسه ابد براي يرسيوليس و هواداراش تموم شد..
  • Mohd IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    خوب که چی؟ مهم اینه که خلیل زاده پر پول ترانسفر هم پر شاهکار مدیران کار بلد
  • حميد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    هدف تقسيم جامها بين تيم هاي مطرح هست كه مديريت باشگاه و شجاع با تمام توان در پيشبرد اين هدف خواسته با ناخواسته قدم بر ميدارند . روزگار غريبيست ادمين
  • رضایی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    هر کس بره و هرکس که بیاد وهر چه که پیش آید ما هستیم و پرسپولیس می ماند سر بلند و محبوب در اوج بر بام فوتبال آسیا .
  • ناشناس IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    این آقا تو پرسپولیس خلیل زاده شد.مطمئن باش با رفتتنت اسمت برای همیشه از پرسپولیس میره و محو میشی.عین پیام صادقیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی