نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید قلیچ: چرا دعوت نشدم؟ لابد باکلاس‌ها را می‌خواستند به مجلس ببرند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس از دعوت نشدش برای نشست با نماینده‌های مجلس گله کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علی پروین پس از پایان نشست پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلایه کرد که چرا محمد دادکان، محمد مایلی‌کهن، ضیا عربشاهی و وحید قلیچ دعوت نشده‌اند؟ به همین بهانه سراغ خود وحید قلیچ رفتیم‌.

مصاحبه اخیر علی پروین را خواندید؟
بله ولی چه بگویم؟! 

حمید درخشان بابت عدم دعوت به مجلس شورای اسلامی ناراحت و گله‌مند بود. شما گلایه‌ای ندارید؟
دعوت نشدم؟ لابد می‌خواستند آدم‌های باکلاس را به مجلس ببرند و ما هم که...  

قشنگ معلوم است که ناراحت هستید؟
ایرادی ندارد. این هم یک داستان از طرف خودی‌هاست. نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقصر نیستند. این برنامه‌ریزی از طرف خودی‌ها بوده و صلاح دانسته‌اند وحید قلیچ نباشد!

حمید درخشان مدعی بود که 14 سال در پرسپولیس توپ زده و پس از علی پروین و محمد مایلی‌کهن بیشترین سابقه بازی را دارد. شما چند سال در پرسپولیس بازی کردید؟
من 12 سال در پرسپولیس بازی کردم اما کسانی را در نشست پیشکسوتان با نمایندگان مجلس دیدم که روی هم 2 سال سابقه بازی در این تیم را ندارند. با این حال نه گله‌ای دارم و نه گلایه‌ای! سال‌هاست وحید قلیچ را فراموش کرده‌اند. 

پشیمان نیستید 12 سال بدون پول و دستمزد آنچنانی در پرسپولیس توپ زدید؟
نه، تمام سرمایه من وحید قلیچ و امثال من، مردم و هواداران پرسپولیس هستند. همین که در کوچه و خیابان یا اینستاگرام هنوز وحید قلیچ و بازی‌هایش را به یاد دارند و محبت می‌کنند برایم کافی است. 

بگذریم! راستی نظر شما در خصوص عملکرد حامد لک در پرسپولیس چیست؟
همین ابتدا بگویم که من خیلی حامد لک را دوست دارم. دوست هم دارم در پرسپولیس موفق باشد و او از تجربه لازم هم برخوردار است اما...  

اما چه؟
ببینید حامد لک شروع خوبی در پرسپولیس داشت و در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید اما باید این درخشش تداوم داشته باشد. کار حامد لک تازه در پرسپولیس شروع شده است. 

یک‌جورهایی هم توقعات از لک بالا رفته. این‌طور نیست؟
صددرصد همین‌طور است. او باید تمرکزش را فقط روی تمرینات و بازی‌های پرسپولیس بگذارد. در پرسپولیس همیشه توقع بالاست و مربوط به امروز و دیروز هم نیست. از قدیم‌الایام و زمانی که ما هم بازی می‌کردیم انتظارات مردم بالا بود. شما به عنوان بازیکن پرسپولیس حق اشتباه نداری و باید همیشه بهترین و بدون اشتباه باشی. 

حامد لک می‌تواند بهتر از علیرضا بیرانوند شود؟
علیرضا بیرانوند 4 سال در پرسپولیس تداوم داشت و حامد لک هم اگر اشتباه نکنم 30 ساله است. این شاید قیاس درستی نباشد چون علیرضا بیرانوند به هرحال در یکسری مسائل از لک جلو افتاده است. 

شما که با علیرضا بیرانوند دچار مشکل شده بودید.
دلیلی ندارد اگر مشکلی داشته باشم پا روی حق بگذارم. حامد لک هم در پرسپولیس فرصت خوبی دارد که خودش را اثبات کند و به پیراهن تیم ملی برسد. من استیل و سبک گلری حامد لک را دوست دارم و امیدوارم موفق باشد. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    yeky az in agha beporsad chera bayad daevatat konad? khodat migoyee ke bi class hasthy? chetoury in agha aslan darvazeban boudeh
    • ارتش سرخ IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      ی سرچ کن میفهمی
  • علیمحمد US ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    وحید قلیچ با کلاستر از تمام دعوت شده ها میباشد حرف نداری اینو یک استقلالی میگه
  • فرح IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    نماینده وزارت ورزش نیومده بود ،میدونین یعنی چی؟یعنی اون تجمع یه شامورتی بازی بیشتر نبود ونیازی نبود باشن ،چون باشگاه خودشون بود ،بعد وحید قلیچ میگه منو نبردن خخخخخخ
  • اهورایی آبی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    اتفاقا آقای قلیچ از خانواده درست و بچه اصیل تهرون هستند. به شخصه ایشان را میشناسم، کلاس در فوتبال با کلاس دانشگاه متفاوت است. قطعا لحن یه فوتبالیست ده ۵۰ و ۶۰ با اساتید دانشگاه متفاوت است. اما کن یادمه قلیچ با گردن آسیب دیده جلوی استقلال بازی کرد و پنالتی مجید نامجو را هم گرفت. این یعنی برای یه جان میتونه الگو دروازه بانی باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی