جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
۰ |
۰
بردهای باارزش میلان و تاتنهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته اول لیگ اروپا با برتری‌های ارزشمند میلان و تاتنهام با ۳ گل مقابل رقبا پایان یافت.

خبرورزشیلیگ اروپا؛ هفته نخست لیگ اروپا با برتری‌های میلان، تاتنهام و لسترسیتی که همگی ۳ گل به حریفان‌شان زدند، پایان یافت.


در گروه G براگا با ۳ گل مهمانش آاک آتن را مغلوب کرد. در این بازی کریم انصاری‌فرد از ابتدا تا دقیقه ۶۲ در ترکیب تیم یونانی بود.

لسترسیتی دیگر بازی این گروه را با ۳ گل از زوریا لوهانسک برد. مدیسون، بارنس و ایهناچو در دقایق ۲۹، ۴۵ و ۶۷ برای روباه‌ها گل زدند. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا در لیست تیمش حضور نداشت.

شادی گل کلچی ایهناچو بازیکن لستر پس از گلزنی مقابل زوریا


در گروه H، میلان در خانه سلتیک برد مهمی را با نتیجه ۳ بر یک کسب کرد. کرونیچ، دیاس و هاوگه در دقایق ۱۴، ۴۲ و ۹۰ برای روسونری گل زدند و الیونسی در دقیقه ۷۶ تنها گل تیم اسکاتلندی را به ثمر رساند.

اسپارتاپراگ در دیگر بازی این گروه در خانه خودش ۴ بر یک به لیل باخت.


در گروه I، ویارئال با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ از سد سیواس‌اسپور ترکیه گذشت. کوبو، باکا، فویت و آلکاسر (۲ مرتبه) در دقایق ۱۳، ۲۰، ۵۷، ۷۴ و ۷۴ برای زیردریایی زرد گل زدند.


در گروه J، لودوگورتس رازگراد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آنتورپ شد. در این بازی علیرضا بیرانوند روی نیمکت تیم بلژیکی نشسته بود.

تاتنهام در دیگر بازی این گروه با ۳ گل لاسک اتریش را برد. لوکاس در دقیقه ۱۸، آندراده (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۲۷ و سون در دقیقه ۸۴ در این دیدار گلزنی کردند.

شادی بازیکنان تاتنهام در دیدار مقابل لاسک


در گروه I، نبرد دیناموزاگرب و فاینورد برنده نداشت و گلی هم ردوبدل نشد. صادق محرمی مدافع ایرانی تیم دینامو روی نیمکت تیمش بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

دیدار ولفسبرگر و زسکامسکو هم در این گروه با تساوی یک-یک به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی