نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش کریم باقری به انتشار فیلم مهدی رسول‌پناه علیه شجاع خلیل‌زاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری مربی پرسپولیس گفت: صحبت‌های رسول‌پناه جالب نبود و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد. بهتر است سرپرست باشگاه هر چه زودتر این اتفاقات را جمع و جور کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس این روزها اسیر حواشی زیادی شده و همین موضوع شکاف زیادی بین مدیریت این باشگاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی هواداران ایجاد کرده است.

جدایی شجاع خلیل‌زاده و پیوستن او به تیم الریان قطر که به ادعای رسانه‌های قطری رسمیت پیدا کرده، یکی از بدترین اتفاقاتی بود که می‌توانست  برای فینالیست لیگ قهرمانان پیش بیاید. در این میان برخی از هواداران پرسپولیس مدیریت این باشگاه را مقصر این جدایی می‌دانند و برخی دیگر  اعتقاد دارند خود شجاع تمایلی به ماندن نداشت و به خاطر شرایط مالی بهتر راهی قطر شد.

کریم باقری پیش‌تر قولی به هواداران پرسپولیس مبنی بر ماندن خلیل‌زاده داده بود که به هر دلیل عملی نشد. او در مصاحبه با تسنیم درباره انتشار فیلمی از رسول پناه علیه شجاع خلیل زاده گفت: «بله کلیپ را دیدم. متأسفانه چنین اتفاقاتی جز اینکه برای تیم حاشیه درست کند، نتیجه دیگری ندارد. بهتر است هر مسئله‌ای که در تیم و باشگاه وجود دارد در همین خانواده پرسپولیس بماند و به این شکل در فضای مجازی پخش نشود. واقعاً نمی‌دانم چرا رسول‌پناه این حرف‌ها را زده و باید بگویم صحبت‌هایش جالب نبود و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد. بهتر است سرپرست باشگاه هر چه زودتر این اتفاقات را جمع و جور کند، چرا که در این چند روزه اتفاقات خوبی برای باشگاه رقم نزده است.»

ویدیو| صحبت‌های جنجالی مهدی رسول‌پناه علیه شجاع خلیل‌زاده: او سم باشگاه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    خب ماجرای شجاع هم تموم شد و به خاطرها پیوست درست مثل علیپور و ترابی، در همه موارد به صورت یک طرفه بازیکن بی مسئولیت و مقصر جلوه داده شد، شاید باید منتظر پروژه جدید رسول پناه برای فراری دادن یکی دیگه باشیم. برای شجاع آرزوی موفقیت دارم اما هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست. امیدوارم آقا کریم و آقا یحیی خودشون این حواشی رو مدیریت کنند. چون امیدی به مدیریت باشگاه نیست که هیچ احتمالا حواشی تازه ای هم به راه خواهند انداخت.
    • بابا مسعود IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      چهل ساله با رسانه و مافیاهای لونگی همه چیز باشکاه لونگ رو سانسور کردید و برای مابقی تیمها حاشیه درست کردید تا راحت جام اسنپی بگیرید.. فکر کردید فوتبال زور ولابی بازی است‌‌..؟؟
    • وحید IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      روزنامه قحط بود با تسنیم حرف زدی کریم جان
  • Retired IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    اين روزا پرسپوليس مثل يه ديوار آجرى ميمونه كه دم ساعت يه دونه آجرش را بيرون ميكشند تا حد فروپاشى حداقل نيت شان اين است . حيف از اين تيم فوق العاده كه دستخوش اين همه حاشيه شده ، عزيزان به خدا هيچ تيمى تو دنيا متكى به يك يا دونفر نيست چون بازيكنانى كه رفتند جايگزين خواهند شد و زندگى ادامه خواهد داشت . با حمايت و همدلى ارتش سرخ را قوى تر از هميشه راهى فينال اسيا و ليگ بيستم كنيم . استقلال سپاهان تراكتور و فولاد يه روز شما هم قهرمان ميشيد ولى not yet .
    • مجهول الهویه IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      but not anytime soon
  • درود بر رسول پناه IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    آقا تورو خدا کاری نکنین که صدای آقا کریم هم دربیاد این بابا یه گوشه داشت نون و ماستش رو میخورد و چند میلیاردی میگرفت نکنین اینکار رو صدای همه رو در آوردین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • 000 US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      رسول پناه ببین چه کرده که استقلالی های فرومایه طرفدارش شدند
    • شهرام۶۶ CA ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      تو هم برو بخور خخخخخخخخخخخخخخ
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    دوستان اگه پرسپولیسی هستید خواهشا جو تیمو بهم نزنید .نگرانی شما رو درک مینکم ولی دیگران از همین گرانی شما سواستفاده میکنن در جهت تضعیف روحیه بازیکنان.مگه تمام سال هایی که قهرمان شدیم غیر از این بوده، خیلی از بازیکنان کلیدیمون رفتن حتی زمانی که پنجره مون بسته بود ولی دیدید حتی یک سال با بازیکنان ذخیره هم قهرمان ایران شدیم و هم رفتیم فینال اسیا . یادتون میاد کلا چند تا ازبازیکن داشتیم ؟ امسال که از لحاظ بازیکن وضعیتمون عالیه و بهترین پرسپولیس رو حداقل تو ۲۰ سال اخیر داریم. این دو نفر هم که تازه جدا شدن هیچکدوم کلیدی نبودن اقا شجاع که منبع سوتی هم بود تازه.پس بجای ناله و شکایت فقط حمایت از بایکنان تیم . مطمعنم امسال هم قهرمان اسیا میشیم و هم جامهای ایران رو درو میکنیم ببینین کی گفتم....
    • مهدی تونل ساز IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      اون جام هاتون همه ناپاک هستن.. این اتفاقات تنها گوشه ای از اتفاقات و مصیبت هایی است که مافیای لونگ و وزارت لونگی و آل مسعود بر سر استقلال طی این چند سال آوردن...حق تون است پس بکشید...
    • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      مهدی تونل ساز تونلی که شماها برا خودتون ساختین تونل محاقِ اگه دوست دارید تا ابد اونجا بمونید به خودتون مربوطه ولی بدونید جایی که ما هستیم بیرون تونل خیلی روشن و زیباست ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی