جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
۱ |
۰
۵ بازیکن شهرخودرو کرونایی شدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تست کرونای ۵ بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو خراسان مثبت اعلام شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از انجام تست PCR در اولین جلسه تمرینی شهرخودرو در مشهد، تست کرونای ۵ بازیکن این تیم مثبت اعلام و ابتلای آنها به کووید۱۹ تایید شد.

علی اعظم معادی پزشک تیم فوتبال شهرخودرو با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در حالی که فاصله زیادی تا شروع لیگ‌برتر نداریم، علیرغم سخت‌گیری و رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی، پنج بازیکن ما همچون علی نعمتی، امید منصوری، میلاد فراهانی، علی طاهران و امیرحسین نعمتی دچار بیماری کرونا شده‌اند و بلافاصله به قرنطینه رفته‌اند.

وی از اقدامات پزشکی مورد نیاز برای بهبود کامل بازیکنان مبتلا خبر داد و گفت: تمامی داروهای تقویتی و مورد نیاز این بازیکنان را به قرنطینه آنان ارسال کرده‌ایم تا انشاالله با سلامتی کامل به جمع تیم بازگردند.

گفتنی است پیش از این نیز علی سامره و محمد نوازی، مربیان شهرخودرو که تست کرونا آنها در واپسین روز اردوی تهران مثبت اعلام شده بود در حال گذراندن دوران قرنطینه خود هستند و هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    لیگ امسال برگزار نخواهد شد. فدراسیون باید این ماهای سرد سال را تعطیل کند تا مثل پارسال در روز های گرم سال لیگ را بر گزار کند. وگرنه تیم های ایرانی نمی توانند 30 هفته تمام پروتکل های بهداشتی را با هزینه گزاف رعایت کنند. پرواز اختصاصی هتل اختصاصی زندگی اختصاصی چند ماهه بازیکن... هزینه دارد. ان هم برای تیم هایی که در خرج خود مانده اند. یک راه دیگر هم هست .. لیگ را به چهار گروه چهار تیمی تقسیم کنند . و هر گروه در یک شهر مثل تهران تبریز مشهد و اهواز بازی کنند. و تیم های صعد کرده حذفی بازی کنند . انوقت هم قرنطیه راحت می شود و هم هزینه. تیمی که حق پخش ندارد پول بلیط ندارد پول دور میدان ندارد چه فرقی دارد چند تا بازی کند تا قهرمان شود. اقایان کرونا شوخی ندارد لیگ را تعطیل کنید جان مهمتر از جام هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی