علیرضا نیکبخت واحدی: امیدوارم محمد نادری مثل خودم باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال پس از پیوستن نادری به آبی‌پوشان به خبرورزشی گفت: امیدوارم میلیچ هم حفظ شود تا یک زوج فوق العاده را تشکیل بدهند.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ علیرضا نیکبخت واحدی درباره تجربه خودش از انتقالش از استقلال به پرسپولیس و بازیکنانی که چنین اقدامی را تجربه می کنند با ما همکلام شد و البته درباره نادری و پستش که هم پستی خود اوست نیز صحبت کرد. 

آقای نیکبخت! نادری از پرسپولیس به استقلال رفت
بله! به این بازیکن تبریک می گویم و می توانم بگویم به تیم خوبی آمده و برایش آرزوی موفقیت دارم.

این چالش را چطور ارزیابی می کنید؟
خب این اقدام کار هر بازیکنی نیست و باید بتوانند روحیه بالایی داشته باشند و خودشان را برای هر چالشی آماده کنند.

نادری را در این ارتباط چطور بازیکنی می بینید؟
او بازیکن حاشیه داری نیست. اصلا یادم نمی آید خیلی از او مصاحبه دیده باشم. این قبیل جابجایی ها در فضای حرفه ای این دوره که در آن هستیم خیلی راحت تر است. بازیکنی بی حاشیه به راحتی می تواند در هر دو تیم بازی کند و هیچ خطری هم به لحاظ برخورد تلخ هواداران آزارش ندهد. نادری در پرسپولیس هم که بود بازیکن محبوبی بود و ارتباط خوبی با هواداران داشت.نه آنقدر خودش را متعصب نشان داد که چنین روزهایی نتواند از این تیم جدا شود و نه اینقدر بازیکن بدی بود که کسی از جدایی اش ناراحت نشود. او حرفه ای رفتار کرده و این را قطعا در ادامه هم خواهیم دید.

تجربه بازی در یک تیم پرطرفدار مثل پرسپولیس چقدر به او کمک می کند که در استقلال موفق باشد؟
البته او بی تجربه اینچنینی راهی پرسپولیس نشده بود و قبلش در تراکتور هم توپ می زد. ولی خب حالا قطعا بهتر از دو تیم قبلی می تواند با جو یک تیم پرطرفدار کنار بیاید چون تجربه بیشتری دارد. ضمن اینکه الان که دیگر لیگ بدون تماشاگر برگزار می شود اصلا بحث این مسایل مطرح نیست. نادری می تواند خیلی راحت به فوتبالش مشغول شود.

شما سالها در استقلال، پرسپولیس و تیم ملی دفاع چپ بازی می کردید و می دانید یک دفاع چپ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
بله! اول باید دید فکری می خواهد از او در چه سیستمی استفاده کند. 2-5-3 یا 2-4-4؟ مثلا در دفاع 4 نفره مهم این است که پیستون ها دونده باشند و دائم در رفت و آمد باشند. رفت و برگشت بازیکن به نیمه خودی خیلی مهم است و از طرفی بازیکن خوب در چپ یا راست باید بتواند ارسال های به موقع و در حرکت داشته باشد. چنین بازیکنی می تواند تیمش را در یکی از دو جناح راست یا چپ بیمه کند. 

قد و قواری خوبی هم دارد. تقریبا شبیه خود شماست؟
امیدوارم بازی اش هم مانند من باشد(خنده).

میلیچ چه می شود؟
نمی دانم قرار است بماند یا نه ولی این را مطمئنم اگر میلیچ را حفط کنند می تواند یک خط جلو برود. او یک بازیکن کاملا حرفه ای است و بهترین عملکرد را در دیدارهایی که به میدان رفت داشت. امیدوارم میلیچ هم حفظ شود تا یک زوج فوق العاده را تشکیل بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    من نمی دونم فاز این لونگی ها چیه؟؟ ۲۰۰ هزار تا برای بشار رسن میتونن جور کنن ولی برای استرا ۱۵۰ جور نمیشه!! پول عربها وقتی مهدی ترابی و شجاع و علیپور رو وسوسه میکنه و میره بعد میندازن گردن رسول پناه..! وقتی ۷ تا بازیکن تاپ لیگ رو گرفت..طلب برانکو رو دادن ..پول بشار رو جور کرد ...تقویم لیگ رو عقب اتداخت ..سوپر جام رو عقب انداختن...با شانس و وی آی آر تیم رو برد فینال آسیا ..حالا همه دشمن لونگ شدن؟؟؟!!
    • نادی الکیسه حکومتی AT ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      متاسفانه شرم سار کیسه کش اشتباهی به تو مثبت دادم!!! حالا نمی خواد ثابت کنی که چه کیسه کش هوچی و دروغگویی هستی؛ شماها به جز تهمت و انگ زنی و هوچی گری و دروغگویی کار دیگری بلد نیستید.
    • Mohammad IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      وجدانا استقلال اگه لیستشو نگاه کنی توی هر پست دو تا بازیکن خوب داره اگه امسال نتیجه نگیر واقعا نمیدونم باید چی گفت فقط مونده کریمی اونهم بمونه استقلال واقع پر ستاره ترین تیم این فصل لیگ هست. البته یک قانون نا نوشته در لیگ ایران هست که همیشه تیم پر ستاره اونجور که باید نتیجه نمیگیره نمونش تراکتور توشاک و لیکنز سپاهان قلعه نویی استقلال اخرین فصل حضور قلعه نویی در این تیم پرسپولیس رویانیان و زمان علی دایی که دوم لیگ شد
  • 000 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    این هم این وسط یه پارارزیتی میندازه که یعنی من هم هستم ها بابتبرودوغت رابنوش ..
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    خب بمب اونیه که خون رقیب رو بجوشونه ، مبارکمون باشه واقعا بازیکن باکیفیت و قابلیه میتونه یکی از بهترین خرید فصل باشه..آرزوی هر بازیکنیه بیاد تو تیم پر افتخار استقلال، امیدوارم بدرخشه..فکر کنم نادری پارسال زمان کالدرون وینگر و هافبک چپ هم بازی کرد که عااالی بود بازیکن خیلی خوبیه خدا کنه میلیچ هم برگرده با جذب نادری و بازگشت میلیچ چپ استقلال بیمه میشود، خدایی چپ تیم ما امسال پر قدرت میشه..به امید موفقیت تیم محبوبم *استقلال*..
    • martiz IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      خخخخ بلی بلی مبارکتون باشه..اینم یه آوانس از پرسپولیس واس تیم زاقارت شما.. ببینیم میتونین دوزار پیشرفت کنین یا بازم بهونه میارین
    • 000 TW ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      تیم شماکه عرضه بازیکن سازی نداره بازیکن میسازیم میدیم بهتون حالش راببرید حالاببینیم امسال دیگه چه بهانه ای داریدبرای ناکامی هاتان
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    این انتقال جدیدی نیست. تا الان ده ها مورد بوده و بعد از این هم خواهد بود به جز مورد هاشمی نسب که با اون رفتار و واکنشهای دربی بغرنجترش کرد چیز خاصی یادم نمیاد که خیلی عجیب باشه. فتح ابادی شاهرخ بیانی عابدزاده نامجو انصاریان علیزاده ترابیان خب بله یه حواشی بوده ولی هیچ چیز خاصی که در حد فاجعه باشه نبوده چیزی که خیلی آزارنده و برخوزنده است تفاوت ۵ میلیاردی واسه تیمیه که بازیکناش و پیشکسوتاش و هواداراش یا می نالن یا دادبیداد میکنن که حوصله خودشونم سر رفته.
  • sadeq,red IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    میگه امیدوارم مث خودم بشه، خخخخخ یعنی دربدر
  • کیسه السقوط الدسته سوم IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    مهم نیست پشیمان میشه وبرمیگرده .مکتب کیسه مکتب دروغ وریاوحقارته.نادری درپرسپولیس چهره شد.به این نیکبخت افتاب پرست بگیدیادته ازکیسه پرتت کردن وپرسپولیس بهت شخصیت داد؟
  • بابای مراد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    این بابا قیاس نکنید با رضا شاهرودی محرمی مقایسه کنیید مژتبا اگه دوران فقر فوتبال نبود مثلا الانه بود تو لا لیگا توپ میزد تلف شدند تو اون دوران ...
  • محسن IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    لنگی هرررررررری، خخخخخخ، پماد بدم خدمتتون واسه جایی که می سوزه
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    خیلی هم عالی قشنگ دارن حواس هوادار و ب چیزای الکی پرت میکنن و خیلی اروم تیم و قلع و قم کردن یکی یکی ستاره هامون و بخشیدن ولی مهم نیست مهم فقط و فقط نام بزرگ پرسپولیسه
  • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    خودتم هیچ ....نبودی.کنه
  • ابرام US ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    امید وارم هیچ تنا بنده ای به سر نو شت تو دچا ر نشه یا غیا ث المستغیثین !
  • 6 IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    كيسه كيسه ايرين پلاست....
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بدبخت نیکبخت تا دیروز که به باشگاه کیسه راه نمیدادن الان میاد که بگه من شستقلالیم اره تو همونی هستی که میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی