نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئیس کمیته المپیک: انتظار انصراف هیچ کشوری از توکیو را ندارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت که انتظار ندارد هیچ کشوری به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو انصراف بدهد.

خبرورزشی/ المپیک؛ توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در یک گفت‌وگوی اینستاگرامی با «یوهانس وتر» پرتابگر نیزه آلمانی به برخی مسائل پرداخت.

وی به همه ورزشکاران پیشنهاد داد و اعلام کرد که می‌توانند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشند، حتی اگر کشوری با تعداد بالای مبتلایان به ویروس کرونا مواجه باشد.

باخ در این باره گفت: ورزشکاران هیچ مسئولیتی در قبال ویروس کرونا ندارند. اگر تست آنها منفی باشد و از مقررات و پروتکل‌های بهداشتی تبعیت کنند، باید فرصت شرکت در المپیک را داشته باشند. من همچنین انتظار ندارم که هیچ کشوری از حضور در المپیک انصراف بدهد. همه ۲۰۶ عضو کمیته بین‌المللی المپیک مصمم به حضور در این رویداد هستند.

المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار بود امسال برگزار شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا به تابستان سال آینده موکول شد و پس از آن نیز بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شود.

تاکنون در کشور ژاپن به عنوان میزبان این بازی‌ها نزدیک به ۹۵ هزار مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده و ۱۶۸۵ نفر نیز فوت کرده‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد این ویروس در مقایسه با سایر کشورها تحت کنترل بیشتری قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی