نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رئال‌مادرید ال‌کلاسیکوی کرونا را فتح کرد؛ بارسلونا پس از ۴ سال در نوکمپ باخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌کلاسیکوی شماره ۲۷۸ در حالی که تماشاگر نداشت به سود رئال خاتمه یافت تا اولین ال‌کلاسیکوی کومان با بارسلونا تلخ تمام شود.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ ال‌کلاسیکوی ۲۷۸ امروز در ورزشگاه نوکمپ در حالی آغاز شد که هیچ هواداری روی سکوها نبود. در اتفاقی نادر پیش از این بازی هم بارسلونا و هم رئال‌مادرید در بازی هفته قبل‌شان در لالیگا شکست خورده بودند و نیاز مبرم به پیروزی داشتند. رئال در نهایت ۳ بر یک این دیدار را از بارسلونا برد تا هم ناکامی‌ها را جبران کرده باشد و هم بعد از ۴ سال چند ماه در نوکمپ پیروز شود.

در حالی که ال‌کلاسیکو ۱۸ سال اخیر فقط یک مرتبه بدون‌گل تمام شده بود، دقیقه ۵ مشخص شد این بازی هم بدون‌گل نخواهد شد. اولین موقعیت جدی رئال را بنزما با پاس در عمقش خلق کرد و والورده با شوتی محکم این واسه را به قعر دروازه بارسا فرستاد. 

شادی گل فدریکو والورده برای رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو

اما بارسا خیلی زود جبران کرد. دقیقه ۸ پاس آلبا را در دهانه دروازه فاتی تبدیل به گل کرد.

شادی گل آنسو فاتی برای بارسلونا در ال‌کلاسیکو

بعد از گل‌های بازیکنان جوان، مسی و بنزما برترین گلزنان دو تیم در ال‌کلاسیکو فرصت‌هایی داشتند که کورتوا و نتو مهار کردند. در نهایت این نیمه با همان دو گل دقایق ابتدایی تمام شد.

دقیقه ۶۳ راموس پنالتی‌ای که گرفته بود را به آرامی وارد دروازه بارسا کرد. داور در این صحنه بعد از اعتراض راموس با استفاده از VAR پیراهن کشیدن لانگله را پنالتی تشخیص داد.

پنالتی سرخیو راموس در ال‌کلاسیکو

کومان با به میدان فرستادن گریزمن، دمبله و ترینکائو تلاش کرد از باخت در اولین ال‌کلاسیکو فرار کند.‌ با این حال رئال هم حملات خطرناکی داشت و حتی توانست گل سوم را هم بزند. مودریچ دقیقه ۹۰ این گل را به ثمر رساند.

شادی گل مودریچ در ال‌کلاسیکو پس از گلزنی برای رئال

در پایان نتیجه ۳ بر یک پابرجا ماند تا این بازی همانند بازی برگشت فصل قبل هم به سود رئال تمام شود. با این برد رئالی‌ها ۱۳ امتیازی شدند و به صدر جدول رفتند. بارسا هم با تحمل دومین شکست متوالی ۷ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جای گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بارسا خیلی بی انگیزه نیمه‌دوم بازی کرد اصلا انگار هیچ انگیزه ای برای موفقیت نداشتند !!!! اینو باید کومان درست کنه ! فقط نمی فهمم چرا بارسا دوتا مدافع خوب نمیگیره لنگله و پیکه واقعا معضل بزرگ بارسا هستند
  • حسن پرسپولیسی قوژد GB ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بهتر تیتر این باشه وار بازی رو برای رئال درآورد
    • فرشاد IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      اگه منظور شما اشتباه در اعلام پنالتیه (که درست اعلام شد) گل مودریچ که کاملا درست بود را چی میگی؟باز هم نتیجه دو بر یک بنفع رئاله،یه کم منطق هم خوبه داشته باشی.
    • حسن پرسپولیسی قوژد GB ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      نه منظورم پنالتی که وار برا بارسا نگرفت واینور به سادگی وار پنالتی گرفت
  • پارسه GB ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بیخود نیست اسمشون روار مافیادرید هست
  • MO.LIVER IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    به نظرم رئال در نیمه اول و بعد از به تساوی کشیده شدن بازی،تحت فشار حملات بارسا بود که واکنش های کورتوا ناجی مادریدی ها بود. اما در نیمه دوم ورق برگشت و زیدان توانست با تکیه بر سرعت مهاجمان خودش،از ضعف خط دفاعی بارسا(به خصوص مدافعان میانی) استفاده کرد و نتیجه لازم رو کسب کرد. بارسا با وجود اینکه مهاجمان زیادی رو وارد بازی کرد اما طرح و برنامه ای مانند نیمه اول برای هجوم ‌نداشت به نظرم یک پنالتی برای بارسا می توانست گرفته شود(دقیقه ۲۸ و تکل کاسمیرو روی مسی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی