۴
عکس| واکنش تند قلعه‌نویی به کم کاری ها در مبارزه با کرونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گل‌گهر سیرجان با انتقادات سرسختانه‌ای به کم‌کاری ارگان‌ها در ماجرای شیوع گسترده کرونا پرداخت.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ طی روزهای گذشته شاهد رکوردشکنی شیوع کرونا و همچنین قربانی شدن هموطنان‌مان هستیم. در این زمینه، کمپین‌های فراوانی برای رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی فعال شده است اما امیر قلعه‌نویی هم وارد عمل شد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام، به ماجرای کم‌کاری برخی ارگان‌ها در این زمینه انتقاد کرد.  

او در استوری خود نوشت: «بدترین اتفاقی که این روزها افتاده، عادت کردن به خبرهای بد است. کرونا هر روز غم تازه‌ای به دل آدم‌ها می‌نشاند و انگار جز چند سخنرانی کلیشه‌ای قرار نیست اتفاقی بیفتد. کرونا روزانه، بیشتر از دفاع مقدس که هشت سال با آن روبرو بودیم، قربانی می‌گیرد و عزمی برای مقابله با آن نیست. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک تصمیم درست و قاطع بگیرید. یکبار هم شده جان و سلامت مردم برای شما در اولویت باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    به ا ین میگن یه ایجنتِ کا ر بلد و همه فن حریف و زبل . اما توی انشایی که نوشته حیوونی ادبیات چنگیز خا نی رو فراموش کرده که دستمایه صفا و وفای ادیبانه آق کریم ( با نوع آب منگلی اش اشتباه نشه) وکیل الرعایه کنه و این شده که دم خروس « کل یومی» رو نمیشه قا یمش کرد . تازه با بی محلی خروسه هم یه جوری باید کنار میومد که خب ٬ میسر نشد . چه کار میشه کرد ؟ ===== زبان بریده به کنجی نشسته صُمٌ بُکْمْ ====== به از کسی که رود گم شود به جا ده قم ......... در پایا ن عرایضم سری به گلستا ن سعدی زدیم اما نمیدانم چگونه به خیابان سعدی نبش لا له زار رسیدیم . حالا تو این شلوغی و راه بندون چطوری یه دور نصفه و نیمه بزنیم که صدایی نیمه پر و نیم خالی با لحنی دلنشین بانگ بر آورد که : داداش دیر اومدی تهرون و زود هم میخوای بزنی به چاک و بری لواسون ک ما هم همون جا زدیم به چاگ و برگشتیم اصفهون ( ببخشید سیر جون ) ==== یه بیتی===== به کباب خانه رفتم به درون رهم ندادند ==== =====که تو پا چنا ر چه کردی که ۲ سیخ کباب خواستی . دیگه جا نداره یه بیت طلب شما. == والله پیش خارجی ها شرمنده شدیم. این چه وضعیه خبر ؟
  • مانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    مسخره تر از قلعه نویی خودشه . هفته پیش گفت بخاطر پرسپولیس و استقلال بازیها رو عقب انداختن و الان از جان مردم حرف میزنه بزرگوار کل یوم دارای خود شیفتگی زیادیه و دائم تو فکر حاشیه درست کردن و تهمت زدن به دیگرانه
  • deep blue IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    سلام هی آدم توی این عالم کرونایی وانفسا می خواد آروم بگیره و یه راه کاری برای قصه ی غصه هاش پیدا کنه و فقط ناظر بر اوضاع پیچیده روزمرگی روزمره گی بشه که یه دفه اتاق فکر دار و دسته ی سیسیلی دلالان معادن زیر خاکی که یه دفه سر از خاک پاک بر می کشند و آیینه ی تمام قد معلوم الحال کژِی ها ، بزرگوار کوچک از نفس افتاده را دوباره چون آچار فرانسه زهوار در رفته ی سماواتی و ارضی ، همسان عروسکان خیمه شب بازی بر سر چوب می کنند و برایش سناریویی می نویسند و او را بر خط می کنند و رندان روزنامه و خبر نگار که خود استخوان خرد شده این بازیهای کمیک هستند ، خبر را علم می کنند و چون مشاوران و اهداف اربابان زر و زور و باند مافیایی حیف و میل دسترنج کارگران زخم خورده ی معادن و کارخانه ها را می شناسند ، برای روشنگری هذیان های بیربط انجمن شاعران مرده تیتر می زنند که در این اوضاع قمر در عقرب ، به جای پرداختن به مو ضوعاتی که دغدغه ی امروز ورزش و فوتبال کشور است ، ناگهان مصلح اجتماعی و غمخوار وضعیت کرونایی کشور شود ، وزیر بهداشت و درمان می نالد و این نان به نرخ روز ، همسو با دغدغه ی ملی و جهانی می شود که باشد .......
  • احسان IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    اين متنو فكر كنم همون على معروف نوشته!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی