نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
۱۰ |
۰
۴ پرسپولیسی نامزد بهترین مدافعان لیگ قهرمانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین مدافعان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را اعلام کرد که در بین آن‌ها ۴ پرسپولیسی هم حضور دارند.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین مدافعان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در منطقه غرب را اعلام کرد. بر این اساس ابتدا در پست مدافع راست این مدافعان نامزد شدند: 

سیامک نعمتی (پرسپولیس)

یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی را به پست دفاع راست برد و او با نمایش بسیار خوبی که در این منطقه داشت توانست نگاه‌ها را به خود جلب کرد. پرسپولیس در ۷ دیدار خود در دوحه در جریان بازی گل نخورد و نعمتی علاوه بر دفاع در حمله نیز بسیار موثر بود.  

پدرو میگل (السد)

سلطان الغانم (النصر)

خوجی اکبر علیجانف (پاختاکور)

در پست مدافع میانی نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای این بخش را اینطور معرفی کرده است: 

محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

یکی از بازیکنان موفق در از سرگیری مسابقات. حسین کنعانی‌زادگان در سال ۲۰۱۹ به عضویت باشگاه محبوب خود پرسپولیس درآمد. این بازیکن ۲۶ ساله در پست خود موفق بود  و با ارسال‌های کامل، دوئل‌های پیروز  شده و مهار توپ بسیار خوب عمل کرد.   

شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

وقتی نوبت به آنالیز آماری می‌رسد، تعداد کمی از بازیکنان عملکرد خوبی مانند شجاع خلیل زاده داشتند اما تأثیر او بر پرسپولیس بسیار بیش‌تر از یک تکل یا تعداد دوئل‌های برنده شده است. همان‌طور که در پیروزی دیرهنگام تیم تهرانی مقابل التعاون دیدیم، این مدافع کاریزماتیک و پر سر و صدا گلزنی کرد. این بازیکن اکنون به تیم الریان قطر پیوسته است.

مایکون (النصر)

عبدالله مادو (النصر)

طارق سلمان (السد)

مهدی بن عطیه (الدحیل)

در پست مدافع چپ نیز این بازیکنان نامزد شدند:

عوید خمیس (النصر)

فرخ سیفیف (پاختاکور)

سعید آقایی (پرسپولیس)  

تعجبی ندارد که همه مدافعان پرسپولیس در فهرست نامزدهای بهترسین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا باشند چرا که این تیم عملکرد بسیار خوبی از نظر بازی دفاعی از خود ارائه داد و سعید آقایی نیز توانست علاوه بر بازی بسیار خوب در دفاع در زمینه ارسال و بازی هجومی نیز موفق عمل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    دفاع کیسه اینقدر ضعیف بود که حتی یکی از دفاع های این تیم جز گزینه های بهترین مدافع نبودند کیسه آبروی ایران را برد با عملکرد افتضاحش
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      به خاطر اینه که شیشپولیسی ها اتوبوسی دفاع می کردن ولی استقلال تهاجمی و زیبا بازی می کرد. البته اگه VAR بود شیشپولیس جلوی السد باید حذف می شد چون یک پنالتی برای السد نگرفتند و گل آل کثیر هم به دلیل هل دادن مدافع حریف خطا بود و برای استقلال هم یک پنالتی مقابل پاختاکور نگرفتند که در اسن صورت استقلال می رفت مرحله بعد و شیشپولیس حذف می شد.
  • GB ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    پس جای بازیکنان قلیونی ومدر ترین بازیکن آسیا کو
  • جوان ایرانی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    کیسه کش کجاس نیست ؟ اها اونا برای سلامتی ورزش میکنن
  • ؟؟؟ IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    دانشگر و غلامی هم نامزد بهترین تولید کننده حلقه با دود قلیون
  • Amir perspolis IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    وجدانن باید در تاریخ ثبت بشه یه تیم مقابل غول های آسیا که هر کدوم خط حمله ی زهردار و گرون قیمت داشتن هیچ گلی در جریان بازی نخورده و فقط از روی نقطه ی پنالتی گل خورد
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    برای همین کیسه با قرارداد ۱۲ میلیاردی مدافع پرسپولیس کبیر رو زد و برد دانشگر ۱۳ میلیارد وریا ۲۰ میلیارد میلیچ ۱۸ میلیارد و...
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    من خطابم به سعید آقایی و حسین کنعانی زادگانه ببینید چه قدر الان توی نظر سنجی ها هوادار حمایتتون می کنه ! روزی که از پرسپولیس می روید طوری بروید که هوادار ازتون راضی باشه ! اگه شجاع پرسپولیس می موند الان توی نظر سنجی اول می شد ولی رفت و آقای کنعانی هوادار به شما رای می ده ! وقتی جدا می شوید یادتون باشه مثل علیرضا بیرانوند جدا شوید ! واقعا چرا کتمان کنیم یک مقطع بیرانوند استقلالی بود ولی از دست استقلالیها ناراحت شد و اومد پرسپولیس نه موقع محرومیت تنهامون گذاشت نه نیم فصل پارسال دمش گرم از هزارتا پرسپولیسی با تعصب تعصبش بیشتره ! امیدوارم آقای سعید آقایی عزیز و کنعانی یادشون باشه اینو برامون مهم نیست اصلا پرسپولیسی بودید یا نه ! دوست داریم وقتی می روید از پرسپولیس مثل علی بیرانوند بروید! امیدوارم این شیر لر‌(علی بیرانوند) بتونه توی آنتورپ فیکس بشه ان شا الله❤❤❤
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    خواهشا خبرورزشی دیگه نگه شحاع پرسپولیسیه..شجاع دیگه از پرسپولیس رفت همونجور که از دل هوادارا رفت..هزاربار گفتم بازم میگم پرسپولیسی بودن لیاقت میخواد که شجاع نداره
  • فاطمه 88 IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    لطفا دیگه اسم شجاع رو نیارید کسی که ادعای با غیرتا رو نشون میداد زود تر از همه رفت با غیرتا رو باید موقع سختی شناخت که ۳۰ درصد قراردادشون رو بخشیدند کسایی بودند که در شرایط بی پولی باشگاه تمدید‌ کردن کسایی بودن که با وجود پیشنهاد خارجی جدا نشدند با اینکه میتونستند برن و از شجاع هم جوون تر بودن شجاع با ۳۲ سال لژیونر شد واقعا خجالت اوره تو این شرایط باشگاه ۲۰ ملیارد و از کجا به شما بدن اقای خلیل زاده اگه داشتن بازیکنا قراردادشون و نمیبخشیدن اگه داشتن پول برانکو رو میدادن تا پنجره مون باز بشه واقعا متاسفم . دوست دارم بهترینشون رای بیاره هر ۳ تاشون درخشیدند هم اقای کنعانی هم اقای نعمتی و هم اقا سعید عالی بودن . ایشالا قهرمامی اسیا . ایشالا پنجمین قهرمانی لیگ تا چشم حسودا کور بشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی