یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ |
۰
رقابتهای جهانی کشتی در آستانه لغو قرار گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان برگزاری رقابتهای جهانی کشتی ۲۰۲۰ به میزبانی صربستان همچنان بی سرانجام بوده و اتحادیه جهانی کشتی را با بلاتکلیفی و سردرگمی مواجه کرده است.

خبرورزشیکشتی؛ در حالی که اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده بود، رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ طی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود ولی این رقابتها همچنان با «اما و اگر» همراه است.

ابهام و سردرگمی در برگزاری این مسابقات با توجه به شرایط بحرانی کنونی که موج جدید شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و به ویژه کشورهای اروپایی آغاز شده، ادامه دارد و حتی اتحادیه جهانی کشتی هم با وجود اعلام قطعی برگزاری این مسابقات، با شک و تردید روبرو شده است.

از سوی دیگر انصراف تیم مدعی و پرستاره آمریکا از حضور در رقابتهای جهانی امسال هم مزید بر علت شده و هیچ بعید نیست دیگر کشورهای مدعی را هم تشویق به انصراف کند. ضمن اینکه روس‌ها نیز که تا همین چندی بیش اصرار فراوانی بر برگزاری مسابقات داشتند، غیر مستقیم از لغو احتمالی این دوره از رقابتها خبر دادند.

به هر حال اتحادیه جهانی کشتی برای چندمین بار در سال جاری میلادی بر سر دوراهی قرار گرفته و با وجود اعلام قطعی بودن برگزاری این مسابقات در همان تاریخ قبلی، دوباره به صرافت اتخاذ تصمیم جدیدی افتاده است.

بر همین اساس گفته می‌شود اتحادیه جهانی کشتی قرار است رأی نهایی خود در خصوص برگزاری یا لغو رقابتهای جهانی امسال را روز ۱۵ آبان ماه اعلام کند. تصمیمی که از ابتدای سال جاری تاکنون چندین بار تغییر کرده و تنها دستاورد آن، عدم ثبات و اطمینان در سیاست‌گذاری‌های کلان این رشته بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی