نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
به این مدیر بگویید به پرسپولیس بیاید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

می‌گویند مشکل برای بازگشت دادکان به فوتبال از دو جنبه قابل بررسی است؛ نخست اینکه او هنوز به طور قطعی به پیشنهاد بزرگترهای پرسپولیس پاسخ نداده و دوم موافقت وزارت ورزش و جوانان است که طبعا در این چند سالی که قدرت دست آنها بوده، مدیرانی مانند دادکان هیچ سهمی در فوتبال کشور نداشته‌اند.

خبرورزشیآرتین زهرابی؛ آنچه در پرسپولیس اتفاق افتاد و خیلی چیزها در این باشگاه زیر سوال رفت، حوادثی نخواهد بود که بر کلیت تیم بی‌اثر باشد. ترکش‌های همه آنچه در این چند روز گذشته دیدیم، به طور واضح تاثیرش را خواهد گذاشت و تیمی که یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیاست در تله‌ای بزرگ گرفتار شده است.

بیرون آمدن چند ویدیو و فایل صوتی از سرپرست مستعفی باشگاه و جدایی برخی بازیکنان، نشان داد تیمی که چند سال منسجم به کارش ادامه داد، چگونه وارد یک مسیر پر پیچ و خم شده است.  حالا نه فقط به خاطر رقابت‌های لیگ برتر که برای بازی بزرگ پرسپولیس در آسیا باید به فکر راه چاره باشیم؛ انتخاب‌های وزارت ورزش و جوانان که دیگر جای بحث و جدل ندارد و آنقدر در این زمینه اشتباهات بزرگ صورت گرفته که بهتر است به سلیقه وزیر اعتماد نکنیم! احکام صادر شده برای مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نشان می‌دهد تصمیم‌سازان حوزه ورزش، فاقد نگاه تخصصی و حکیمانه هستند؛ در نتیجه هر بار آنها تصمیم می‌گیرند و مدیر تازه‌ای را برای یکی از این دو باشگاه انتخاب می‌کنند، حاصل کار چشم‌نواز نیست.

وقتی وجاهت مدیریت در پرسپولیس زیر سوال رفته و با ابهام مواجه شده، باید در فکر حضور یک مدیر با وجاهت عالی باشیم؛ پیشنهاد پیشکسوتان برای مدیریت محمد دادکان در پرسپولیس نشان می‌دهد آنها اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند و ابتدا می‌خواهند از نظر مدیریت، جایگاهی ویژه برای باشگاه تعریف کنند.

می‌گویند مشکل برای بازگشت دادکان به فوتبال از دو جنبه قابل بررسی است؛ نخست اینکه او هنوز به طور قطعی به پیشنهاد بزرگترهای پرسپولیس پاسخ نداده و دوم موافقت وزارت ورزش و جوانان است که طبعا در این چند سالی که قدرت دست آنها بوده، مدیرانی مانند دادکان هیچ سهمی در فوتبال کشور نداشته‌اند.

باید دید آیا همه چیز دست به دست هم می‌دهد و دادکان به فوتبال برمی‌گردد تا نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مدیریت کند یا خیر؟ آنچه نمی‌توانیم آن را انکار کنیم علاقه دادکان به فوتبال و عطش فراوان او برای حل مسائل کلان است. وجاهت و اعتبار او در فوتبال که کمتر کسی پیدا می‌شود چنین مدیری را قبول نداشته باشد، باعث می‌شود تا همه از دادکان بخواهند برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کند اما او هم مرد بی‌تجربه و دنیا ندیده‌ای نیست؛ دادکان باید محاسباتش در مورد وزارت ورزش درست از آب در بیاید و تبدیل به مدیرانی نشود که به پرسپولیس می‌آیند، چند وقتی با شهرت سرشان گرم می‌شود و سپس هم می‌روند. دادکان طبیعتا از جنس چنین مدیرانی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    اصلا وزیر اجازه نمی دهد محمد دادکان از چند کیلومتری ساختمان پرسپولیس رد شود حالا بگذارد مديرعامل پرسپولیس بشود البته امیدوارم مديرعامل پرسپولیس شود البته امکانش کم هست
    • حمید علوی CA ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      اتفاقن بنظر بنده وزیر احتمالن مخالفتی با آقای دادکان برای پرسپولیس بروز نمیده ( منظورم این نیست که قلبا موافقه). چون در شرایط فعلی اقتصاد و فوتبال، که پولی در بساط نیست، مدیرانی که با خودشون پول و حامی مالی قوی نیارن عملا هیچ کاری نمیتونن بکنن جز خراب کردن خودشون و بعدشم کنار کشیدن. واقعیت اینه که بسیاری از کسانیکه تا به حال مدیران خوبی بنظر میومدن، بیشتر به خاطر وجود پول زیاد برای خرج کردن بوده (که ضعفهاشون رو‌میپوشاند). و بخاطر وجود همین پولای بی حساب و‌کتاب بود که بسیاری از باصطلاح مدیران، سر هوادار ساده رو با بمب ترکوندن! شیره میمالیدن و کلی پول به جیب میزدن و بالا میکشیدن و موتور گازیشون رو تبدیل به احسنت میکردن و یا رو‌ کارت بنزین حساب میکردن! در واقع چون در ایران غیر از چند سال اخیر اصولا مدیران و مدیریت دغدغه ی پول نداشت، مدیریت به معنای واقعی وجود نداشت و تنها معنی هزینه کردن پولهای نفت بود. برای همین هم ما اصولا مدیر خوب در مفهوم رایج جهانی نداریم. هزینه کردن رو هم که من و عامو ابرام شاعر و شمسعلی تاجی هم میتونیم انجام بدیم!.
  • Amir perspolis IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    داداکان با حملاتی که به وزیر کرده عمرا اجازه بده دادکان مدیر عامل پرسپولیس بشه، در ضمن بنظر من گرشاسبی از همه بهتر و مناسب تره، چون هم هوادارا دوسش دارن، هم بازیکنا و کادر فنی دوسش دارن و از همه مهمتر تجربه ی کار در پرسپولیس رو داره و کسی که از شادی موفقیت پرسپولیس اشکش دربیاد مطمئنا پرسپولیس رو از عمق وجودش دوس داره
    • 4444 IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      برای دور زدن قانون و پیش بردن لنگ قهرمانی های جعلی بهترین آدم میتونه گرشاسبی باشه بیخود نیست که لنگیا این آدم رو دوستشون دارند چوناز اولین زیربنای تیمشون رو با دور زدن قانون نهادینه کردند
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      کیسه کش چهار تایی خودتون چند بار قانون رو دور زدین آخریش خودتون که دست همه رو از پشت بستین فسخ یکطرفه مظاهری مهدی پور بازیکن تیم ماشین سازی برای امسال سال‌های قبلش که همه شاهد بودیم فقط شما کور و کر تشریف دارین
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    آقای دادکان یکی مثل پرز رئیس باشگاه رئاله ! فوق العاده خوبه ! اما اون بالایی نمی خواد ! درکل بگم مدیرعامل شدن دادکان یک چیزی مثل خصوصی سازی استقلال و پرسپولیسه که هیچ وقت اتفاق نمی افته یک رویای شیرین !
  • پارسه GB ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    وجاهت کیلو چند عمو، اینها یکی رو میخوان هر چی گفتند بگه چشم هرچی بردند بگه من ندیدم، دادکان اگه یه همچی آدمی بود با همو علی آبادی سه نقطه ساخت و پاخت میکرد.
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    دادکان را که عمرا بگذارند بیاد ای کاش اجازه دهند گرشاسبی بیاد یا طاهری اگر این دو گزینه نشد اقا افشین و شکوری و در اخر نژاد فلاح و نبی
  • فرشید شهیدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    وقتی بازی می‌کرد حتی یک کارت زرد از داور نگرفت، وقتی هم که رئیس فدراسیون بود، حتی یک ریال از تربیت‌بدنی (که بعد اسمش شد وزارت ورزش) نگرفت. ولی برای فدراسیون، پرسپولیس و استقلال، سه تا ساختمان خرید و به یادگار گذاشت تا دیگر آواره نباشند.
  • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    من تاجي افتخار مي كنم اگر شخصيتي مثل اقاي دادكان مدير تيم رقيب تيمم بشود. ولي مي دانم با استقرار سيستم دروغ حاكم بر ورزش كشور امكان امدن شخصيتهاي صادق و مردمي مثل اقاي دادكان وجود ندارد.
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      گندیدن شاخه از ریشس. ام الفساد حکومته...
  • علیمحمد US ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    گرشاسبی تاریخ مصرفش گذشته چیزه جدیدی برای عرضه نداره یگبار امتحان پس داده وچیزی در حد طاهری بود و الان هم میخواد از آب گل آلوده ماهی بگیره گولش را نخورید
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    دوباره اونی که وزیره ورزش دلش میخواد و مدیر میکنه میگید نه صبر کنید ببینید..اینا دلشون واسه پرسپولیس نمیسوزه فقط میخوان دوست و رفیقای خودشونو سرکار بذارن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    یکی از دلایل منفور بودن گرشاسبی بین هواداران استقلال این که پرسپولیس پیروز شد در پرونده سوپر جام در دوره گرشاسبی بود و بعدش هم شما استقلالی هستی و پرسپولیسی ها بعد از دادکان گرشاسبی را بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس می دانند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      در جواب علیمحمد
  • Hamid IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    حیفه مدیر پیروزی بشه
  • سیاک AU ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    واقعاً به حال این ملت باید گریست که وزارت ورزش اش مدیر قابل نداره برای ندیریت پرسپولیس در شرایط بحرانی. اولاً بحران مال مدیر قدره و دوماً اون چه ملتیه که نتونه بعد نزدیک به صد سال تاریخ در فوتبال و این همه استعداد نتونه یه مدیر قدر برای روزای بحرانی (جز دکتر دادکان) تربیت کنه! اما مشگل جای دیگه س: آقایونی که مثل بختک افتادن روی نهاد وزارت و مراکز دیگر قدرت، فضایی درست کروه ن که با وجود داشتن شخصیت های بزرگ علاوه بر دادکان، کسی پا پیش نذاره. باد به حال این ملت!
  • ناشناس IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    لطفا از خر شیطون بیایید پایین واین مرد زحمت کش وبا سلبقه خوب رو بیارید پرسپولیس .
  • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    مگه بابایی کیسه کش ها میگذارم تیمش امسال به هر نحوی شده باید جام بگیره
  • عادل IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    يک مدير قوی امکان فعاليت در کشور را هيچوقت نخواهد داشت ! چرا که يک مدير واقعی آن کاری را انجام می دهد که به نفع سيستم تحت مديريتش باشد و زير بار دستورات مقام ها و ارگان ها و ... نخواهد رفت . پس افرادی همچون دادکان ؛ صفائی فراهانی و فردوسی پور ودائی هيچوقت مورد تائيد وزارت ورزش و ارگان تصميم گيرنده نيستند و نخواهند بود و محکوم به حذف شدن از چرخه فوتبال هستند !
  • بیژن FR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    استراتژی مدیران رده بالا...تضعیف هرچه بیشتر دو تیم تهرانی ست....این دو تیم باید ذلیل باشند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی