یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
۰ |
۰
تردیدهای فکری برای استفاده از سه مدافع
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در دومین بازی تدارکاتی‌اش با سرمربیگری محمود فکری به مصاف تیم هوادار تهران رفت و با یک گل از سد شاگردان رضا عنایتی گذشت.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلالی‌ها در این بازی بار دیگر با سیستم ۲-۵-۳ وارد میدان شدند و برخلاف بازی گذشته که مرادمند، یزدانی و طاهرخانی سه مدافع استقلال را تشکیل می‌دادند در این بازی عارف غلامی جایگزین طاهرخانی شد و البته حدود دقیقه ۷۰ این مدافع جوان به جای مدافع ملی‌پوش استقلال به میدان رفت تا همان ترکیب سه نفره بازی با نفت مسجدسلیمان باردیگر امتحان شود.

نکته اصلی در بازی استقلالی‌های سنگینی ساق‌های بازیکنان این تیم بود که در روزهای اخیر تمرینات سنگین و بعضا دو جلسه‌ای در روز را پشت سر گذاشتند و همین عامل باعث شده بود آن طراوت و شادابی در بازی آبی‌پوشان مشهود نباشد.

در این بازی فکری از وریا غفوری و میلاد زکی‌پور در دو سمت کناری خط دفاعی بهره برد که وریا مطابق معمول نمایش بهتری داشت ولی زکی‌پور چندان امیدوار کننده ظاهر نشد و جای خود را به متین کریم‌زاده داد و البته سیداحمد موسوی هم در ۲۰، ۲۵ دقیقه پایانی جای وریا را گرفت تا همچون بازی با نفت فرصت ابراز وجود و خودنمایی پیدا کند.

با این‌که در این دو بازی استقلال از سیستم سه دفاعه استفاده کرد ولی به نظر می‌رسد فکری هنوز برای استفاده از این سیستم در لیگ برتر تردیدهایی دارد و چه بسا در دو بازی پیش‌رو برای شهرداری آستارا و چوکا تالش بازی به ۴ مدافع را در دستور کارش قرار دهد ضمن این‌که محمد دانشگر هم به دلیل ابتلا به کرونا کماکان در تمرینات استقلال غایب است و هنوز مورد استفاده سرمربی آبی‌پوشان قرار نگرفته و چه بسا با بازگشت او فکری مصر به بازی با سه مدافع شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی