سیدحسین حسینی همچنان مرد شماره یک استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه رشید مظاهری به ترکیب استقلال اضافه شده اما همچنان حسین حسینی به عنوان مرد شماره یک در ترکیب اصلی به میدان می رود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ در بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان و هوادار محمود فکری ابتدا حسین حسینی را به میدان فرستاد و در این دو بازی در نیمه دوم به رشید مظاهری میدان داد. این تصمیم بدین معنی است که از نظر محمود فکری همچنان حسین حسینی مرد شماره یک تیم آبی است و زمانی این جایگاه را از دست خواهد داد که عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارد.

در این برهه از زمان رشید مظاهری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود اما حسینی نه. بدون شک رشید مظاهری برای اینکه جایگاه خود را در تیم ملی از دست ندهد مجبور است تلاش کند در استقلال تبدیل به مهره مطمئنی شود. این چالش پیشتر بین مهدی رحمتی و حسین حسینی وجود داشت که در نهایت با جدایی مهدی رحمتی – حسین حسینی به مرد شماره یک تیم آبی تبدیل شد. البته این اتفاق خیلی به سود حسین حسینی تمام نشد و در برخی از بازی‌ها شاهد بودیم که دروازه‌بان استقلال نمایش ضعیفی داشت. بدون شک همان طور که رشید مظاهری در تیم استقلال تلاش می‌کند تا تبدیل به مرد شماره یک شود حسین حسینی هم تلاش خواهد کرد این موقعیت را از دست ندهد و این به سود استقلال و البته هر دو دروازه‌بان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مرغی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    کیسه وقتی بهترین مرغ گیرآسیا دارد غم ندارد حسینی برای کیسه به جای توپ مرغ می گیرد کیسه تیم فقط تیم باشگاهی فوتبال نیست بلکه کیسه باشگاه کیسه مرغی هست
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    واقعا حسینی هر وقت رقیب داشته عاااالی و خوب بود و با تجربه نشون داد..امسال رقابت بین حسینی و مظاهری دیدنی و قطعا باعث پیشرفت هر دو میشه..حالا که دو تا گلر خوب داریم دیگه مشکلی تو چهار چوپ دروازه نداریم ، رفاقت در کنار رقابت چیزیه که هوادار از این دو گلر خوب میخواد..
  • مهدی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    به نظرم اقای مددی بایدهرچه سریعترحسینی تراسفرکنه به تیمهای دیگه چون تجربه نشون داده حسینی ادمی نیس که بدون حاشیه بشینه رونیمکت وبرای جایگاهش بجنگه هنوزیادمون نرفته فصل پیش چجوری دربی رفت وبرگشت ازمون گرفت وحتی نام حذفی ویالیگ قهرمانان واقاازیه دروازبان بعیدبودبه نطرم بایداسمش توگینس بنویسن درکنارغلامپورکه گفته بودحسینی بهترین فصل فوتبالیش گدروندالبته بی راه نگفته چون خودش باکمک یه دلال معروف شدمربی استقلال!!!
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    آقا ما اگه نخوایم حسینی دروازه بان استقلال باشه کی رو باید ببینیم؟؟
    • کیسه مرغی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      مرغ ها راببینیدخخخخخخخخخخ
  • همکار IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    آقای سردبیر > حسینی مقداری پول بین چند خبرترکار پخش کرده . تا براش خبر بزارن. خبر داری؟ جای این مزخرف نویس که برای هزار تومان جای دوست و دشمن را نشان می دهد در تحریریه نیست.
  • اسنپ جام GB ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    شما نظرهاتون رو برای خودتونون وتیمتون لنگ نگه دارید تو ترکیب استقلال نظر ندید از الان دارید بااین تیترها لجن پراکنی میکنید وتخم نفاق میپاشید هوادار به هوش باشه و توجهی به این کثافت کاریها نداشته باشه
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    مظاهری تبانی کردو جلوی تیم کیسه بازی نکرد توی فینال جام حذفی بخیال اینکه بره تیم کیسه دروازبان اصلی بشه ولی خوب حالش گرفته شد روی نیمکت میخ کوب شده..میدونم پشیمونه که تبانی و خیانت کرده ولی پشیمونی سودی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی